Gå til innhold

Fylle drivstoff med Cirkel K app.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Benytter ofte Cirkel K appen til å betale for drivstoff. Men siden fjor sommer så må jeg inn med BankID for mobil hver gang jeg fyller. Skal det være slik? Det var ikke slik tidligere. Har spurt om dette på to stasjoner, men fortsatt ingen ansatte som har klart å svare meg på dette. 
Har knyttet bankkort mitt i appen og har knyttet kontoen min inne på stasjonen med kortet mitt.

Er det noen andre som benytter Cirkel K appen til å fylle drivstoff som har samme problem som meg?

Anonymkode: 9ec8d...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hater disse "appene". Det er egentlig grunnen til at jeg hittil har unngått annet enn hjemmelading.

Anonymkode: d3ef1...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi det kom et krav om bankid ved betaling på nett for å minske misbruk av andres kort. Så lenge du har bankid på mobil tar det deg maks femten sekunder ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Cirkel K kortet til å betale bensin, regningen fra Circle K belastes mitt kredittkort med 1% cashback.

Som jeg betaler hver mnd. Så jeg får 40øre på Cirkel K kortet og 20øre i cashback på kredittkortet. Dvs 60% rabatt pr. liter i praksis. Ikke mye, men den beste løsningen for meg.

Trenger ikke administrere mye heller. Alt trekkes automatisk ved forfall.

Anonymkode: e8c28...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...