Gå til innhold

hvor jeg kan finne eldre damer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eldresenter, eldrebølgen, eldres livskvalitet, eldreomsorg, eldres helse, forebyggende hjemmebesøk hos eldre, osv osv

Trenger en aldri definere hvilken aldersgruppe det er snakk om, fordi i norsk språk er det etablert som begrep at eldre er aldersgruppen 70+.

Om en mener eldre enn deg selv, når en ikke engang nevner egen alder, så må en faktisk spesifisere det og nevne hvilket aldersspenn en fantaserer om.

Anonymkode: c1f06...c25

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 hours ago, herzeleid said:

Det kan virke som en del her ikke er klar over at "eldre" veldig ofte brukes som relativt begrep. En på 25 som tenner på eldre kan gjerne leses som, og er nok som oftest, en person som tenner på noen som er (en del) eldre enn dem selv. 

https://ordbok.uib.no/eldre

Ellers gir ikke innvendingen om å bruke "voksne" særlig mye mening, gitt at TS og hans jevnaldrende selv er voksne. 

Iflg WHO er eldre definert som mennesker mellom 60 – 74 år, mennesker ≥ 75 år er definert som gamle. På norsk brukes eldre om mennesker ≥ 75 år. 
Det er jo ekstremt merkelig at en «voksen» på snart 25 år ikke vet såpass. 🤨 

For øvrig har han vel knappe ti år selv på å bli «eldre» skal man tro hans resonnement. 🙄

Anonymkode: 1148c...1df

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Iflg WHO er eldre definert som mennesker mellom 60 – 74 år, mennesker ≥ 75 år er definert som gamle. På norsk brukes eldre om mennesker ≥ 75 år. 

For øvrig har han vel knappe ti år selv på å bli «eldre» skal man tro hans resonnement. 🙄

Haha, mange eldre damer som må rasjonalisere for og ikke føle seg gammel her 😅

Anonymkode: e6d03...6e1

• Liker 1
Skrevet

Vi damer mellom 40 og 60 er akkurat like ulike som alle andre damer. Det vil si at du finner oss overalt, og ikke ett spesielt sted. Vi jobber, trener, går på cafe og restaurant, tar bussen, går på kino, og er kanskje ikke så ofte å finne på nattklubber etc. Så vanskelig å henvise deg til et spesielt utested. Dersom det ikke er så mange damer i denne alderen rundt deg i hverdagslivet, så er kanskje nettet det beste stedet å lete mer målrettet. Tinder, Cupido etc. Eller bare smil bredt og ta kontakt med de damene du treffer på din vei. 

Anonymkode: 7f07d...636

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette var rart. Jeg forklarte deg akkurat at eldre ofte brukes som et relativt begrep, slik det tilsynelatende ble her, og som jeg tror de fleste voksne vil kunne forstå ut fra konteksten. Du fikk til og med en link til ordboken hvor dette er forklart. 25-åringen har åpenbart fått med seg dette, har ikke du?

Sitat

han er strengt tatt eldre enn en del allerede, uten at det er noe å ta sånn på vei for.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Bingo,  cruise og yoga.

Anonymkode: 71238...9db

Haha, jeg er i alderskategorien som TS leter etter, men har aldri satt mine bein på noe av det du nevner her. Voksne damer ferdes der alle andre mennesker ferdes, men om det er noen spesiell pub eller utested man kan anbefale, vet jeg ikke. Scotsman, kanskje?

Anonymkode: 1c5b9...c3b

Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Liker yngre menn men ikke om de har "eldre damer" som fetisj nei. 

Anonymkode: 9273e...576

Jeg beklager så mye det var ikke mening å fornærme deg :-). Hvor gammel er du by the way?

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Massevis av modne kvinner som kun er ute etter sex på nettet. Traff ei på 71 i går, hun bor i nabobyen min, vi hadde herlig sex hos henne. Har allerede avtalt nytt sextreff.

M46

Anonymkode: a34a6...5b3

Hvilke nettside brukte du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Du har misforstått ordet eldre. De du mener er er VOKSNE. Du er jo ikke ferdig utviklet i frontallappene en gang. Du er jo knapt voksen. 🙄 Hold deg til din aldersgruppe og ikke kast bort tiden til voksne damer. Eldre damer, fra 70+ er nok i forhold og ikke interessert i en liten unge som ikke vet hva tørr bak ørene betyr en gang. Ja, og moren din er vel en eldre dame, sant? Du kan vel gå for en av venninnene hennes. 

For en 25-åring er en 35-åring en eldre dame enn ham selv, så er kanskje det han mener?

Skrevet
6 hours ago, Anonymburker said:

For en 25-åring er en 35-åring en eldre dame enn ham selv, så er kanskje det han mener?

Ja, det er det han mener, men han uttalte seg svært krøkkete (= hjelpesløs, keitete, klossete, klønete etc) og en unge gidder jeg ikke lære opp. Dessuten er jeg i forhold. Ts får gå på Tinder / Møteplassen / Sukker / VictoriaMilan. 

Skrevet
Nljin skrev (På 6.2.2022 den 18.56):

Hei folkens, Jeg er en ung gutt på snart 25 år gammel. Jeg har en fetisj for eldre damer. Noen som vet om noen pub eller club som er populære i Oslo eller lillestrøm hvor eldre damer henger ofte?

Vil gjerne høre fra deres tidligere erfaring?

Størst sjanse for å møte dem på aldershjemmet sikkert  🙂

Anonymkode: 3f0f6...81d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...