Gå til innhold

Dater en som ikke ringer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg traff en ganske nerdete fyr i oktober, og nå er det februar, og han ringer meg aldri bare for å høre hvordan det går. Om han ringer, så er det fordi jeg har ringt, og han ikke tok telefonen. Ellers har han faktisk ikke ringt meg av eget engasjement. Jeg lurer på om han har telefonvegring eller noe, for han var utrolig klein over telefonen når jeg ringte han de første ukene. Jeg lurte faktisk på om jeg hadde kommet til rett person fordi han var så klein. Men han er fin å snakke med sånn face to face.  Jeg får sjelden sms og snapper og. Lurer nesten på om han egentlig ikke liker meg så godt, eller om han er litt lunken. 

Har vi snakket en stund på tlf så sier han gjerne nei nå har vi snakket i 30 minutt, nå får vi legge på. Hadet. Hehe. 

Synes det er så leit at han er så klein på telefon og sms, blir så vanskelig å liksom slå på tråden fordi jeg vet at han ikke liker det. Har faktisk ikke opplevd det på menn på den måten før, de fleste voksne er jo telefonvante. En annen rar sak er at vi har vært sammen i 4 med, og han har ikke sagt navnet mitt en gang. sånn "hei xx. Bare "hei". Litt leit at han liksom ikke bruker navnet mitt...på 4 MND.rart? 🤔

Vi er begge 40. 

Anonymkode: bc3b7...a73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He is just not that into you. 

Anonymkode: bd9b1...9a9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

He is just not that into you. 

Anonymkode: bd9b1...9a9

Han er ganske nerd og ikke helt vanlig. Men jeg begynner å lure på det ja. 

Skrevet

Høres ut som han jeg holder på med og skrev en tråd om for litt siden. Han er 39 da. 

Anonymkode: 4558b...ef3

Skrevet

Så dere er kjærester? Hvor ofte treffes dere?

Anonymkode: 34ba9...7e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres ut som han jeg holder på med og skrev en tråd om for litt siden. Han er 39 da. 

hvilken tråd?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så dere er kjærester? Hvor ofte treffes dere?

Anonymkode: 34ba9...7e1

Jeg vet ikke helt på en måte. Vi var jo det men pga korona og mye annet så har kontakten blitt veldig laber de siste ukene. Jeg har ikke rukket noe sosialt utenom jobbing og barn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vet ikke helt på en måte. Vi var jo det men pga korona og mye annet så har kontakten blitt veldig laber de siste ukene. Jeg har ikke rukket noe sosialt utenom jobbing og barn.

Han høres ut som en eksentrisk type, litt korte sosiale antenner, litt sær. Kan være asperger. Kan være bare andre særheter. Kjenner litt til en sånn fyr. 

Anonymkode: f3687...3aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han høres ut som en eksentrisk type, litt korte sosiale antenner, litt sær. Kan være asperger. Kan være bare andre særheter. Kjenner litt til en sånn fyr. 

Anonymkode: f3687...3aa

ja, han er litt sånn. Ikke aspie. men litt sær. ja.

Skrevet

Jeg har aldri vært spesielt interessert i sitte å prate i telefonen. Vi snakker sammen når vi møtes, det gjelder både kjæreste, venner og familie.

Holder kontakt vis sms/messenger/snap i tillegg da, men aldri chatting frem og tilbake over tid.

Det har jeg ikke tid til (og heller ikke interesse av).

Alltid vært sånn- telefon er til for å gi beskjed, liksom. 

Godt gift og mange venner har jeg også, så så uvanlig er jeg ikke. Kan hende du skal holde muligheten åpen for at det ikke er noe galt med ham, han bare har andre preferanser enn deg?

Anonymkode: a86e9...1b6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor i landet bor dere?

Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg synes det er mer merkelig at dere har vært sammen i 4 mnd og så har du ikke snakket med HAM om dette. 

Skrevet
Rainstorm skrev (1 time siden):

Jeg synes det er mer merkelig at dere har vært sammen i 4 mnd og så har du ikke snakket med HAM om dette. 

Har nevnt det. Han sa ikke så mye 😆

Skrevet

At han ikke sier navnet ditt, er en vanesak. Noen bruker det ofte, andre, som jeg, bruker det sjelden eller aldri, i hvert fall ikke på telefon: «Hei, Nina». Det virker kunstig og påtatt for min del, og navnet jo er bare til for å skille folk fra hverandre.

Anonymkode: 2e876...2db

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...