Gå til innhold

Når begynner man å føle seg normal igjen..

Trilletrill

Anbefalte innlegg

Ble syk forrige mandag. Blir fortsatt rask sliten og formen går opp og ned😳 Nå høres jeg skikkelig tett ut og har masse slim i halsen og nesa. Når kan jeg starte å føle meg normal igjen😕 

Hva er deres opplevelse med forløp?

To ganger vaksinert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble syk forrige fredag, for litt over en uke siden og har fortsatt symptomer som deg. Hoster også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også syk forrige mandag, hadde litt feber og hodepine i et par dager, og deretter sår hals frem til lørdag. Nå er halsen blitt helt bra igjen, ingen hoste, men jeg har fortsatt masse slim i nesa og ørene. Mistet luktesans i dag. Føler meg egentlig ok, det er bare all dette med slim som irriterer. Også noe svak, men det er normalt etter å ha vært syk.

Lurer på om dette blir snart over? Dere som har mistet luktesans, skjedde det rett før dere ble frisk igjen, eller var dere syk lengre etterpå? 

Er uvaksinert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just passing by skrev (1 time siden):

Jeg ble også syk forrige mandag, hadde litt feber og hodepine i et par dager, og deretter sår hals frem til lørdag. Nå er halsen blitt helt bra igjen, ingen hoste, men jeg har fortsatt masse slim i nesa og ørene. Mistet luktesans i dag. Føler meg egentlig ok, det er bare all dette med slim som irriterer. Også noe svak, men det er normalt etter å ha vært syk.

Lurer på om dette blir snart over? Dere som har mistet luktesans, skjedde det rett før dere ble frisk igjen, eller var dere syk lengre etterpå? 

Er uvaksinert.

Hmm. Jeg og mistet lukte og smakssans men trodde det var pga tett nese som jeg har nå. Føler det har kommet tilbake bittelitt. Har forsåvidt vondt i korsryggen. Fortsatt slim i nese og hals.

God bedring til deg❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/7/2022 at 11:26 AM, Trilletrill said:

Hmm. Jeg og mistet lukte og smakssans men trodde det var pga tett nese som jeg har nå. Føler det har kommet tilbake bittelitt. Har forsåvidt vondt i korsryggen. Fortsatt slim i nese og hals.

God bedring til deg❤️

Hvordan går det med deg nå? 

Endret av Just passing by
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...