høst Skrevet 11. mars 2002 #1 Del Skrevet 11. mars 2002 Forteller dere hvordan kjolen ser ut til venninnene deres? Det er mange som er nysgjerrige og nå har jeg akkurat røpet kjolen for en og da vet vel alle det. Angrer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cream Skrevet 11. mars 2002 #2 Del Skrevet 11. mars 2002 Alle venninnene mine spør og graver om kjolen min. Og jeg gir dem en beskrivelse jeg Ikke så ille detaljert, men men. Hehe! Har bilde av kjolen her på dataen min, men det trenger dem ikke vite. Bare de nærmeste har sett den! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 11. mars 2002 #3 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg har valgt å ikke fortelle til noen hvordan kjolen ser ut. Det er kun forloveren min som vet det. Vil at det skal være en overraskelse. Har veldig lyst til å røpe hvordan den ser ut, men tror kanskje jeg vil angre slik som deg. Hvis jeg ikke røper meg før sommeren får jeg en helaften på byen med en venninne... Be din venninne holde det for seg selv, og si at du angrer. Da bør hun se på det som en tillitsærklæring og ikke fortelle det videre. Men uansett - det blir noe annet med deg inni kjolen _________________ 1212[ Dette Innlegg er endret av: Trine den 2002-03-11 21:08 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turnips Skrevet 11. mars 2002 #4 Del Skrevet 11. mars 2002 Har prøvd holde det hemmelig men synes det er kjemppe vanskelig! Spesiellt da jeg hade kjøpt den hade jeg lyst å snakke om den å skryte om den. Så da fortalte jeg ei veninne... håper hun ikke har fortalt det videre. Forloverne mine har fått se bilde da men de kan jeg stole på at de holder det hemmelig. Ellers har jeg prøvd å ikke snakke så mye om det men noe har vel jeg sniket ur meg. Alle er jo så nyssjerrige og har en masse spørsmål om kjolen. Det blir trist i lengden å hele tiden svare "kan ikke fortelle, det er hemmelig", men synes likevel at det blir mer spennende på bryllupsdagen hvis minst mulig har sett kjolen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucy Skrevet 11. mars 2002 #5 Del Skrevet 11. mars 2002 Alle søskenene og mamma + noen venner har sett kjolen min... Jeg har overraskelse for brudgommen jeg... Synes ikke det er så nøye. De andre synes jo det er kjempegøy å se, og det er viktig det også 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
6 juli Skrevet 11. mars 2002 #6 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg har vist kjolen min til forloveren min og moren min. Til de andre osm lurer - har jeg bare forklart noe, men ingen detaljer. Lar det bli en overraskelse - og gleder meg til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussilago Skrevet 11. mars 2002 #7 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg har fortalt det til de jeg jobber sammen med og til venninner. Det gjør ikke så mye bare ikke sambo får vite noe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 12. mars 2002 #8 Del Skrevet 12. mars 2002 Mamma, pappa og forloveren min har sett kjolen....ellers må de andre vente til bryllupet:)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 12. mars 2002 #9 Del Skrevet 12. mars 2002 Mamma, pappa, broren min, svigermor, forloveren min og en annen veldig god venninne har sett kjolen. Det viktigste er nå at brudgommen ikke ser den..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 12. mars 2002 #10 Del Skrevet 12. mars 2002 De aller fleste har sett kjolen, både på bilde og på "ordentlig". Det er vel kun de venninnene mine som ikke bor her i byen og noen tanter og onkler som ikke har sett den.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunny Skrevet 12. mars 2002 #11 Del Skrevet 12. mars 2002 Har prøvd å begrense beskrivelsen av kjolen til venninnene mine. Bare min beste venninne har sett kjolen hittil (hun skal være toastmaster). Forloveren min skal jo selvfølgelig også få se den, men vi bor et stykke fra hverandre. Vil gjerne at kjolen skal være en overaskelse for gjestene også - ikke bare brudgommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
09.08.2002 Skrevet 13. mars 2002 #12 Del Skrevet 13. mars 2002 Mamma var jo med da jeg kjøpte den. Ellers så har jeg vist et bilde til forloveren min og en annen venninne. Samboeren min ville også se - men DET fikk han ikke Det at jeg ikke har vist bilde av kjolen min til så mange er egentlig bare en tilfeldighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerbebi Skrevet 13. mars 2002 #13 Del Skrevet 13. mars 2002 Mor var med meg da jeg kjøpte kjolen, ellers er det ingen andre som har sett den. Det er flere av mine venner som spør også, men de får ikke vite noe! Det skal være en stoor overforskrekkelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå