Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Bør man spørre noen ut om hun virker å trekke seg litt tilbake etter først å ha vist interesse?

For sent?

Endret av JanetteN
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er ikke maskiner med en instruksmanual. 

Selv om autistiske incels skulle ønske det. 

Anonymkode: 536d6...da6

• Liker 1
Skrevet
JanetteN skrev (5 minutter siden):

Har lenge vurdert å spørre en dame/jente ut. 

Hun viser tydelig tegn 2 og 3, men også 1 og 4 på denne listen: 

How to Tell Your Crush You Like Him Without Words (with Pictures) (wikihow.com)

Veldig tydelige tegn der vi kan stå ovenfor hverandre og snakke i 3 timer med smil og flørting. Så klart at det ikke er noen tvil. Men de gangene hvor jeg har tenkt på å spørre henne ut, virker som om hun merker at noe er i luften og hun stikker av. Hvorfor? 

Kan kvinner/jenter merker at menn oppfører seg litt annerledes ? Blir hun freaket ut fordi jeg plutselig blir en overtenkende rar freak? Er det DET som skjer? :P

Mulig du bare er i friend sone. Syntes selskapet ditt er hyggelig men ikke noe mer. Har mange mannlige venner, og syntes lista di funker dårlig, for ellers ville jeg vært interessert i alle. Vi kan tulle og le, men det er andre sider ved dem som ikke hadde passet meg. Dessuten så vet jeg at som partnere ville de ha endret den gode personligheten sin ovenfor meg, da jeg har sett de gjøre det i andre forhold tidligere 

Anonymkode: 7a2f1...ead

Skrevet

Du har en liste..?

Anonymkode: 67473...8b7

Skrevet

Du forstår ikke kvinner, aner ikke hva en kvinne liker og ønsker, leser incel-guider på nettet, og dama var bare hyggelig. Folk er hyggelige i blant.

Sånn. Mysteriet løst. 

Skrevet

Lær deg forskjellen på å spørre noen ut, og å be noen ut. 

Anonymkode: 59bf2...e4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...