iss Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #1941 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Skytte: Ja en tidlig grilling er aldri å forakte!!! Bare hyggelig at du skravler, snakker ikke så rent lite jeg heller... Molly Mu: Du skal slippe å lese hele boka mi altså!!! Ikke nødvendig! Dersom du lurer på noe, så får du heller bare spørre!!! Jeg er erklært avhengig av kg jeg!! Så sidene flyr!! Lucky: Ja, nå er det snart sol, sommer, båtturer, og fisketurer.. Gleder meg !!! MEEEEEN om 3 mnd snur sola igjen og vi er på vei mot vinteren igjen.... Pi@: Du er unnskyldt for å ha bli satt ut av blekkspruten! Den var skikkelig babysøt lissom.. Nivea: Grilling kan anbefales, men kle deg godt! Det er kaldt! *hutresmiley* Nå har jeg fått vaska kroppen!! Lånte håndkler av leieboeren, og dujsa her. Sambo sa det var greit.. Så det var bare såå deilig å vaske håret!! Små gleder vettu!! Spist deilig lasagne til middag vi nå!! Så nå gjenstår bare oppvasken fra bakinga i stad.. Får vel ta den da.. Endret 21. mars 2006 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 21. mars 2006 #1942 Del Skrevet 21. mars 2006 Grilling er bra! Ja til sol og sommer. Og jeg har faktisk grilla allerede i år selv jeg.. For 2 uker siden. *hutre og fryse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. mars 2006 #1943 Del Skrevet 22. mars 2006 Gjette på at somboeren din er glad i å grille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #1944 Del Skrevet 22. mars 2006 Grilling er bra! Ja til sol og sommer. Og jeg har faktisk grilla allerede i år selv jeg.. For 2 uker siden. *hutre og fryse* ← Ja grilling er bra! Liker bare ikke all vepsen som pleier å følge med grilling.. Du slo meg i tidliggrilling.. Gjette på at somboeren din er glad i å grille? ← Åssen gjetta du det?? Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 22. mars 2006 #1945 Del Skrevet 22. mars 2006 Hei Iss! Familien min er alltid tidlig ut med grilling, så jeg er helt avhengig av grill i sommer halvåret. Vi har faktisk grillet på trysil i påsken i bobledresser, med pledd og snøvær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. mars 2006 #1946 Del Skrevet 22. mars 2006 Heheheii!!! Så det ble ikke bubling på deg da?! Prøvde å sende mannen etter deg,men så ble vi jo aldri ferdig å snakke om uniformer Trivelig kar du har! Nå skal jeg også dusje! Er godt det ja! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. mars 2006 #1947 Del Skrevet 22. mars 2006 Åssen gjetta du det?? Hehe... ← Bare en følelse jeg fikk... Det var langt unna grilling hos meg i går -bygget snømann jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #1948 Del Skrevet 22. mars 2006 Hvis du vil ha et stort bilde, så laster du det opp i galleriet. Deretter høyreklikker du på bildet, da kommer det opp egenskaper. Marker adressen, høyreklikk på den og trykk kopier. Så går du inn i dagboken din, skriv svar, øverst der står det en knapp med img, trykk på den, og legg inn adressen du kopierte fra galleriet Vimselims Stjal dette fra Cons jeg, så får jeg prøve meg på store bilder jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #1949 Del Skrevet 22. mars 2006 Hei Iss! Familien min er alltid tidlig ut med grilling, så jeg er helt avhengig av grill i sommer halvåret. Vi har faktisk grillet på trysil i påsken i bobledresser, med pledd og snøvær! ← Hei Vampyra!! Ja grilling er et must på sommeren!! Heheheii!!! Så det ble ikke bubling på deg da?! Prøvde å sende mannen etter deg,men så ble vi jo aldri ferdig å snakke om uniformer Trivelig kar du har! Nå skal jeg også dusje! Er godt det ja! Ha en fin dag! ← Nei, ble nok ingen bubling, får vente til ISS er ferdig der nede.. Sambo kan være skoj når han vil ja!! Men han skriver sååå sakte Bare en følelse jeg fikk... Det var langt unna grilling hos meg i går -bygget snømann jeg... ← Snømann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. mars 2006 #1950 Del Skrevet 22. mars 2006 Snømann ← Ja... eller egentlig snøkona da, den fikk skaut... Vi hadde så mye fin snø, så jeg måtte jo bruke den til noe... Blir litt barnslig av snø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #1951 Del Skrevet 22. mars 2006 Er ikke så voksen jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. mars 2006 #1952 Del Skrevet 22. mars 2006 Man er ikke voksen før man tør være barnslig -er det ikke det de sier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 22. mars 2006 #1953 Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg tror aldri jeg kommer til å BLI voksen, jeg. Grattis med rekorden i nabolaget på tidlig grilling, iss! Ha ein strålande dag! (Knøttet sparker ivrig, han vil nok hilse.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. mars 2006 #1954 Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg grillet i januar i skogen med barna! Hvordan skal vi ellers få pølsene varme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #1955 Del Skrevet 22. mars 2006 Men grilling på grill og grilling på bål er vel to forskjellige ting?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 22. mars 2006 #1956 Del Skrevet 22. mars 2006 Helgrillet lam hadde vært noe nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #1957 Del Skrevet 22. mars 2006 Eller helstekt gris som vi hadde på "Arabisk aften" i fjor sommer. Familien min er ganske morsom, vi har hatt familiefester med sjørøver tema, cowboy tema og arbabisk aften. Og vi tar den helt ut altså!!! Den sjeiken er sambo, jeg sydde "drakta" av hvitt stoff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. mars 2006 #1958 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Stilig! Så gøy med tema-fester. Siden jeg allerede er i det barnslige hjørnet i dag -jeg synes det er gøy å kle meg ut Har hatt et par Halloweenfester hvor jeg har tatt litt av -det er ganske imponerende hvor mange hoder man kan snu, utkledd som heks på Oslo S i rushtida... For ikke å snakke om barnehagen jeg passerte i samme antrekk og hørte hvordan de begynte å diskutere om jeg var en ekte heks eller ikke Endret 22. mars 2006 av HildeSol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. mars 2006 #1959 Del Skrevet 22. mars 2006 Det så morsomt ut, iss! Jeg har forresten hatt lyst til å grille i flere uker nå! Har allerede planlagt grilling med noen venner på 16. mai, men kanskje jeg får med mannen allerede i helgen? Gleder meg til å se deg og liv på lørdag! Har dere tenkt noe på hva/hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #1960 Del Skrevet 22. mars 2006 Så liv skrev i boka di, om vi skal komme til deg eller om vi skal møtes i byen. Hadde vært rolig og koselig om vi hadde kommet til deg kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg