liv Skrevet 21. mars 2006 #1921 Del Skrevet 21. mars 2006 Bergen er en fin by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #1922 Del Skrevet 21. mars 2006 Er du sykemeldt enda liv??`Åssen er formen da??? Ser deg skytte!!! Da nærmer du deg slutten på runden din da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. mars 2006 #1923 Del Skrevet 21. mars 2006 Ehhh...må nok bare innom for å si at jeg kommer mer innom senere....!?!? Plutselig skulle livet mitt bli sosialt ser duh......!! Lots of løøøv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #1924 Del Skrevet 21. mars 2006 Okaj snuppi!!! Jeg venter trofast på deg jeg vettu!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 21. mars 2006 #1925 Del Skrevet 21. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. mars 2006 #1926 Del Skrevet 21. mars 2006 sykemeldt og fortsatt vondt ihodet. konstant hodepine er slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 21. mars 2006 #1927 Del Skrevet 21. mars 2006 Tittenteia! Håper dagen fin er finfin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #1928 Del Skrevet 21. mars 2006 ← sykemeldt og fortsatt vondt ihodet. konstant hodepine er slitsomt. ← Ja jeg vet... Er noe av det værste jeg vet. Blir helt ødelagt.. God bedring da vennen!!! Tittenteia! Håper dagen fin er finfin! ← Dagen er fin foreløpig!! Har henta sambo, så han fikk tidlig fri idag! Deilig! Brøda er nå ferdig! Og lagde noen rundstykker og jeg.. Sambo synes rundstykkene var saftige og gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. mars 2006 #1929 Del Skrevet 21. mars 2006 Koser deg med sambo? Planer for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #1930 Del Skrevet 21. mars 2006 Samo driver å flytter snø fra bak huset og til forran huset. Ellers vil uteplassen vår være dekt med to meter snø frem til juli! Ligger i mye skygge, og alt har rasa fra taket. Så kanskje vi får en fin plass der til påske?? Og slipper kjelleren full av vann.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 21. mars 2006 #1931 Del Skrevet 21. mars 2006 Trinemor: Ja vi håper på at ISS gjør jobben sin!! Og vi spiste på Tobias! Må spise oftere der, de har så myyye god mat!! Og nei, bor ikke på A, men på Chr.. ← Hihi! Så enig med du om Tobias, blir like fornøyd hver gang jeg er der, og sier det samme hver gang. Hit må vi gå oftere! Pleier å være fast sted for "symøtene" våre da! Er jo så koselig der, kaffen er GOD og maten er digg Bor på Chr. ja, den er god vet du :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #1932 Del Skrevet 21. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #1933 Del Skrevet 21. mars 2006 Nå har sambo, leieboer og en kamerat hatt årets første grilling. De har skuffa bort snøen fra uteplassen bak huset, så fyra de opp gassgrillen og grilla seg pølser. Dere kan tro det lukta grill!! Tenk som naboene lurte!! Så da var vi først ute med å grille i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. mars 2006 #1934 Del Skrevet 21. mars 2006 såpass ja...hørtes utrolig deilig ut med grilling..åhh jeg lengter etter sommeren jeg iss. I år skal det bli mange grillingser og snekketurer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #1935 Del Skrevet 21. mars 2006 Snekketurer er jeg klar for!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. mars 2006 #1936 Del Skrevet 21. mars 2006 Tidliggrilling er bare best!!! Nå har jeg deg jo på msn så da skal jeg ikke skravle så mye her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mu Skrevet 21. mars 2006 #1937 Del Skrevet 21. mars 2006 Oiiiiiiiiiiiiiiiiiisaaaaaaaaann!! Ha, ha... Tenkte jeg skulle se om jeg fikk lest dagboka di, men ooooooooooiiiiiiiiiiiiiii, den består av uhorvelig med sider, så da må jeg nok ha noe bedre tid ... Iallefall; :bukke: for besøk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. mars 2006 #1938 Del Skrevet 21. mars 2006 snekka står jo i hallen på gården og jeg er stadig innom å titter på den og drømmer om sommer og sol hver gang jeg ser den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. mars 2006 #1939 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg ble helt satt ut av å lese om babyblekksprut på pizzaen at jeg ikke har fått med meg noe annet i dagboka di etter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 21. mars 2006 #1940 Del Skrevet 21. mars 2006 Var litt ekkelt å se de små armene til blekkspurten med bittesmå sugekopper.. ← Glemte denne: Nå har sambo, leieboer og en kamerat hatt årets første grilling. De har skuffa bort snøen fra uteplassen bak huset, så fyra de opp gassgrillen og grilla seg pølser. Dere kan tro det lukta grill!! Tenk som naboene lurte!! Så da var vi først ute med å grille i år ← Å så kult!!! *jeg vil også grille i mars!!!* Ha en fin kveld snuppen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg