iss Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #1901 Del Skrevet 20. mars 2006 Herremin!! Så mange søte hilsninger fra dere herlige jentene!! Rører meg dere altså!! Trinemor: Jeg har hatt en dritt helg, bokstavelig talt! Været har vært upåklagelig! Veum ja, ikke langt fra der jeg bor Hildesol: Helga har vært forvirrende ja. Men gleder meg til å få igjen alle klærna. Har nå en bukse, to singletter, to gensere og sokker og truser... Anea: Ja det var skikkelig kjedelig! Miiip: Ja egenandelen var på 2 000 mer en det vi trodde. Hadde ikke hatt råd til det for et år siden, men nå skal vi klare det Har ikke telt den lista jeg heller, men hadde jo gjort NOE og jeg har ikke det mest spennende livet lissom.. Sømdagsengel: Ja den hersens egenandelen Men koselig med N ja!!! Ble superglad jeg!! IdaC: Vi satser på at uka tar seg opp!! Charmina: Pi@: Ja det ville jo vært værre om vi ikke hadde hatt forsikring, men men... Bare å kopiere lista!! Ja vi har snakka med forsikringsselskapet idag, og har venta på ISS Men de har aldri dukket opp. Forsikringsselskapet ville ikke sende takstmann, så da har sambo tatt seg fri for ingenting egentlig. Men men. Vi trodde ISS skulle dukke opp, men da kommer de nok i mårra. Er litt usikker på hvordan ting skjer fremover, har aldri hatt forsikringsoppgjør før. Ønsker meg ny vaskemaskin da Nå tenkte vi at vi skal kjøre ned til byen og ta en middag der! Det blir kost! På Tobias, for dere som er lokalkjente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. mars 2006 #1902 Del Skrevet 20. mars 2006 Så koselig med enda en baby. Er babyboom for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 20. mars 2006 #1903 Del Skrevet 20. mars 2006 Måtte selvsagt kopiere den lista di, kjempegøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. mars 2006 #1904 Del Skrevet 20. mars 2006 jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 20. mars 2006 #1905 Del Skrevet 20. mars 2006 Heia, innom med en kvelds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #1906 Del Skrevet 20. mars 2006 Bare å ta lista det jenter!! Jeg ser at jeg har glemt å krysse av noen punkter, så jeg får ta den opp på nytt og rette den.. Nå har sambo og jeg spist ute, spiste italiensk pizza. Jeg bestilte en med sjømat på, så jeg så for meg reker og sånn. Du skulle sett alle miniblekksprutene som lå og svømte i hvitløken Og biter av sjøtunge, blåskjell og sånn, og 2 reker. Klarte ikke å spise alle de små søte jeg.. Plukka pizzaen nesten ren for alt Men var masse masse hvitløk på, så jeg kosa meg veeeeldig Samob sier at kosing ikke kommer på tale ikveld.. Vi parkerte på kjøpesenteret, så jeg fikk shoppa en tre pk med boksere og en pk med sokker siden ISS har nesten alle klærne mine!! Håper ikke det tar altfor lang tid før vi får tilbake klærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 20. mars 2006 #1907 Del Skrevet 20. mars 2006 Sjømat på pizza? Var det noe godt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #1908 Del Skrevet 20. mars 2006 Ja, eller jeg plukka jo nesten bort alt da!! bare rekene som fikk ligge igjen. For reker på pizzaen synes jeg er godt! Men miniatyrblekksprut og sjøtunge er ikke helt min greie.. Var litt ekkelt å se de små armene til blekkspurten med bittesmå sugekopper.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. mars 2006 #1909 Del Skrevet 20. mars 2006 Bleksprut er godt Men det blir kanskje litt rart på pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. mars 2006 #1910 Del Skrevet 20. mars 2006 Var litt ekkelt å se de små armene til blekkspurten med bittesmå sugekopper.. ← Ja, det kan jeg tro!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 20. mars 2006 #1911 Del Skrevet 20. mars 2006 bare innom med en jeg. Får oppdatere meg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. mars 2006 #1912 Del Skrevet 20. mars 2006 Ut-å-spise-kvelden ble veldig hyggelig. Avsluttet på pub etterpå med alkoholfri jordbærdrink. Yammi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 20. mars 2006 #1913 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg klarer virkelig ikke å spise pizza med sjømat!! Jeg elsker skalldyr, og men sånne bløte dyr klarer jeg ikke.... Blåskjellsuppe er nam nam, men jeg blir kvalm av å slurpe i meg den slimete guffa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 21. mars 2006 #1914 Del Skrevet 21. mars 2006 God morgen iss! Håper ISS er snare med å ordne opp for dere i hvert fall. Hvis du bor like ved Veum, bor du på A da kanskje? Hehe! Mille du var og spiste pizza på eller? Nei, får hoppe i dusjen jeg nå. Ut og ordne litt greier snart... Stor fra Trinemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #1915 Del Skrevet 21. mars 2006 Så mange hilsner!! Søte dere!! Liv: Er ikke så glad i blekksprut heller jeg da.. Hadde tenkt meg om hvis det hadde stått at det var eksotisk sjømat eller no... Xavia: Baby-E: Tilbake Pondusa: Så fint at du hadde det hyggelig!! Drink og greier!! Vampyra: Nei, sånne bløte dyr er ekkelt. Liker ikke blåskjellsuppe heller jeg da. Men eeeeelsker ferske reker!! Er vokst opp på reker, krabber og hummer jeg vettu! Trinemor: Ja vi håper på at ISS gjør jobben sin!! Og vi spiste på Tobias! Må spise oftere der, de har så myyye god mat!! Og nei, bor ikke på A, men på Chr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. mars 2006 #1916 Del Skrevet 21. mars 2006 De blekksprutene er tvilsomme ja... Faren min elsker dem, jeg sliter litt med å spise noe man så tydelig kan se hva er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #1917 Del Skrevet 21. mars 2006 De blekksprutene er tvilsomme ja... Faren min elsker dem, jeg sliter litt med å spise noe man så tydelig kan se hva er... ← Ja ikke sant!! de var så bittesmå og søte... Nå har jeg satt en deig med Ingers Rugbrød! Alle snakker om hvor godt det er, så da må jeg jo prøve!! :klø: Men jeg trenger drastisk en dusj nå altså! Håret er fett, og jeg føler meg skitten.. Men kan jo ikke dusje nede. For det første har de jo avfuktere, og dusjer jeg da er hensiten borte. Og desuten kan de komme når som helst, og da står jeg naken!!! Så kanskje jeg må spørre leieboeren om å låne den gamle dusjen min`?? Kan jo ikke gå rundt og se sånn ut... Hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #1918 Del Skrevet 21. mars 2006 Der este hele den klissete deigen ut av kjøkkenmaskinen, og opp av hullet Så måtte dele den i to, tok halvparten i en annen bolle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. mars 2006 #1919 Del Skrevet 21. mars 2006 Hello sweety Innom med en liten hilsen jeg! Ute er det jammen kommet ennå mere snø.Og selv om det ikke akkurat er mengder så kunne jeg godt ha klart meg uten. Jeg lengter så innmari etter våren. Det skal bli så deilig! Bare det blir bedre vær enn i fjor da var det jo så kaldt hele tiden og ikke mye deilig vår nei. Hvordan går det med deg vennen?Bortsett fra at deigen nesten kommer etter deg Ble det gode brød? Selv har jeg momset i meg rundstykker med nyrørte blåbær i dag. Gjett om det var deilig................og gjett om jeg var blå og lekker i munnen etterpå ! Ha en fin mandag - håper det ordner seg med dusjen. Stor klem fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #1920 Del Skrevet 21. mars 2006 Koselig med hilsen fra deg Charmina! Deigen hever enda, men jeg er spent på om de blir gode altså! Ja nå er det snø nok vel!! Jeg skal en liten tur til byen din 30.03 og bli i helga jeg.. Besøke ei venninne der!! Egentlig snakka jeg og lucky om å overraske henne, men siden det var arbeidshelga til samboeren hennes, og de har en liten gutt, måtte vi si at vi kom for å planlegge litt.. Gleder meg som en unge til å reise til bergen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg