Gjest Epona Skrevet 2. mars 2006 #1181 Del Skrevet 2. mars 2006 Oiii, så spennende, Iss!!!! Jeg krysser og hopper for deg!!!!! :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 2. mars 2006 #1182 Del Skrevet 2. mars 2006 Spennende!!!! :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #1183 Del Skrevet 2. mars 2006 Drar på jobb jeg nå! Får se hvor lenge jeg sitter der utover ettermiddagen... Har jo nett der og, så ikke umulig jeg stikker innom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 2. mars 2006 #1184 Del Skrevet 2. mars 2006 OIOIOIOIOI! Her skjer det saker og ting! Du skal se det HJALP at vi brølte vekk tanta! Jeg krysser armer og bein, hopper litt, og sender noen vibber! ((((((((((((((VIBBVIBB)))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. mars 2006 #1185 Del Skrevet 2. mars 2006 Uææ, spennende. Håper testen kommer frem i morgen! Det bør den gjøre. Det er jo ikke så langt! Skal du jobbe i morgen eller er du hjemme når postmannen kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. mars 2006 #1186 Del Skrevet 2. mars 2006 Bare så du vet det Så ble jeg så spent nå at jeg glemte meg og spiste værtfall fire sånne bixitkjeks på de to siste sidene her Fyttikatta nå er det bare å få en skikkelig ordentlig strek som ikke er en lurestrek!!!! Skal legge fra meg tonnevis av deilig babystøv som du kan rulle deg i!! .......Og så mye som jeg spiser for tiden så kommer jeg til å rulle snart enten jeg vil eller ikke............ *Postmann;FLY TIL ISS NÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. mars 2006 #1187 Del Skrevet 2. mars 2006 Sitter å spiser laks og For sååå glad er jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. mars 2006 #1188 Del Skrevet 2. mars 2006 Spennende tider, iss! Gleder meg til å høre når testen kommer fram... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #1189 Del Skrevet 2. mars 2006 liv skrev: Uææ, spennende. Håper testen kommer frem i morgen! Det bør den gjøre. Det er jo ikke så langt! Skal du jobbe i morgen eller er du hjemme når postmannen kommer? ← Bør komme i morgen hvis den ikke snør ned på veien!! Jeg er hjemme, så jeg skal overfalle postmannen.. Skytte skrev: Bare så du vet det Så ble jeg så spent nå at jeg glemte meg og spiste værtfall fire sånne bixitkjeks på de to siste sidene her Fyttikatta nå er det bare å få en skikkelig ordentlig strek som ikke er en lurestrek!!!! Skal legge fra meg tonnevis av deilig babystøv som du kan rulle deg i!! .......Og så mye som jeg spiser for tiden så kommer jeg til å rulle snart enten jeg vil eller ikke............ *Postmann;FLY TIL ISS NÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!* ← *rulle seg i babystøv* Trenger en tydelig strek for sambo vil ikke tro meg Lucky117 skrev: Sitter å spiser laks og For sååå glad er jeg ← Snuppeluppa mi!!!! Du er klar for å bli "tante" du vel.. For å si det sånn, jeg er overbevist... Jeg er mørbanka i magen, ingen mens, store pupper, brun utflod, tre svake tester.... På vei hjem fra jobb nå kjøpte jeg et søtt lite kort der det stod 1+1=3 og inn i skrev jeg 3. november (var innom lucky og hun fant ut det) "sikker på det?" sa han bare.. og smilte lurt så jeg ikke skulle se det.. Jaaaaa sier jeg.. viser han testen fra i morges som fortsatt har en bitteliten rand med farge... Nei, den var for svak! Den fargestripsen hadde bare sugd opp noe. Så jeg fikk komme med en ordentlig test!!! Så bra at liv sender meg flere tester!!! Og sånne man ikke kan misforstå... Så kanskje han får det inn med t-skjeer-... for han vil ikke tro meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 2. mars 2006 #1190 Del Skrevet 2. mars 2006 Det høres ut som du er gravid, Iss . Håper virkelig testen kommer i posten i morgen. Spennende dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. mars 2006 #1191 Del Skrevet 2. mars 2006 Oi, er du gravid!? Dette er spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 2. mars 2006 #1192 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg krysser alt jeg har for at testen i morgen er klart og tydelig POSITIV!!! Velkommen i klubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 2. mars 2006 #1193 Del Skrevet 2. mars 2006 Oi, de siste sidene her var jammen spennende lesning! *krysser fingrene masse for at det er småttis på vei* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. mars 2006 #1194 Del Skrevet 3. mars 2006 Innom å kikker. Håper håper håper det blit positivt resultat på testen. Når venter du postmannen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 3. mars 2006 #1195 Del Skrevet 3. mars 2006 Å så spennende!!!!!! (Og så bare sånn ca en dag i mellom oss da!!!!!!!) Tror jeg bare slenger på en gratulerer med graviditeten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 3. mars 2006 #1196 Del Skrevet 3. mars 2006 Når kommer posten, i grunnen? SPÆNÆNDÆ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #1197 Del Skrevet 3. mars 2006 Posten pleier å komme kl 1400!! Sånn hvis den er positiv å sånn, tror jeg at jeg er 5+0 idag... Uvirkelig.. Jeg er vel egentlig sikker, men blir usikker fordi sambo ikke tror på testene Så nå venter jeg bare på postmannen... Har en prøve med morgenurin som venter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. mars 2006 #1198 Del Skrevet 3. mars 2006 Lykke til med testingen i dag! Skal følge med på oppdatering her jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #1199 Del Skrevet 3. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. mars 2006 #1200 Del Skrevet 3. mars 2006 Synes postmannen kan raska på litt... *utålmodig* Er det ikke godt å vite at vi er så mange som er skamløst nysgjerrige, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg