Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette blir noen syyyyke ventedager!!!!!!!!!

Like spent jeg tror jeg!!! Ååååååå som jeg håper at det blir TOOOOO sterke streker neste gang!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Hmmm

Jeg vil jo selvfølgelig at du skal teste i morgen, men det kan være lurt å vente til fredag tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet sent, og hadde holdt meg i flere timer, ikke drukket masse. (tisset i et engangsbeger jeg da, tilfelle det ikke kom nok til å holde på strålen så lenge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Oi, her skjer det jammen ting jeg ikke har fått med meg! Når skulle du hatt mensen?

Venter spent på testing, og krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sykluser fra 24-31 dager. Hadde lørdag som ikm dag på dag 29. Idag er dag 33

Kanskje jeg skal sette fra meg cola glasset og teste om en time?? Tror det er lenge siden jeg gikk på do nå...

Har lest litt i gravid-forumet, og er mange som har hatt samme type "lyserosa" utfold som meg.. Flesteparten har vært gravide og det har gått bra. Men noen har mistet...

:klø: Kan jo koste på meg en test i kveld og? Er søndagsengel som spanderer denne testen!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har veldig mens murringer altså... og testen var negativ.. Så da kommer vel mensen rundt hjørnet!!

Men kan det hos legen ha vært en skyggestrek? har sett noen skrevet om det, men hva er det egentlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: ser ut som det er en slags skyggestrek der? Ser hvor det skulle ha kommet en strek om den var positiv?? Men er så svak at jeg vil ikke kalle det en strek.. hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Æsjda, for en dustetest!!!!!!!!

Vet ikke så mye om sånne skygggestreker... Så en anelse blått der streken skulle være sist mnd, men det var jo ingenting. Du får vel bare prøve igjen om ikke mensen kommer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  iss skrev:
:klø: Kan jo koste på meg en test i kveld og? Er søndagsengel som spanderer denne testen!! :ler:

:bukke:

De testene du fikk er jo ikke av det dyreste slaget, så det er mulig de ikke er veldig sensitive. Jeg fikk en skyggestrek uken før jeg testet positivt. den var så svak at jeg var sikker på at det var inbildning, men da jeg testet en uke senere var den tydelig positiv :)

Og jeg hadde sterke mensmurringer hele uka, var sikker på at mensen var på vei ;)

Spennende at noe kanskje er på gang, da :) Jeg krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...