Charmina Skrevet 22. februar 2006 #1001 Del Skrevet 22. februar 2006 Innom og myser og legger igjen en diger klem til deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #1002 Del Skrevet 22. februar 2006 Lucky og jeg dro heller på shopping vi!! Hehe.. Deilig det. fikk kjøpt noen flere bokser (hva er det med meg og bokser???) en gjeng med billige belter og to topper. Nå prøver sambo og leieboer å fjerne det gamle sikringsskapet, men det sitter visst veeeeldig godt fast. Håper kameraten til sambo kommer med bilen etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 22. februar 2006 #1003 Del Skrevet 22. februar 2006 Ser for meg sambo og leieboern stå og slite og dra i det gamle sikringsskapet. Blir sånn "gubben og gamla lå og dro, og ikkje fekk opp rota". Lurer på hvor mange einball og toball og treball osv de trenger hjelp av før de får det løs? Bra jeg har noe å le av etter begredelig norsk innsats i sprintstafetten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. februar 2006 #1004 Del Skrevet 22. februar 2006 Hello hello!! *kommer tøffende inn her i min kanonstilige ubåt som er spesiallaget for spionasje i massasjebadekar* Heftig kar ass Etter et visst antall dukkerter pr dag kan vi begynne og kalle deg svISSker Nå har jeg det rasende festlig her!!! Knis! Og ikm til helga ja....Blir borte fra kg jeg da vettu...og da vet ingen hva som kan skje Have a really really very nice day eller hva det er de sier på reklamen!! PS;Ikke glem IDOL ikveld da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #1005 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg er klar for idol skytte!! Og jeg liker at du kommer og ler på min bekostning Miiip: Så det samme for meg da jeg leste det.. men plutselig viste det seg at det er litt strøm i det allikevel. Sambo ringte elektrikkern som skal komme og titte i morgen tror han.. Ikke bra! Curling!!! Lenge siden det har vært curling nå, så skal kose meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 22. februar 2006 #1006 Del Skrevet 22. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøengel Skrevet 22. februar 2006 #1007 Del Skrevet 22. februar 2006 Høres ut som dagen din har vært av det mer begivenhetsrike slaget. Jeg har sent ungen på klassetur og nyter huset alene hjemme.........i TO HELE DAGER Herregud så deilig det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #1008 Del Skrevet 22. februar 2006 Deilig ja!! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. februar 2006 #1009 Del Skrevet 22. februar 2006 2 TIMER IGJEN Mon tro om jeg trenger et liv??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #1010 Del Skrevet 22. februar 2006 Gleder meg og!! Nå har jeg startet på rommet til sambo! eller, det vil si verkstedrommet hans i kjelleren. Har tatt mange år å kaste inn masse søppel, så da tar det vel lang tid å rydde det og.. Er nesten så jeg blir kvalm så skittent er det.. Men nå er jeg i rydde humør!! Så håper å få gjort så mye som mulig frem til Idol!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. februar 2006 #1011 Del Skrevet 22. februar 2006 Din flinkis!!!!!!!!!!!!!!! Bare spiser så jeg sprekker snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. februar 2006 #1012 Del Skrevet 22. februar 2006 Greit å få tømt slike boder i ny og ne ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #1013 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg grua meg skikkelig til jobb idag, fordi det skjedde akutte ting på jobb i går.. Heldivis ser det ut som om jeg klarer det, det hadde jeg ikke trodd i går! Grua meg veldig, men ser ut som om jeg klarer det.. Var bare masse administrative ting som må gjøres, og det er jeg flink til! Back to work! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #1014 Del Skrevet 23. februar 2006 Idag gjør det meg ingenting å ringe halve verden rundt! Og jeg som hater å ringe rundt.. Skjer'a??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøengel Skrevet 23. februar 2006 #1015 Del Skrevet 23. februar 2006 Hehe...........flinke jenten Godt at dagen tegner bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 23. februar 2006 #1016 Del Skrevet 23. februar 2006 Hei vennen!!! Glemte jo å komme innom med sprudlestøv til deg igår jo!!! Huff og huff.. Men du stråler jo alltid så du trenger det ikke Du får gjemme det til neste gang mannen din får lim i fua (Hmm var mye kjente beskrivelser der gitt ) Ha en fin dag snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. februar 2006 #1017 Del Skrevet 23. februar 2006 Heia!! Så bra da! Var det vi visste at denne biffen fiksa du! Men du er kanskje sånn som meg som ser veldig mørkt på ting helt til jeg mestrer dem helt flott! Så var det ikke skummelt i hele tatt!! Ha en videre fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #1018 Del Skrevet 23. februar 2006 Go jentene mine!! Sitter med haugevis av jobb men måtte titte innom da vettu.. Tror du beskriver det godt skytte, det ser lissom uoverkommelig frem til man tar tak i det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #1019 Del Skrevet 23. februar 2006 Lunch forran pcen idag.. Da rekker jeg en liten runde hos dere snupper!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. februar 2006 #1020 Del Skrevet 23. februar 2006 Multitasking er kjekt -bare ikke søl i tastaturet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg