Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lucky og jeg dro heller på shopping vi!! Hehe.. Deilig det. fikk kjøpt noen flere bokser (hva er det med meg og bokser???) en gjeng med billige belter og to topper.

Nå prøver sambo og leieboer å fjerne det gamle sikringsskapet, men det sitter visst veeeeldig godt fast. Håper kameraten til sambo kommer med bilen etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ser for meg sambo og leieboern stå og slite og dra i det gamle sikringsskapet. Blir sånn "gubben og gamla lå og dro, og ikkje fekk opp rota". Lurer på hvor mange einball og toball og treball osv de trenger hjelp av før de får det løs?

:ler:

Bra jeg har noe å le av etter begredelig norsk innsats i sprintstafetten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello hello!!

*kommer tøffende inn her i min kanonstilige ubåt som er spesiallaget for spionasje i massasjebadekar*

Heftig kar ass :cool:

Etter et visst antall dukkerter pr dag kan vi begynne og kalle deg svISSker :ler:

Nå har jeg det rasende festlig her!!! Knis!

Og ikm til helga ja....Blir borte fra kg jeg da vettu...og da vet ingen hva som kan skje ;)

Have a really really very nice day eller hva det er de sier på reklamen!!

:klem:

PS;Ikke glem IDOL ikveld da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar for idol skytte!! Og jeg liker at du kommer og ler på min bekostning :ler:

Miiip: :ler: Så det samme for meg da jeg leste det.. men plutselig viste det seg at :overrasket: det er litt strøm i det allikevel. Sambo ringte elektrikkern som skal komme og titte i morgen tror han.. Ikke bra!

Curling!!! Lenge siden det har vært curling nå, så skal kose meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som dagen din har vært av det mer begivenhetsrike slaget. Jeg har sent ungen på klassetur og nyter huset alene hjemme.........i TO HELE DAGER :ler: Herregud så deilig det er!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Gleder meg og!!

Nå har jeg startet på rommet til sambo! eller, det vil si verkstedrommet hans i kjelleren. Har tatt mange år å kaste inn masse søppel, så da tar det vel lang tid å rydde det og.. Er nesten så jeg blir kvalm så skittent er det.. Men nå er jeg i rydde humør!! Så håper å få gjort så mye som mulig frem til Idol!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg grua meg skikkelig til jobb idag, fordi det skjedde akutte ting på jobb i går.. Heldivis ser det ut som om jeg klarer det, det hadde jeg ikke trodd i går! Grua meg veldig, men ser ut som om jeg klarer det.. Var bare masse administrative ting som må gjøres, og det er jeg flink til!

Back to work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!!! :klem: Glemte jo å komme innom med sprudlestøv til deg igår jo!!! Huff og huff.. Men du stråler jo alltid så du trenger det ikke :ler: Du får gjemme det til neste gang mannen din får lim i fua :ler: (Hmm var mye kjente beskrivelser der gitt :ler: )

Ha en fin dag snuppa!! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!!

Så bra da! Var det vi visste at denne biffen fiksa du! Men du er kanskje sånn som meg som ser veldig mørkt på ting helt til jeg mestrer dem helt flott! Så var det ikke skummelt i hele tatt!!

Ha en videre fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go jentene mine!! Sitter med haugevis av jobb men måtte titte innom da vettu.. Tror du beskriver det godt skytte, det ser lissom uoverkommelig frem til man tar tak i det!!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...