Snøengel Skrevet 21. februar 2006 #981 Del Skrevet 21. februar 2006 Grøss..........mannfolk Har nemlig en sånn en jeg også.........til å bli gaaaal av noen ganger! Håper dere får en fin dag når dere kommer dere avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #982 Del Skrevet 21. februar 2006 Han er sååååå sakte altså... Kjenner jeg kunne eksplodert... Sikker på at vi ikke kommer oss av gårde idag. Og han skal overveie alt fem ganber. Jeg foreslår rett og slett at han låner seg en annen bil med henger i mårra, for nå er det plutselig vanskelig å få med seg alle veggplatene hjem Mannfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøengel Skrevet 21. februar 2006 #983 Del Skrevet 21. februar 2006 hehehehe.........høres akkurat ut som min mann det der Noen ganger har jeg mest lyst til å krike at han får gjøre det alene når han skal være så treg. Alt skal måles, kalkuleres, planlegges til hver minste detalj, og ikke minst tenkes over.......og da, når det endelig skal gjøres så er det jammen meg en ny runde......grøss! Men alt i alt har jeg verdens beste mann........for tenk han orker meg i store doser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #984 Del Skrevet 21. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. februar 2006 #985 Del Skrevet 21. februar 2006 Har dere ikke kommet dere på shopping enda? Og jeg trodde jeg var treg... Du skal ikke bare diskret hinte om åpningstidene, da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #986 Del Skrevet 21. februar 2006 Nei, nå har jeg fått han til å låne seg bil med henger i morgen, og heller bruke denne dagen til å måle og sånn. Jeg ble forbanna da jeg trodde vi skulle dra rett etter mat, men så satt han seg ned og startet og filosofere om byggetinga. Tror han tok tegninga, for nå har han hjelpa litt når jeg har støvsuga og sånn... Men jeg forventer at han gjør MYE mer i løpet av dagen altså. Når han selv har sagt at han skal gjøre så mye når han har fri disse to dagene... Men humøret er litt bedre etter å ha vært sur en stund altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 21. februar 2006 #987 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg synes det gikk imponerende fort å få karet på plass og få prøvd det, jeg! Mannen min er også litt sånn som din sambo... Håper dere får ordna mer mens han har fri! Men du, er du gravid? :klø: Eller er det bare NÅR? Jeg er visst totalt forvirra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #988 Del Skrevet 21. februar 2006 Det er nok heller når... er en prøver da vettu.. IKM til lørdag tror jeg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 21. februar 2006 #989 Del Skrevet 21. februar 2006 Får håpe mannen har skjerpet seg og gjort masse i løpet av dagen da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøengel Skrevet 21. februar 2006 #990 Del Skrevet 21. februar 2006 Håper mannen skjønte tegningen til slutt og brettet opp ermene.........tappet vann i karet, tente stearinlys og beordret sin kjære ned i boblene.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 21. februar 2006 #991 Del Skrevet 21. februar 2006 Nå er det virkelig lenge siden jeg har vært innom her! Jeg skjønner godt frustrasjonen over treige mannfolk... Min tror jeg har lim i baken noen ganger! Og av en eller annen grunn synes han at jeg gjør ting så lettvint! Henge opp ting på øyemål og ikke med vater og sånn... Poenget er bare at jeg får det i alle fall GJORT! Håper han får kommet seg på butikken i morra, da. Og spennende med IKM rett rundt hjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #992 Del Skrevet 21. februar 2006 Får håpe mannen har skjerpet seg og gjort masse i løpet av dagen da!! ← Tja, kan ikke si det har blitt gjort mye, men det er greit.. Han har jo jobba 24-7 i mange uker, så skjønner at han er sliten. Og jeg kan ha en dårlig dag altså.. Håper mannen skjønte tegningen til slutt og brettet opp ermene.........tappet vann i karet, tente stearinlys og beordret sin kjære ned i boblene.......... ← Nesten da! Jeg hadde fått en melding da jeg var ferdig med å trene der han spurte om han skulle starte å tappe i karet.. Tar litt tid når vi fyller fra dusjen så han tenkte i allefall på meg.. Og jeg ser han har prøvd på å fjerne det gamle sikringsskapet i gangen.. Poeng for forsøk! Nå er det virkelig lenge siden jeg har vært innom her! Jeg skjønner godt frustrasjonen over treige mannfolk... Min tror jeg har lim i baken noen ganger! Og av en eller annen grunn synes han at jeg gjør ting så lettvint! Henge opp ting på øyemål og ikke med vater og sånn... Poenget er bare at jeg får det i alle fall GJORT! Håper han får kommet seg på butikken i morra, da. Og spennende med IKM rett rundt hjørnet! ← Hyggelig at du er innom!! Ja mannfolk er noe for seg selv.. Min har lim i baken, men han er nok litt motsatt der mannen din er lettvindt.. Sånn er det ikke her!!!! Jepp, vi satser på i mårra! Høres ut som om kameraten hans har fri i mårra, og han har bil og sambo har lånt henger et annet sted. Så kanskje?? Jeg fikk nå roa meg ned da jeg dro på trening med Lucky (venninne M) Da blir jeg i godt humør når vi starter å skravle se. fikk klaga litt... Og hun avspaserer kanskje litt i mårra, så mulig hun tar med strikketøyet og kommer innom her!! Og så kan vi kanksje bubble litt?? Nå har jeg tatt meg et bad Var jo bare sååå deilig, skulle vært en menneskerett med badekar. Har ikke bobla, for synes det bare var deilig å ligge i varmt vann og lese et jenteblad!! Nå skal jeg kose meg, orker ikke rydde før i mårra... Nå vil jeg bare nyte kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #993 Del Skrevet 21. februar 2006 for 50 sider!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 21. februar 2006 #994 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Weeeee. Grattis med 50 sider! Og snart har du 1000 innegg i boka også, så kan vi feire enda mer... Endret 21. februar 2006 av Fantus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. februar 2006 #995 Del Skrevet 21. februar 2006 Trening hørtes godt ut! Har ikke kommet i gang med det jeg siden jeg begynte å jobbe. Synes det er slitsomt nok i seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #996 Del Skrevet 21. februar 2006 Ikke vært flink de to siste ukene, men nå måtte jeg bare tvinge meg. deilig når man først gjør det altså! og kan bade i nytt kar etterpå Får jeg gnidd det inn eller??? masasjekar!!! : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøengel Skrevet 22. februar 2006 #997 Del Skrevet 22. februar 2006 Flinke mannen :-D Det er da vi liken dem best, hehe. Håper du får en lagt bedre dag enn i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. februar 2006 #998 Del Skrevet 22. februar 2006 skulle vært en menneskerett med badekar. ← Jeg leier et gammelt hus hvor det ikke har blitt pusset opp stort, men badekaret har de tatt seg tid til å kaste ut, til tross for at badet er digert. Så jeg har danseplass på badet, men bare et lite dusjhjørne i en krok Hadde jeg eid, hadde det vært et stort badekar på plass pronto... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #999 Del Skrevet 22. februar 2006 Kanskje du finner en stoooor balje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. februar 2006 #1000 Del Skrevet 22. februar 2006 Kanskje du finner en stoooor balje? ← Kankje det hadde vært noe *ser for seg en enorm sinkbalje* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg