Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

:overrasket: Karet har kila seg i trappenedgangen og jeg får nervøst sammenbrudd av å høre på alle de rare lydene... Rart om det kommer ned i en bit...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er her en tur jeg vet du! hehe... får håpe dere får ned boblebadet uten for mye skrammer da, men det høres skremmende ut da! Fysikken min var også lav i dag, så trenger visst mer hvile...hehe...og 0 i følelser. Hjelpes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva er det vi gjør egentlig?? Som gjør at vi må ha hvile??

Og 0 i følelser da....

Hører de ler.. Lurer på hvorfor. Jeg er flink og ikke sitter oppe på dem og kommanderer dem... Best å holde seg mest mulig unna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karet er nå på badet, men vi har måttet ofre rekkverket og stolpen i trappa. Og noen riper her og der på karet da..

MEN jeg fant ut nå som rekkverket er borte, at det var fint sånn!! Kan heller ha en sånn stålstang på veggen til å holde seg i. Skjønner? Hvor i all verden kan jeg få tak i sånne ?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Sambo har ordna seg fri i morgen og onsdag!! Og jeg har også fri!!!!! Å så deilig!! Da skal vi få handla inn litt byggeting og sånn...

Da skal vi kjøre bilen hans opp på jobb, så skal vi nok prøve karet etterpå :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe: For Niveas jobbtilbud!!! JAAAAA!!! You made it girl!

:klem: Takk - så søt du er... :)

( :hoppe: litt jeg også!!)

:overrasket: Karet har kila seg i trappenedgangen og jeg får nervøst sammenbrudd av å høre på alle de rare lydene... Rart om det kommer ned i en bit...

:overrasket::overrasket::overrasket:

:overrasket: Et kjempeknak og et knekk :overrasket:

:sjokkert::sjokkert::sjokkert:

Hehe, hørtes ut som det gikk bra til slutt ja :ler: Å så deilig med boble kar... Vi har ikke badekar en gang, og det savner jeg skikkelig!! Når man er kald og våt er det ikke noe så deilig som å synke ned i et badekar, men deilig musikk, stearinlys og et glass iskald pepsi max :ler:

*litt misunnelig jeg også* - men jeg har fått jobb, så da er det greit :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med boblebad! Bare synd det ikke kan brukes før om 9 måneder! Har nemli hørt at gravide ikke skal ta boblebad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hallo boblesnuppa!!

Hjelpe meg for et arbeid det ble med karet da :overrasket:

Venta å lese at karet kom alene ned trappa eller noe til slutt :ler:

Men,aldri så galt at det ikke er godt for noe da!!

Og så deilig med sambo hjemme da! Er litt ekstra kos hvis dem er hjemme midt i uka! Det er aldri min...da er han i alle fall syk,og da er han bare masete :ler:

Får kose dere i bublorna :sjarmor:

PS; vet ikke noe ang gravide og boblebad,men gravide kan helt fint bade i vanlig kar og stamp! Det sa Jm min! Og gjett hvem som skal på hytta i helga og nyyyte stampen :sjarmor:

Ha en fin dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bortskjemt med å ha sambo hjemme midt i uka!! Det pleier vel heller å være omvendt!! Drar 4 om morgen og er hjemme mellom 19 og 23

Var ikke såååå mye futt i dysene, men er vel derfor det heter masasjekar isteden for boblekar. Og brukte opp hele varmtvannstanken :ler: Er på tide og bytte til den tanken vi har stående nede nå da....

Men deeeeeeeilig å bade da....

Nå skal vi spise litt mat, og så dra på byggeshopping....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ganske deilig ut uansett :) *ønsker meg badekar*

Lykke til med shoppingen, måtte det bli en innbringende affære... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: Blir så irritert når sambo er så sakte.

Han stod opp to timer før meg. Nå har vi spist frokost og jeg trodde vi var klare. Derfor tenkte jeg å skrive en huskeliste. Men neida, han har jo ikke tatt mål av noe som helst :frustrert: Så nå sitter jeg sur på pcen og venter på at han skal måle alt han skal... Trodde vi skulle fått dratt ut tidlig jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...