iss Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #901 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Har nå hatt en deilig formiddag, skal på jobb i ettermiddag. siden jeg snart er ferdig der, så må jeg gjøre ferdig de sakene jeg har. Og det får jeg ikke gjort når sjefa er der, da skal jeg gjøre så mye annet for ho og det jeg gjør er ikke så viktig lissom... Så da begynner jeg halv to og jobber utover kvelden.. Morsomt å prøve det en gang også Sambo kjørte avgårde på brøyting i går, og har enda ikke vært hjemmom. Tror ikke han kommer hjem med det første heller. Det snør jo helt vilt! Og leieboeren brøyter gården så jeg kommer meg på jobb I mårra skal jeg kjøre i oslo Går alltid bra, men gruer meg fordet jeg... Med snøkaos og start på vinterferien kan bli morro!! Fant forresten da jeg rydda her om dagen et brev fra den gamle legen da jeg var på utredning for smerter i underliv\mage. Der stod det at jeg hadde mangel på folat. Da ante jeg ikke hva det var, jeg husker nå at jeg brukte resepten men dro aldri på kontroll Så nå har jeg bestillt time hos legen om to uker. Ho hadde vinterferie neste uke. Kanskje jeg må ha mer folat??? Weee!! Skiskyting på tv straks!! Curling når jeg er på jobb... Endret 16. februar 2006 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. februar 2006 #902 Del Skrevet 16. februar 2006 Kan være greit å jobbe sent innimellom -ikke minst får man så deilige morgener av det... Kos deg med skiskyting *sender noen solstråler gjennom all snøen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. februar 2006 #903 Del Skrevet 16. februar 2006 HEIA NORGE! Nå håper vi på stor lykke i skiskytinga også! HEIA HEIA HEIA HEIA! Fint at du har hatt en fin morgen! Lykke til på jobb! Og kjør pent i Oslo i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #904 Del Skrevet 16. februar 2006 til dere!! Hyggelig med solstråler og heia norge!!! :klø: jeg som var så godt i gang med å shine her, så kom det en pc i veien... skjønner ikke hvorfor jeg ikke får gjort noe når kg er her Snart jobb! Stikker vel innom litt på jobb også.. Siden det ikke er noen andre å ta pauser med der, får jeg vel ta de med dere go-jentene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 16. februar 2006 #905 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei iss! ikke sant det er digg med laaaange morgener? Jeg skulka skolen for å kose meg litt med ol og kg før jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. februar 2006 #906 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei snuppa! Endelig har jeg fått lest meg gjennom de siste sidene i dagboka di! Gratulerer med 8 år! Kjør pent til Oslo i morgen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. februar 2006 #907 Del Skrevet 16. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #908 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei iss! ikke sant det er digg med laaaange morgener? Jeg skulka skolen for å kose meg litt med ol og kg før jobb... ← Ja det var deilig det!!! Trenger å kose oss.... Hei snuppa! Endelig har jeg fått lest meg gjennom de siste sidene i dagboka di! Gratulerer med 8 år! Kjør pent til Oslo i morgen da! ← At du orket.. Ikke mye som har skjedd i livet mitt.. Men joda! Jeg skal kjøre pent jeg! Veeeeeldig pent!! og da får jeg henta pcen og Takk for gratulasjon, tiden har gått fort ja... ← Hyggelig at du strør rundt deg med klemmer tilbake!! Sitter på jobb og har jobba effektivt i over 2 timer uten kg pause jeg er sterk! Men nå trengte jeg det altså.. Deilig at ingen kjaser og maser rundt meg. Sitter i åpent landskap nesten, så det bråker veldig! Men kommer opp vegger her da om et par uker. men da jobber jeg jo ikke her... Lurer egentlig på hvor ofte de kommer til å ringe jeg??? Og har litt lyst til å leke kostbar også, og si nei noen ganger... Sånn at sjefen ikke tror at jeg gjør all drittjobben. Føler nesten det nå, at det ho gjør er viktigere en det jeg gjør! Men tror ho skjønte at jeg har mye å gjøre nå når jeg jobber hele kvelden i ro og fred for å få gjort noe.. Nei lett skal det ikke være!!! Åjo! Jeg får som sagt henta pcen i mårra DET blir bra! Men blir nok litt pes også, for hele harddisken er jo ny, så må legge inn alle programmene og sånn... Vi får nå se åssen det går.. Ja! og i går fikk vi ip telefon, og flinke meg klarte å gjøre aaaaaalt selv! koble rundt hit dit opp og ned, og fikk det trådløse nettet over på den nye. Leieboeren sa bare "kjerring" da jeg startet, men jeg viste han jeg! At jeg er nevenyttig! Jobbe litt a?? eller ta en klunk med cola? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 16. februar 2006 #909 Del Skrevet 16. februar 2006 Fant forresten da jeg rydda her om dagen et brev fra den gamle legen da jeg var på utredning for smerter i underliv\mage. Der stod det at jeg hadde mangel på folat. Da ante jeg ikke hva det var, jeg husker nå at jeg brukte resepten men dro aldri på kontroll Så nå har jeg bestillt time hos legen om to uker. Ho hadde vinterferie neste uke. Kanskje jeg må ha mer folat??? ← Spis folat med en gang du, særlig siden du er i prøvemodus. Folat er kjempeviktif for fosteret, aller helst skal man ta det før man blir gravid også. Det er bare egentlig et b-vitamin, så hvis kroppen får for mye av det bare kvitter den seg med det igjen. (liten pekefinger fra farmasøyt-fantus) Lykke til med bilkjøring til oslo i morra. Skal bli deilig å få igjen pcen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #910 Del Skrevet 16. februar 2006 Høres ut som om du kan dette!!! Da har jeg et spm. Jeg fikk time hos legen 01. mars, det er jo to uker til. Jeg er trolig akkuratt ferdig med EL. Jeg spiser en folat tablett om dagen, men siden det ikke er farlig og kroppen kvitter seg med overskuddet, bør jeg da ta to for sikkerhets skyld? Skjønte du meg??? For hvis jeg har mangel er det vel ikke nok med en, og det er vel i de neste to ukene folat er viktig for en eventuell graviditet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 16. februar 2006 #911 Del Skrevet 16. februar 2006 Heisan Så bra at du får pc'n igjen da! Selv om det blir mye for meg å lese da Kan innbille meg at du har savna den litt Du imponener jo stadig med dine datakunnskaper, så jeg blir ikke overrasket over at du har slike tekniske ferdigheter og *smurfer videre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 16. februar 2006 #912 Del Skrevet 16. februar 2006 Høres ut som om du kan dette!!! Da har jeg et spm. Jeg fikk time hos legen 01. mars, det er jo to uker til. Jeg er trolig akkuratt ferdig med EL. Jeg spiser en folat tablett om dagen, men siden det ikke er farlig og kroppen kvitter seg med overskuddet, bør jeg da ta to for sikkerhets skyld? Skjønte du meg??? For hvis jeg har mangel er det vel ikke nok med en, og det er vel i de neste to ukene folat er viktig for en eventuell graviditet.... ← Er det de folat-tablettene uten resept du spiser? De som det er 0,4 mg folat i? I så fall kan du godt ta to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. februar 2006 #913 Del Skrevet 16. februar 2006 Her har du en flaske vin! God årgang altså! Takk for blomsten du kom med i dagboken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 17. februar 2006 #914 Del Skrevet 17. februar 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 17. februar 2006 #915 Del Skrevet 17. februar 2006 GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. februar 2006 #916 Del Skrevet 17. februar 2006 Heia du!! Idag blir du vel å flytte inn i "ny" pcn??? Det blir saker Håper kjøringa gikk bra og at du ikke ble plaget med noe eller kom ut for noe kjedelige greier! Ha ei fantastISSk helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 17. februar 2006 #917 Del Skrevet 17. februar 2006 Håper du får en flott helg og at det slutter å snø så du får sett litt mer til samboern din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #918 Del Skrevet 17. februar 2006 Heisan Så bra at du får pc'n igjen da! Selv om det blir mye for meg å lese da Kan innbille meg at du har savna den litt Du imponener jo stadig med dine datakunnskaper, så jeg blir ikke overrasket over at du har slike tekniske ferdigheter og *smurfer videre* ← Jeg kan noen data triks, men ofte kommer de til kort.... Deilig å se deg her inne igjen!! Er det de folat-tablettene uten resept du spiser? De som det er 0,4 mg folat i? I så fall kan du godt ta to. ← det er de uten resept. Er de like bra som de man får resept?? Da tar jeg to fra og med i morgen, og sier det til legen.. At jeg har snakka med en farmasøyt som anbefalte meg det... Takk for hjelpa!! Knupp du! Her har du en flaske vin! God årgang altså! Takk for blomsten du kom med i dagboken min! ← Takk!! Men du? Jeg liker ikke vin jeg.. Men gjerne en baylies.. God helg! ← Du og!! GOD HELG! ← God helg!! Heia du!! Idag blir du vel å flytte inn i "ny" pcn??? Det blir saker Håper kjøringa gikk bra og at du ikke ble plaget med noe eller kom ut for noe kjedelige greier! Ha ei fantastISSk helg!! ← Nå er jeg tilbake i pcen MIN!!! Detta blir stas.. Kjøringa gikk supert med samboer på øret!!' Herlig du! Håper du får en flott helg og at det slutter å snø så du får sett litt mer til samboern din. ← Ja nå er det nok snø, så ønsker meg en hel uke uten snø jeg nå.. \Men ser ut som om det skal snø mer fremover!!! Så da får vi se hvor mye jeg får se han... Ja da har jeg fått vært på den nye båten fantasy! fått privat omvisning der.. og jeg har henta pcen og hilsa på tantebarn der.. Har hatt en kjempefin tur med venninna mi, og nå har jeg det andre tantebarn her... Får håpe han sover godt i natt, dersom han må på do ligger jo mamman hans i stua, så hun kan følge han... Nå skal jeg ta en liten runde her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 17. februar 2006 #919 Del Skrevet 17. februar 2006 Hopper litt for at du har fått tilbake maskina di jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. februar 2006 #920 Del Skrevet 17. februar 2006 Så bra pcen er i orden da snuppa! Da ser jeg vel mer til deg på msn oxo da vel? hehe... Alt bra med den gravide i dag da? Får prøve å finne på noe sammen med ho en dag alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg