Heisan Skrevet 13. februar 2006 #881 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Åå gratulerer så mye med 8 års dag!! Skal dere gjøre no spesielt for å feire dagen da eller? Blei en del ol på meg i helga også gitt, hadde svigers på besøk, og faren til fallerallera er bare bittelitt interessert i sport Håper du blir fort bra da på UVI! Hrmf, må jobbe litt jeg og nå.. straks Endret 13. februar 2006 av Heisan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #882 Del Skrevet 13. februar 2006 Er så koselig å ha deg i boka mi igjen!!! Joda, UVIen roa seg med en gang det, nå er det bare det å huske å ta hele antibiotika kuren.. Jeg er sååååå surrete altså.. Vi skal ikke feire dagen med noe spesielt tror jeg, spiste jo ute i går.. Ellers pleier vi ikke å slå på stortromma. Jeg lekte med tanken for en tid tilbake om å dra på hotell denne helga, men siden sambo har brøytevakt så droppa jeg det.. Surt å ligge alene lissom!! Under forrige vinter OL så satt jeg og sambo oppe på nattan og så på curling.. Etter den gangen synes jeg curling er sååå spennende.. Og det går idag når jeg er på jobb. skikkelig dumt.. Og så følger jeg med på skiskyting. Det er de to viktigste tingene... Jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 13. februar 2006 #883 Del Skrevet 13. februar 2006 Gratulerer masse med 8årsdagen!! Så koselig Skal passe på at du får tatt medisinen din jeg Du går ikke glipp av noe i curlingen, USA banker norge... Med mindre de tar helt tilbake på slutten og plutselig blir kjempegode igjen, man vet jo aldri, det er jo det som er gøy med curling da.. Ifjor syns plutselig jeg også det var gøy med curling???!!! :klø: Men i år er de ikke like flinke, og da er det ikke like gøy.. Medgangssupporter..?? Ha en fin mandag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 13. februar 2006 #884 Del Skrevet 13. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 13. februar 2006 #885 Del Skrevet 13. februar 2006 Hei hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 13. februar 2006 #886 Del Skrevet 13. februar 2006 Gratulerer med 8-års jubileum!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 13. februar 2006 #887 Del Skrevet 13. februar 2006 Gratulerer med 8 årsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. februar 2006 #888 Del Skrevet 13. februar 2006 Oj oj oj 8 år er jo jammen litt å feire. Gratulerer så masse vennen! Curlingen i dag derimot var ikke mye å juble for Håper du har en strålende mandag! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. februar 2006 #889 Del Skrevet 13. februar 2006 WEEEEEE!!! Grattis med 8 år du!! *bøyer meg i støvet* Dere får ta ei hotellhelg når snøen forsvinner! Blir liksom ikke helt det samme å være på romantisk weekend alene Litt trøtt jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. februar 2006 #890 Del Skrevet 14. februar 2006 Happy Valentines Day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #891 Del Skrevet 15. februar 2006 Søte dere jenter! Takker for gratulasjoner alle sammen! 8 år er en stund ja! Har nok vært heldig med mannen jeg ja.. Lite med kg de to siste dagene, av kjente årsaker. Men har en gladnyhet! får kanskje pcen min på fredag! Jeg skal kjøre ei venninne inn til oslo, for ho skal hente noe på jobben sin. Og hvis jeg da tør tenkte jeg å kjøre opp til sinsen-området og hente pcen min..... Jeg er litt pysete med å kjøre i oslo, jeg kan kjøre ring 3 altså! men må jo kjøre gjennom den tunnellen fra jernbanestasjonen til sinsen, det har jeg aldri gjort før.. :klø: Pleier jo å gå bra, men jeg liker det ikke..... Curling er spennende ja! Fikk ikke skrevet det i forrige innlegg at da sambo og jeg satt oppe på nattat, så var det kjempe hyggelig altså.. Vi skjønte ingen ting, hverken han eller jeg, så måtte vi lære oss det sammen.. Synes ikke det var direkte romantisk, men veldig koselig... Idag har jeg fri og venter på upcmannen.. Vi sa ja til ip-telefon, så han skulle komme idag mellom 9 og 16 Helgardering eller?? Hadde fri i går også, og sambo fikk tidlig fri så vi shoppa skostativ og sånne hengekroker. ble bra i gangen det! Og så fikk jeg rydda veldig i papirhaugene mine i stua.. Bare litt på kjøkken igjen nå, og litt rundt om kring.. Kanskje jeg får gjort noe idag og?? Fikk vel gjort mye fordi jeg hadde kg fri Nei nå må jeg fortsette runden hos dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 15. februar 2006 #892 Del Skrevet 15. februar 2006 8 år! Telle, telle, hvor lenge jeg har vært sammen med mannen... Jeg tror det blir sju år til sommeren! Curling er kjempegøy! Det gikk mye bedre mot svenskene i dag. Svenskene dreit seg faktisk litt ut! *fnis* Neida, egentlig unner jeg svenskene det beste, men nå har de litt å gå på etter dobbeltseier i går. Håper formen er bra! Og for at du får tilbake PCen din på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #893 Del Skrevet 15. februar 2006 ja svenskene dreit litt på draget idag... Morro at det var så mange som heiet på norge idag da! Selv om det var på bekostning av kombinert gutta som var syke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. februar 2006 #894 Del Skrevet 15. februar 2006 Godt å høre at det er flere som ser nødvendigheten av curling om natta Jeg satt oppe sammen med ei venninne og så finalen for fire år siden, og vi ble ganske engasjerte ja -etterhvert skjønte vi til og med litt av reglene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #895 Del Skrevet 15. februar 2006 Ja jeg vet!! Morro når man skjønner noe, har både taktiske og fysiske elementer. Tenk at de skal treffe på milimeteren 40 m lenger unna enn der de slipper stenen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 15. februar 2006 #896 Del Skrevet 15. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. februar 2006 #897 Del Skrevet 15. februar 2006 Litt sen med å gratulere jeg da, men GRATTIS MED 8 ÅR!!! Så bra at du kanskje får PC'n din på fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. februar 2006 #898 Del Skrevet 15. februar 2006 Endelig blir det pc og iss på kg på heltid Det blir gode greier ja!! Og idag er det idol!!! Heier mer på det enn på OL jeg... Men skal innrømme at jeg har sett curling idag.........JM var så forsinket så vi så på mens vi venta..... Kos deg ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 15. februar 2006 #899 Del Skrevet 15. februar 2006 Så bra du kan få tilbake pc-en på fredag.Blir flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #900 Del Skrevet 15. februar 2006 *oppdatert meg* Takk for hilsener i dagboken min iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg