Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Jeg sa til sjefa at det kunne hende jeg fikk meg en annen jobb, ang sommeren. hun sa da at hun forstod det... At jeg kunne hende måtte si nei etterhvert..

Hjemme fra jobb du da snuppa??? :ler: Vi brøyte-enker må holde sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra! Avspaserte litt i dag jeg, så var ferdig kl 12! Deilig!

Kommer kanskje innom på vei hjem eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei som jobber her ute på en annen avdeling som har spurt om hun kan sitte på til byen :klaske: Det var jo dumt da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var kjempedumt :grine:

Men men..du får kose deg i kveld da snuppa! Skal jo egentlig på det smykkeparty greine i kveld jeg da, men får se ann. Trenger jo ikke noe smykker og sånt nå...og hvis jeg trenger noe en gang, er det sikkert både lettere og billigere å kjøpe det i byn. Får vel skylde på været eller noe. Ikke stas å kjøre i tæsseskauene i detta været heller da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt med jobben da... Men som du sier selv så kommer de sikkert til å ringe deg ganske ofte, du har vel jobbet tilsvarende 100% stilling i det siste?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ææææææææsj!!!!!! For en kjip beskjed å få da!!!!

Er så tungvindt å lete etter jobb...Meeen,du skal se det dukker opp noe!!

For;det ordner seg alltid for snille piker ;)

Ha en fin kveld du! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det! Joda, jeg jobba 100% i hele desember, og ca 60 kanskje?? nå i januar... Så det er alltid fra 20-100%

Sitter og surfer litt på høgskolen i østfold. Spes ped kunne kanskje vært noe for meg. Men noen som vet hvordan det er å bli gravid når man tar et studium som det?? Det er 30 studiepoeng.. Hvordan er det med studielån når man har et slikt deltidsstudium? Hadde jo ikke lyst på mer lån men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg kosa meg med kg, strikking, tv og puser... :ler: Ingen kraftige utskeielser! Men deilig da.. Tenkte å ta med nabohunden ut en tur snart, kan jo ikke bare sitte inne i den deilige vinterdagen! Jeg har jo bare sittet inne og sett på snøen har jeg følelsen av... :sjenert:

Venninne M kunne ikke bli med, så da får jeg rusle litt alene. Får trene på studioet i mårra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diddlina

Ser ut vinduet og tenker at jeg burde gått meg en tur jeg også...Det frister ikke veldig så stiv og støl som jeg er etter treninga i går :ler: Men kanskje det hadde gjort godt for stive ledd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Tur er kjempedeilig og fint i snøværet! :tommelsmil:

Selv om det tidvis er litt plagsomt med isen som ligger UNDER snøen... Fyogfy.

Hørtes så koselig ut å strikke leggiser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline

Hei Iss. Lenge siden jeg har vært innom her ser jeg. Dumt at du mister jobben din, men du får håpe de ringer ofte etter deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei iss :klem:

Innom og leser hos deg :-D Synd å høre om jobben da :tristbla: , men det dukker nok opp noe før du får sukk for deg :kose:

Håper du har en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei Iss. Lenge siden jeg har vært innom her ser jeg. Dumt at du mister jobben din, men du får håpe de ringer ofte etter deg.

Jeg snek meg innom deg og jeg.. Lenge siden sist ja.. Vi får satse på at de ringer!!

Hei og hopp!!  :hoppe:

Måtte bare hoppe litt, lenge siden sist :ler:

Ja!! :hoppe: Trenger å lee litt på seg!

Hei iss  :klem:

Innom og leser hos deg :-D Synd å høre om jobben da  :tristbla:  , men det dukker nok opp noe før du får sukk for deg :kose:

Håper du har en fin dag!

:trist: Ja jeg håper det dukker opp noe..

Nå har jeg vært flink og gått en tur, selv om den ikke ble så lang.. Selvfølgelig måtte jeg velge å krysse et jorde i oppoverbakke, med en halv meter snø.. Hunden klarte nesten ikke hoppe seg fremover :ler:

Men nå mekker jeg mat, før sambo må kjøre avgårde igjen... See ya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iss, nå må du komme!! Du er bestilt til Niveas verden ASAP!! Ta med sambo og brøytebilen og kom å skrap bort all isen på veien!!! Meg og Meja venter veeldig!!! Sånn at vi kan ut å gå tur uten å knekke lårhalsen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at du ikke får jobbe så mye mer da. Men du får sjekke etatens samt sende en mail til alle institusjoner og kommuner i området! Kanskje du kan få litt vikariater her og der! Og så hørte jeg fra moder'n at de skal ansette i Fredrikstad snart, men om en vil jobbe der er jo noe annet da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...