Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Hei på deg! Håper alt er bra :) Har aldri vært på chatten på kg, jeg! Det må jeg få med meg en gang! Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

**Oppdaterer meg**

Håper du får en fin mandag!!

Har heller ikke vært på kg chatten, mye liv der??

:klem:

Ps! JEg tenkte litt på å ha en gammel nivea-reklame som avatar :ler: men det er faktisk ikke derfra nicket mitt er! Det er fra boka åndenes hus av Isabel Allende, en av rollefigurene der heter Nivea.. Hadde nettopp lest boka da jeg måtte finne nick til her inne så da ble det Nivea.. Så vet du det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Håper alt er bra :)  Har aldri vært på chatten på kg, jeg! Det må jeg få med meg en gang! Ha en fin helg! :klem:

Var morro det!! Men litt problematisk fordi skytte datt ut hele tiden..

gratulere med gutten forresten!! Jeg som har dataproblemer er litt treg jeg se...

:vinke:

Ønsker deg en finfin lørdag!

Takk for en koselig chat i går :)

Takk skal du ha! Var jo riktig koselig det! Må gjentas!

:klem:  til vesle iss..

Heia :vinke:

Der er rosa ballerina jo!! På en sky! Ha en fin fin dag!

Helu i natten!

Sniker innom i rene skjære securitas stil her og passer på deg :sjarmor:

:overrasket: Ikke skrem meg sånn da :ler: Men bra noen passer på meg..

Goooood Mooooorning Sunshine!!!

:hoppe:

:sjarmor:

:hoppe: Snart lunch nå!!

Innom med en stor søndagsklem :klem:

Hei der. Er innom med en liten søndags :klem: i snøværet. Håper dagen er bra!

Her i snøværet står alt bra til!!!

Søndagskosemose kommer din vei!! :klem:

:hoppe: Du er god du!!!:kose:

**Oppdaterer meg**

Håper du får en fin mandag!!

Har heller ikke vært på kg chatten, mye liv der??

Ps! JEg tenkte litt på å ha en gammel nivea-reklame som avatar :ler: men det er faktisk ikke derfra nicket mitt er! Det er fra boka åndenes hus av Isabel Allende, en av rollefigurene der heter Nivea.. Hadde nettopp lest boka da jeg måtte finne nick til her inne så da ble det Nivea.. Så vet du det :ler:

Da vet jeg det!! Men vil fortsatt se for meg en blå niveaboks altså.... På chatten er det visst aldri noen, så vi får si til hverandre når vi er der. Var morro det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagsengel har blitt mamma! :hoppe: Jeg som ikke hadde internettilgang i går fikk jo ikke dette med meg før idag. Var det første jeg sjekka når jeg kom på jobb.. :sjenert:

Ellers er det blitt heeeeeelt hvitt her!! Og det vil si at jeg ikke har sett sambo på et par døgn :ler: Jeg ble med han en runde og brøyta i går da, skjønner ikke åssen det går bra jeg. Med det skjæret forran altså. Er jo diiiiiigert jo.. :sjenert: Sånne ting lurer jeg på lissom...

Sitter på jobb, og har masse å gjøre, så jeg får fortsette før sjefa ser meg :ler:

:vinke:

ps.. ser deg hildsol :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers er det blitt heeeeeelt hvitt her!! Og det vil si at jeg ikke har sett sambo på et par døgn :ler: Jeg ble med han en runde og brøyta i går da, skjønner ikke åssen det går bra jeg. Med det skjæret forran altså. Er jo diiiiiigert jo.. :sjenert: Sånne ting lurer jeg på lissom...

:ler: Da jeg leste dette fikk jeg et bilde inne i hodet at samboern din hadde snødd ned!!! Så det var derfor du ikke hadde sett ham!!! :ler2::ler: Men da jeg leste litt videre skjønte jeg at han driver og kjører måkebil. Bra, sånne folk trengs om dagen. I dag morges kunne jeg ønske jeg hadde min egen gravidmåketjeneste...

Håper alt står bra til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en fin mandag og at det blir en strålende uke.

Ikke så mye nytt herfra. Snøen er vekke og det regner i bøtter og spann. Det har visst aldri regnet så mye en februardag før og det sier jo sitt!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom med en liten tirsdagshilsen!! Håper du får en finfin dag!

Vi er passe nedsnødd her også :sur: Hater snø!!

Gleder meg sååå til våren...*drømmedrømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker snø jeg da!! Hater vinter uten snø, da er det så kaldt, mørkt, forblåst og vått... Men verden ser lysere ut med snø! Skulle gått rett fra snø til vår til sommer til høst til snø.... :ler:

Fri idag, og koser meg hjemme! Fant ut at jeg hadde strikka feil på leggings'en jeg holder på med. Dum dum dum.. Må vel rekke opp alt og det er myyyye!! Isj..

Men men, nå holder jeg på med en liten dagbok runde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker snø jeg da!! Hater vinter uten snø, da er det så kaldt, mørkt, forblåst og vått... Men verden ser lysere ut med snø! Skulle gått rett fra snø til vår til sommer til høst til snø.... :ler:

Vi er helt klart på bølgelengde der :ler: Vinter uten snø er bare feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...