iss Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #761 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg er gal..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #762 Del Skrevet 2. februar 2006 Hva har du gjort nå da søta? (Forresten, skulle ikke du ha lagt deg nå? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 3. februar 2006 #763 Del Skrevet 3. februar 2006 God morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #764 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg er gal som er kgavhengig.. Du vet hvordan det er rosin?? God morgen kjære snuppa!! Nå spiser vi frokost, og jeg tar en av de sjeldne morgen-rundene på kg.. Deilig! Må snart kjøre avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 3. februar 2006 #765 Del Skrevet 3. februar 2006 Morgenrunde på kg med frokost og tv (helst oprah i bakgrunnen er en skikkelig god start på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 3. februar 2006 #766 Del Skrevet 3. februar 2006 Morgenrunde med KG er viktig..dagen blir ikke den samme uten! Får litt klager av mannen om at jeg er for mye på datan for tiden... Men de skjønner jo ikke hvor koselig vi har det her inne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 3. februar 2006 #767 Del Skrevet 3. februar 2006 Mornmorn! Det er ikke bare du som er avhengig iss Har begynt å få klager fra sambo når jeg tar morgenrunden på KG. Må bestandig ta runden før jeg lager meg frokost, har ikke tid til å lage mat først Håper du får en fin dag på jobb eller hvor du nå enn er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. februar 2006 #768 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg er gal..... ← Morgenrunde på kg med frokost og tv (helst oprah i bakgrunnen er en skikkelig god start på dagen! ← Morgenrunde med KG er viktig..dagen blir ikke den samme uten! Får litt klager av mannen om at jeg er for mye på datan for tiden... Men de skjønner jo ikke hvor koselig vi har det her inne!!! ← Det er ikke bare du som er avhengig iss Har begynt å få klager fra sambo når jeg tar morgenrunden på KG. Må bestandig ta runden før jeg lager meg frokost, har ikke tid til å lage mat først ← Skal jeg tolke dette som advarsler om hva som kommer til å skje når jeg får nett hjemme? Jaja, jeg skal nok klare det -har hvertfall ingen samboer å irritere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. februar 2006 #769 Del Skrevet 3. februar 2006 Ååå!! Er så hjertens enig! En koselig runde på kg sammen med frokost og tv i bakgrunnen er en fin start på dagen!! Så jeg er vel medlem i avhengighetsklubben jeg også da!! Hvilke fantastISSke planer har damen for helgen da?! Håper den blir knakende bra i allefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. februar 2006 #770 Del Skrevet 3. februar 2006 Håper du har en fin dag og at du finner noe å ha på deg i begravelsen. (Eller hadde den vært? :klø :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #771 Del Skrevet 3. februar 2006 Morgenrunde på kg med frokost og tv (helst oprah i bakgrunnen er en skikkelig god start på dagen! ← Men jeg så oprah i går, så ble god morgen norge isteden! Morgenrunde med KG er viktig..dagen blir ikke den samme uten! Får litt klager av mannen om at jeg er for mye på datan for tiden... Men de skjønner jo ikke hvor koselig vi har det her inne!!! ← Han her sier ikke så mye han, men nå har jeg lånt playstation og bilspill til han, så han klager iallefall ikke. Nå vet han hvordan det er når man blir hekta! Ellers pleier han jo å sove.... Mornmorn! Det er ikke bare du som er avhengig iss Har begynt å få klager fra sambo når jeg tar morgenrunden på KG. Må bestandig ta runden før jeg lager meg frokost, har ikke tid til å lage mat først Håper du får en fin dag på jobb eller hvor du nå enn er! ← Bra det er fler av oss! Jeg tar ofte kg isteden for avisa jeg nå, så sambo er fornøyd Skal jeg tolke dette som advarsler om hva som kommer til å skje når jeg får nett hjemme? Jaja, jeg skal nok klare det -har hvertfall ingen samboer å irritere... ← Advarsel ja... Men du har jo bare deg selv å plage Ååå!! Er så hjertens enig! En koselig runde på kg sammen med frokost og tv i bakgrunnen er en fin start på dagen!! Så jeg er vel medlem i avhengighetsklubben jeg også da!! Hvilke fantastISSke planer har damen for helgen da?! Håper den blir knakende bra i allefall!! ← Du er med i avhengighetsklubben!! du er søt du! jeg har igjen spesielle planer tror jeg :klø: Meldt snø på søndag, så jeg får vel nyte sambo idag og i mårra.... Håper du har en fin dag og at du finner noe å ha på deg i begravelsen. (Eller hadde den vært? :klø :) ← Jeg fant meg et fint sort skjørt, en topp og en strikket cardigan i sort. Så veldig fornøyd! Begravelsen var helt grei, ingen store tårer og sånn, for det var jo venta lissom.. Hyggelig i etterpålag, for vi er jo aldri sammen med de. Vet ikke hva mange av de heter engang.. Gode snitter og gode kaker. Kom inn døra nå, slang meg i joggebuksa og løp inn her.. Vet jo ikke når jeg må gi fra meg pcen... Så nå skal jeg ta meg en saftig runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #772 Del Skrevet 3. februar 2006 Nå er vi en gjeng på chatten her på kg, og det er jo morro!! Ser ut som om jeg får ha pcen helt til i mårra.. Leieboerens sønn skal sove her, og da drar leieboeren og drikker øl et annet sted.. Da trenger han jo ikke pcen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 3. februar 2006 #773 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg må nok melde meg inn i avhengighetsklubben jeg også.. var avhengig en gang før, så fikk jeg en pause pga nettproblemer. Bestemte meg for at jeg IKKE skulle bli avhengig en gang til.. men... slik ble det nå ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #774 Del Skrevet 3. februar 2006 MÅ ha kg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 3. februar 2006 #775 Del Skrevet 3. februar 2006 Bare MÅ ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 3. februar 2006 #776 Del Skrevet 3. februar 2006 god helg ser at det har skjedd litt siden jeg var her sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #777 Del Skrevet 4. februar 2006 God helg til deg fluesopp!!! Nå har vi spist en god frokost, og koser oss bare.. Og jeg har pcen enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 4. februar 2006 #778 Del Skrevet 4. februar 2006 God morgen! Så snill leieboer du har da!! Kanskje dere bare kan trekke litt av husleie i bytte mot pc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #779 Del Skrevet 4. februar 2006 Trenger ikke, jeg er barnevakt Pc mot barn, det funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 4. februar 2006 #780 Del Skrevet 4. februar 2006 ah, så lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg