Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:kyss:

Nå har jeg grint meg til leieboerens pc mens han har en date med cæsar.. Så jeg får rase gjennom bøkene deres... Gleder meg til jeg får min tilbake, så slipper jeg å stresse sånn hver gang jeg får internettilgang...

Nei nå må jeg rase litt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått gått gjennom noen bøker, sikkert noen jeg har glemt fordi jeg har fortet meg gjennom "mine innlegg"... Dere er tålmodige mens jeg sliter med pcen. Til opplysning er den nå frisk! Og venter på at jeg skal hente den.. Men den er en og en halv time unna, og da blir det litt pes...

Ha en feiende flott kveld da snupper!!!!

Glemte å si at onkelen til sambo døde i helga. Var ventet altså, han har bare lagt der i tre år.. Men skal i begravelse til fredag og det er alltid trist. Og familien der er nesten aldri sammen, så jeg synes det er så flaut fra gang til gang.. Husker nesten ikke hvem som heter hva og hva de er til sambo.. Men jeg har sagt det til sambo og han skjønner altså! For de er ikke like nære som i min familie.. Men men.. Sambo tror han får fri, så vi kan i allefall gå sammen!!! Det blir litt bedre sånn i triste sammenhenger.,..

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en klem til deg jeg!! :klem:

**Gleder meg til ISS får pcen sin**

Jeg har forresten døpt deg Iselin i hodet mitt! Aner ikke hva du heter altså, det er bare som å bråstoppe i en vegg hver gang jeg bare sier Iss, så derfor heter du nå iselin i mitt hode :ler::ler::ler: Eller som å begynne å si et ord bare at slutten på ordet er klippet bort!

Skikkelig teit, men måtte bare si det, for jeg syns det er morsomt jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff begravelser er alltid så trist! Det er en sånn tristhet som er utrolig tung når man sitter der i kirken.

Håper du har det fint alikevell vennen.Håper pcèn din holder seg frisk lenge nå da!

Klem fra charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka :)

Trist med begravelser...

:klem: Du er god du!!

Innom med en klem til deg jeg!! :klem:

**Gleder meg til ISS får pcen sin**

Jeg har forresten døpt deg Iselin i hodet mitt! Aner ikke hva du heter altså, det er bare som å bråstoppe i en vegg hver gang jeg bare sier Iss, så derfor heter du nå iselin i mitt hode :ler: Eller som å begynne å si et ord bare at slutten på ordet er klippet bort!

Skikkelig teit, men måtte bare si det, for jeg syns det er morsomt jeg :ler:

:hoppe: Gleder meg jeg og! Og jeg må :ler: For heter faktisk ikke Iselin.. Men morro det da! Kall meg hva du vil du!!

:sjenert: Jeg ser for meg en blå niveaboks når jeg ser navnet ditt... :ler:

Ha en fin dag!

Ha en flott dag du og!!

Det er alltid trist med begravelser!

Grattis med reparert PC, nå håper vi bare du får henta den snart! :ler:

:ler: Ja det var det å få henta den da...

*venter på at iss får hentet maskina si....*

*vente vente*

Huff begravelser er alltid så trist! Det er en sånn tristhet som er utrolig tung når man sitter der i kirken.

Håper du har det fint alikevell vennen.Håper pcèn din holder seg frisk lenge nå da!

Klem fra charmis :klem:

Ja begravelser er triste, selv om jeg ikke har møtt han mange ganger.. Men bryr meg jo om familien til sambo og da blir det jo trist.. :klem:

:overrasket: Sånn så jeg ut da jeg idag skulle bare sjekke hva jeg kunne ha på meg i begravelsen. Jeg har faktisk ingen svart pen bukse eller skjørt... Faktisk ikke noe som helst! Har en svart dressjakke, men kan jo ikke bare gå med den :ler: Så da må jeg bare finne meg noe i byen idag eller i morgen... Sambo har klippetime i morgen kl. 10.00, så da kan jeg vel ta med meg kortet hans og løpe rundt :ler:

Nå skal jeg straks kjøre avgårde og møte to venninner fra gamle-klassen min. Ho ene ser jeg en gang i mellom, mens ho andre ser jeg sjeldent :sjenert: Ehhh. jeg liker ho ikke så mye, så jeg tar lissom ikke kontakt heller.. Men overlever vel noen timer på et kjøpesenter?? Hun skal sitte på med meg, så jeg får ta på meg det fine smilet og kjatre i vei...

Har fått rydda og vaska litt idag, det er jeg fornøyd med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmen Iss da.....Du skal vel ikke bare liksomhyggelig?!

Det var lite pent gjort ja...............

:ler::ler::ler: Got ya!!!

Alltid slitsomt med folk man ikke er helt på nett med( :ler: )Meeeen man overlever alltids! Deilig å slappe av i truten når du kommer hjem da!

What?? Er pcn bare 1,5time unna??? Her i nord er jo det bare en tur til naboen omtr! Move yor ass å hent den davel! Gleder meg jo sååååå til du kommer helt og fullt på nett igjen så vi ka røle en masse sjit :ler:

Have a nice evening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg straks kjøre avgårde og møte to venninner fra gamle-klassen min. Ho ene ser jeg en gang i mellom, mens ho andre ser jeg sjeldent :sjenert: Ehhh. jeg liker ho ikke så mye, så jeg tar lissom ikke kontakt heller.. Men overlever vel noen timer på et kjøpesenter?? Hun skal sitte på med meg, så jeg får ta på meg det fine smilet og kjatre i vei...

Er det noen fra den gamle klassen min også?? *nysgjerrig* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Næmmen Iss da.....Du skal vel ikke bare liksomhyggelig?!

Det var lite pent gjort ja...............

:ler:  :ler:  :ler:  Got ya!!!

Alltid slitsomt med folk man ikke er helt på nett med( :ler: )Meeeen man overlever alltids! Deilig å slappe av i truten når du kommer hjem da!

What?? Er pcn bare 1,5time unna??? Her i nord er jo det bare en tur til naboen omtr! Move yor ass å hent den davel! Gleder meg jo sååååå til du kommer helt og fullt på nett igjen så vi ka røle en masse sjit :ler:

Have a nice evening ;)

:ler: Ja jeg måtte være litt liksomhyggelig. Ho trodde at kua alltid hadde melk og skjønte ikke hvorfor man da fikk kalver :overrasket: Jaja, og hun bor nå nesten rett ned i gata her, så :klø: kanskje hun blir plagsom?? Nei nå var jeg stygg...

Er det noen fra den gamle klassen min også?? *nysgjerrig*  :sjenert:

:ler: Nei, er nok fra en annen klasse...

Så bra at du snart får pcen tilbake... Syns det ser ut som om du har hatt litt abstinenser.. ;)

Jeg???????????

Ja da har jeg tatt pcen til leieboeren igjen for han har dratt på danske tur. Så har den helt til i mårra! luksus!

Henta sambo har jeg gjort også, så nå skal vi ta litt mat. Må ordne dressen hans til i mårra.. Han har klippetime kl 10 og da må jeg finne noe å ha på meg etter det. Bør vel gå greit å finne noe på h&m..

Nei nå skal jeg kose meg i bøkene deres!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Begravelser er alltid så triste.. Håper deg går bra med deg og sambon din :troest:

Håper du snart får tilbake PC'n din. KG-abstinenser vet jeg alt om :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det vel snart senga tenker jeg.. Sambo har de smaleste øyne jeg har sett..

Håper ikke leieboeren kommer hjem før sent i mårra, så kan jeg kose meg her i mårra og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt :)

Håper du får hentet pc'n din snart. Skjønner ikke helt hvordan du greier deg uten heller jeg da. Hadde blitt helt gal etter noen dager jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...