Gjest Fantus Skrevet 24. januar 2006 #681 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg er med på hoppedagen. Livet er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2006 #682 Del Skrevet 24. januar 2006 Tusen takk for hilsener i dagboken min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. januar 2006 #683 Del Skrevet 25. januar 2006 Bare innom med en onsdags sånn at du vet at jeg er her og titter etter deg!! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #684 Del Skrevet 25. januar 2006 Dere er herlige da jenter!!! Å komme inni boka med så mange koselige hilsner er jo bare så kost!!! Jeg jobba bare halv dag idag, så nå sitter jeg hos mamma.. Hjemmebesøket varte jo i nesten tre timer, så ble bare lunch på jobb før jeg kunne dra Halv dag i mårra og, med et møte som start på dagen. Mamma er på jobb, så jeg sitter med en pus på fanget, cola i glasset og saumfarer kg.. Skal lage middag til deilige mamman min idag da, og kose med pusene.. Blir nok ikke mye kg i kveld, for mamma er ille nysgjerrig, og pcen står i gangen... Vil ha kg for meg selv:sjenert: Er så uendelig glad i dere alle sammen!! Får et smil rundt munnen samme når man logger seg på kg!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: ER med på hoppedagen jeg og!!! Skal spre ryktet videre i de andre bøkene!! Har titta etter deg jeg og skytte.... Og dere andre også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. januar 2006 #685 Del Skrevet 25. januar 2006 *stripper i boken din* Herlig ikke sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #686 Del Skrevet 25. januar 2006 Næmen! Har du strøket g-strengen din igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 25. januar 2006 #687 Del Skrevet 25. januar 2006 Usannsynlig mange bra kommentarer rundt forbi, spes når man er på fnisern.. Hoppedagen fortsetter idag altså!!! Hilsen en hoppende gla Nivea som snart er ferdig å skrubbe fliser. (Etterpå skal jeg stryke g-strengene mine - hehe NOT!!) :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. januar 2006 #688 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg har strøket dem kun for deg, mon cheri! Ellers er jeg ganske krøllete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #689 Del Skrevet 25. januar 2006 Hadet bra så lenge da Har du levert inn maskina di til reparasjon eller? Kan vel ikke ta så lang tid før den blir fiksa... ← Svogeren min som er så elskverdig å reparer den for meg! Og vi bor ikke så veldig nærme så da tar det tid.. Måtte bli hoppedag idag og nivea, jeg følte for en hoppedag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. januar 2006 #690 Del Skrevet 25. januar 2006 Måtte inn å hoppe litt jeg også! Denne dagboken stråler jo lang vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #691 Del Skrevet 25. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. januar 2006 #692 Del Skrevet 25. januar 2006 *stripper i boken din* Herlig ikke sant! ← *gnir seg i øyene og blunker* Tror jeg kommer tilbake senere jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. januar 2006 #693 Del Skrevet 25. januar 2006 Her var det mye godt humør ja!! :grine2: Kos deg hos mamman din i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 25. januar 2006 #694 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg blir ikke med på hoppedagen i dag jeg... da skriker magen min Men jeg kan bli med en annen dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 25. januar 2006 #695 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg kommer hoppende innom en tur igjen jeg!! Bare fordi det er så gøy å hoppe...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 25. januar 2006 #696 Del Skrevet 25. januar 2006 Får vel hoppe inn i din dagbok jeg da, ettersom du kom hoppende inn i min.. Dette var gøy! Godt å se at du har det bra om dagen iss, og håper du får tilbake datan din snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 25. januar 2006 #697 Del Skrevet 25. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 25. januar 2006 #698 Del Skrevet 25. januar 2006 Steike... Her hoppes det for tiden... Hva blir det neste? Løping i løpetida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. januar 2006 #699 Del Skrevet 26. januar 2006 Hei beib!!! WEEEEEEEEEEEEE!!!!! Stripping OG hopping!! Da blir det nok den store hengepuppdagen snart Og siden mine er vel på vei nedover holder jeg meg i ro! Så kos med en mammadag da!! De er så gode å ha! Hva skjer på prøverfronten da?! Ikke lenge til ikm eller tar jeg feil nå...?! *kosesmosemose* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 26. januar 2006 #700 Del Skrevet 26. januar 2006 Hei og hopp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg