Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har du sett noe til mannen de siste tre døgnene eller? Håper det blir mindre snø når el. nærmer seg neste gang. Ja om det ikke har klaffet denne gangen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte søte jentene..

Er i bursdag hos tante barnet, og sniker meg innom for å lese litt.. Vil ikke skrive så mye for pcen står i stua..

Dere er herlige!!! Skriver senere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rakk ikke lese noe hos dere i går allikevel.. Men nå skal jeg ta en liten runde, før jeg setter igang med jobbing...

Dere er nå søte da jenter, blir så glad av å komme inn i boka og se at dere har vært her!!! :klem::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann sveisann! :vinke: Hver gang jeg leser "iss" , leser jeg automatisk hele navnet ditt! Ganske tungvint :ler: Og som du ser, er jeg fremdeles hjemme ;) Kos deg på jobb!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja det er litt tungvindt, hele navnet kommer opp på brev jeg skriver på jobben også.. Så leser det noen ganger der og! Noen ganger underskriver jeg med hele navnet, andre ganger gidder jeg ikke...

Takk for et nyyyyydelig hopp lille ballerina jenta mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Håper det står bra til med deg.... samvittigheten min er ikke bra for her har jeg ikke lagt spor etter meg på kjeeempeee leeenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå har jeg hatt to lange møter, så hjernen min har slukna... Går hjem jeg.. Har fri i mårra, og skal jobbe halv dag onsdag og halv dag torsdag..

Får vel se om jeg får lånt meg en pc i mårra, og fått sjekka opp litt mer på dagbøkene. Blir bare sporadisk på jobb..

:kyss: til alle som leser dette!! At dere gidder!! :ler:

Sjallabays!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...