Gjest Little me Skrevet 11. mai 2006 #2961 Del Skrevet 11. mai 2006 Takk for det jenter!! Gjerrig?? jeg?? Glemte jo å si at vi også trener penger til maling på hele huset, vi trenger å gjøre ferdig den lille doen i 1. etg så jeg slipper å fly i kjelleren hele tiden :klø: Tror det var alt.. Men blir det noe til overs skal jeg tenke på deg little me!!! ← Takk takk!!! :bukke: Men hva mener du med "ny ticker"???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2962 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg har fått ny ticker i signaturen min!! Sånn nedtelling til IKM ting!! Så slipper jeg å telle i kalenderen hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 11. mai 2006 #2963 Del Skrevet 11. mai 2006 I see!!! Jeg som er litt treg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2964 Del Skrevet 11. mai 2006 Da stenger jeg denne, og starter fresht på nytt... Skal oppdatere linken så fort som mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg