Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Ikke rart du fikk vondt i hue etter konfirmasjonen. Strømpebuksa skvisa sikkert alt opp i hue. Et sted må magen gjøre av seg  :grine2:

:ler:  :ler: 

:hoho:

Må le av den strømpebuksehistorien din  :ler:  De er jo så vonde å ha på syns jeg, men hva gjør en ikke for skjønnheten?

Jeg syns dere er helt utrolige som har sagt ja til å ha hun lille hver 3.helg. Det er jo litt av et ansvar  :klappe:

Ha en strålende dag 

Ja de er smertefulle å få på!! Og den var ekstremt hold inn syntes jeg! Aldri hatt på meg noe som var såå stramt!

:ler:

Kose deg i det fantastiske været som blir i dag og da!! 

:hoppe: Strålende vær!! Og idag skal jeg være litt ute, har ikke fått kosa meg ute hjemme de andre dagene! Så snart skal jeg luke i blomsterbeddet!

Hei på deg!!!

Ønsker deg en fortreffelig dag i det fine været

:klem:

I like måte!! :klem:

HEI! Ville bare innom og si gratulere med seieren til FFK jeg!  :ler: Nå har sola kommet for fullt mens jeg har sittet her på KG, så nå skal jeg ut i det nydelige været. Må benytte anledningen når man først har fri!

:klem: fra Rødtoppen!

Heia FFK!!!! Og jeg fikk kommet meg inn på stadion de siste 30 minuttene :sjarmor: Greit å ha en sambo som kommer inn gratis i veterankorpset, så kom jeg inn når jeg skulle hente han!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann snupper!! Kort fortalt, været idag er :briller2:

Men jeg sov lenge da, helt til halv elleve, selv om jeg var våken utallige ganger før det så bare snudde jeg meg rundt! Så nå har jeg dårlig samvittighet for å ha sovet så lenge!! :sjenert:

Men idag må jeg ta bort de døde blomstene fra i fjor i blomsterbeddet. Har noen stemorer å plante, får kjøpe flere andre blomster når lønna kommer!

Ja! igår var vi jo i konfirmasjon, er såå koselig med familietreff altså!! Fikk masse skryt for den pink kjolen jeg lånte av Lucky :sjarmor: For puppene hadde visst vokst noe enormt så de passa ikke i den sexy sorte 50-talls kjolen min :overrasket: Men hadde brune flate semska sko med flat tupp, og brunt hekla skjal til. Rosa og brunt er jo smekkert!!! Så fikk masse skryt og de me like :sjarmor: Og sambo sa flere ganger at jeg var fin!! :hoppe: Og han har aldri vært flink til å si det til meg, selv om jeg vet at han synes det!! Og han sa det tooo ganger (eller tre :ler: )

Fikk med meg den siste halvtimen av kampen på stadion, det var stas siden vi vant!!! Vi slo Enga!!!!

Nei, må vel ha i meg noe vom-fyll og så komme meg ut!! Vasker tøy gjør jeg og! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg sov lenge da, helt til halv elleve, selv om jeg var våken utallige ganger før det så bare snudde jeg meg rundt! Så nå har jeg dårlig samvittighet for å ha sovet så lenge!! :sjenert:

Da trengte du det sikkert -du har jo vært småbarnsmor en hel uke :) Ingen grunn til dårlig samvittighet.

Alle som slår enga er mine venner :sjarmor: Også så gøy å se Rekdal surne og furte... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

:vinke:

Ikke sant det er deilig å føle seg fin og i tillegg få høre det av andre??

Men du... pupper som har vokst.....hmmmmm Når skal du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: til søndagsengel!!

Vampyra, hadde mensen for en uke siden eller så... Så først må jeg ha EL da :ler: Puppene har nok vokst i takt med rompa :overrasket: da jeg sluttet å røyke for ett år siden. Gått opp 4-5 kg da, og noe la seg på frontpartiet!

Jeg nevnte det for ei i familien som er ett år yngre en meg (og min inngiftede tante :ler: ) og hun hadde lagt merke til det forrige mandag!! "wow, hvem har tatt operasjon her" hadde hun tenkt :ler:

Så tydeligvis legges det merke til! Men aldri vondt å ha større fordeler :ler:

Kom meg inn for å ta ett glass saft, fordi det ble litt HOT der ute!! Og så brant jeg handa mi litt på brennesle gjennom hansken :sur: Men borte nå! Vil kjøpe masse blomster nå :sur: Men vente på lønn da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kort spm til dere:

Når jeg svarer dere, foretrekker dere at jeg siterer innleggene i deres fulle lengde eller bare skrive "navn: svar"???

Jeg er ille i tvil hva som er best se???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort spm til dere:

Når jeg svarer dere, foretrekker dere at jeg siterer innleggene i deres fulle lengde eller bare skrive "navn: svar"???

Jeg bytter litt om jeg :). Noen ganger svarer jeg alle, mens andre ganger hilser jeg for så å konsentrerre meg om meg selv :sjarmor: . Litt egosentrisk må man jo være en gang i blant :ler:

Nå ser jeg solen sniker seg fram på verandaen og snart er jeg der med den. Må bare bli ferdig her først ;)

Konfirmasjon i går ja. Høres ut dom om du var en smule lekrere enn det jeg var :roll: Fortung og greier. Mannen synes jeg ligner på Dolly Duck for tiden. har jo ikke bare fått mage, men pupper og stump også! Håper rumpa blir...har ellers ikkeeksisterende behind som er flat som ei pannekake...shape up strømpebukser gjør underverker :ler:

Ha en super dag snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Aha, men da har jo kiloene lagt seg på riktig sted i det minste!!

Jeg synes det er greit å sitere (og sikkert litt lettere for deg), for da kan vis om leser også skjønne hva du svarer til de andre hvis vi ikke husker helt hva den personen skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Jeg pleier å sitere hvis det ikke er for mange jeg svarer til, og bare skrive navn: svar når det blir endel. Synes sånne innlegg med masse sitater er litt rotete, jeg skjønner'u! Men folk er forskjellige, da, så vi er helt sikkert ikke enige om dette! :ler:

Forresten synes jeg det var morsomt at FFK slo Enga i går. Jeg er ikke spesielt interessert i fotball (i så fall burde jeg sikkert heia på Enga, jeg bor tross alt i Oslo Øst... :ler:) men jeg lurte på om han ene naboen min hadde noen sorger å fortrenge i dag morges. Han har nemlig VIF- og VIF-logo på navneskiltet på døra si, og Vålerengaeffekter på seg omtrent hver gang jeg ser ham. Men i dag morges spilte han dataspill med KJEMPEHØYT volum. :ler2: Ser for meg ham kjøre bilspill for å riste av seg skuffelsen, liksom...

Håper du koser deg i varmen! Jeg liker ikke å klage på fint vær, men det er litt slitsomt å være høygravid med pollenallergi akkurat i dag... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, men da har jo kiloene lagt seg på riktig sted i det minste!!

Jeg synes det er greit å sitere (og sikkert litt lettere for deg), for da kan vis om leser også skjønne hva du svarer til de andre hvis vi ikke husker helt hva den personen skrev.

Kunne holdt seg unna rompa, og sideflesket på hoftene da :ler:

Jeg pleier å sitere hvis det ikke er for mange jeg svarer til, og bare skrive navn: svar når det blir endel. Synes sånne innlegg med masse sitater er litt rotete, jeg skjønner'u! Men folk er forskjellige, da, så vi er helt sikkert ikke enige om dette! :ler:

Forresten synes jeg det var morsomt at FFK slo Enga i går. Jeg er ikke spesielt interessert i fotball (i så fall burde jeg sikkert heia på Enga, jeg bor tross alt i Oslo Øst... :ler:) men jeg lurte på om han ene naboen min hadde noen sorger å fortrenge i dag morges. Han har nemlig VIF- og VIF-logo på navneskiltet på døra si, og Vålerengaeffekter på seg omtrent hver gang jeg ser ham. Men i dag morges spilte han dataspill med KJEMPEHØYT volum. :ler2: Ser for meg ham kjøre bilspill for å riste av seg skuffelsen, liksom...

Håper du koser deg i varmen! Jeg liker ikke å klage på fint vær, men det er litt slitsomt å være høygravid med pollenallergi akkurat i dag... :sjenert:

Dakkar nabo! Altså, var ikke bare at Enga tapte, men vi rundspilte dem jo! :ler: Ja han måtte nok riste av seg litt skuffelse!! Jeg koser meg i varmen med å være både ute og inne, får fnatt av å være ute i varmen hele tiden! Får så fort vondt i hodet av mye sol! Og dårlig samvittighet av å være inne :ler:

Ja, skjønner hva dere begge mener med å svar med sitat... For er lettere å trykke siter, men ikke hvis det er for mange lissom...

Nå er sambo kommet hjem allerede! Og jeg la kyllingfilet til meg i marinade istad, og tok opp koteletter til sambo. Så nå står risen og koker, og da blir det grilling!! :hoppe: Lukter deilig hvitløk av kyllingen!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så utrolig deilig med godt vær! Jeg sitter på jobb enda, men fikk så mye vann i munnen av pratet ditt om grilling at jeg tror jeg skal løpe hjem nå. Ble alt for sulten til å få gjort mer her :sikle:

Når det gjelder spørsmålet ditt, så bruker jeg som regel ikke sitat, men det er fordi jeg personlig synes det kan bli litt rotete å lese når det er mange sitat. Blir litt mye gjentakelse liksom.. Vet ikke hva som er best jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort spm til dere:

Hipp som happ vil jeg si... Gjør litt av begge deler selv, alt ettersom hva jeg gidder der og da! :lol:

Så - do as you like!!!

Ohhh, big boobies!?? :sjarmor::ler:

De må jo ha vokst GODT da, når noen tenker at du kanskje har fiksa litt på utseende ved hjelp av kosmetisk ingrep! :grine2:

Du er sikkert så fin atte - kjempekoselig at din kjære var så flink til å si til deg at var fin i går da. Det er så godt å få høre slikt... Mannen min er heller ikke flink til å si sånn, så når han først sier det smelter jeg jo helt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello Madonna with the big boobies :sjarmor:

Så kult at det har skjedd da!! Og nå er vi inne i mai og snart er det vel EL tid også?! Føler spenningen på kroppen jeg!! Heier så enormt på dere nå!

Grillings er jo bare orgasmisk godt da!(lite sex for tiden så kravene mine er endel senket :ler: )

Ha en alldeles utmerket kveld snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har:

1. røyka sigarett

2. røyka en sigar

3. vært full

4. klina med noen av samme kjønn

5. vært forelska

6. blitt dumpa

7. dumpa noen

8. fått sparken

9. rømt hjemmefra

10. hatt følelser for noen som ikke har visst det

11. blitt arrestert

12. klina med en ukjent

13. gått på en blind date

14. løyet for en venn

15. vært forelska i læreren

16. skulka

17. hatt sex med en medarbeider/medelev

18. sett noen dø

19. vært forelska i en jeg har snakka med på nettet

20. vært i Canada

21. vært i Mexico

22. fløyet (ikke selv...men i fly så...)

23. spydd i en bar

24. sett en del av meg selv brenne

25. spist sushi

26. stått på snowboard

27. crowdsurfet under en konsert

28. vært i et voldelig forhold

29. tatt smertestillende

30. elsker eller savner noen akkurat nå

31. ligget på ryggen og sett skyene sveve forbi

32. laget engler i snøen

33. hatt et te-party

34. bygget ett sandslott

35. hoppet i en vanndam

36. hoppet i en løvhaug

37. akt akebrett

38. jukset når jeg har spilt spill

39. vært ensom

40. sovna på skolen/jobben

41. brukt et falskt legitimasjonskort

42. sett på en solnedgang

43. vært et sted det er jordskjelv (har jo faktisk opplevd det hjemme i stua)

44. tatt på en orm/slange (veldig morsomt faktisk]

45. sovet under stjernene

46. blitt kilt

47. blitt ranet

48. blitt misforstått

49. tatt hånd om et skadet dyr

50. vunnet en konkurranse

51. gått på rødt

52. blitt utestengt fra skolen

53. vært i en bilulykke

54. hatt krampe

55. kjent meg som en utstøtt

56. spist en hel boks med is på en natt

57. danset i månelyset

58. hatet mitt utseende

59. vært vitne til et innbrudd

60. ikke hørt på hva hjertet sier

61. vært besatt av post-it lapper

62. gått uten sko i leire og presset leira mellom tærne

63. gått meg bort

64. vært på andre siden av landet

65. svømt i havet

66. kjent som om jeg holder på å dø

67. grått meg selv i søvn

68. lekt tyv og politi

69. sunget karaoke

70. betalt for mat med bare mynt

71. gjort noe med meg selv som jeg ikke burde gjort (ikke noe farlig da)

72. tulleringt

73. fanget et snøfnugg på tungen

74. dansa i regnet

75. skrevet brev til julenissen (gjør ikke alle det??)

76. sett på solnedgangen sammens med noen jeg bryr meg om

77. blåst bobler

78. gjort opp ild på en strand

79. ødelagt en fest

80. gått på rollerblades

81. fått et ønske oppfylt

82. hatt sex med en ape

83. hatt på ekte perler

84. hoppet fra en bro

85. spist hund/kattemat

86. sagt til en fremmed att du elsker han/henne

87. kysset et speil

88. sunget i dusjen

89. hatt på en svart klesdrakt

90. drømt at jeg gifta meg med noen

91. limt fast din hånd i noe

92. satt fast tungen på metall

93. kysset en fisk

94. vært en cheerleader

95. sittet på et tak

96. skreket så ille at jeg fikk problemer med å puste

97. bygd en kjerre

98. pratet i telefon i mer enn fire timer

99. vært oppe hele natta

100. ikke dusja på en uke (bare på fjelltur da)

101. plukket og spist ett eple direkte fra treet

102. klatra i trær

103. hatt en hytte i et tre

104. er redd for å se på skrekkfilm alene

105. tror på spøkelser

106. hatt på stygge/annerledes klær på skolen for å høre hva folk sier

107. spist kylling

108. blitt kastet i et basseng med klærne på

109. blitt fortalt av en fremmed at du er sexy

110. brekt et ben

111. fanget en fisk og siden spist den

112. fanget en sommerfugl

113. ledd så mye at jeg gråt

114. grått så mye at jeg begynte å le

115. juksa på en prøve

116. glemt noens navn

117. besvimt

118. grått på bussen

119. pratet med en fremmed i mer enn fem minutter

120. gitt en uteligger mer enn 50 kroner

121. spytta på noen jeg ikke har likt

122. hoppet fallskjerm

123. vært utro

124. vært sjalu

125. kan skrive uten å titte på tastene

70 det :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg ville gjerne hatt mage jeg murmelmy :Nikke: Hadde ikke gjort meg noe!! :ler:

Den kommer snartvennen :klem:

Nå er jo endelig kroppen din i "balanse" igjen så da er det bare å starte med friskt mot :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...