Gjest Myztica Skrevet 4. mai 2006 #2841 Del Skrevet 4. mai 2006 Takk for at du la ut bilder for meg Du er en knupp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 4. mai 2006 #2842 Del Skrevet 4. mai 2006 Hei på deg!!! Huff dårlig råd er IKKE morro. Men så fint at mammaen din låner deg pengene. For helsen er vitkig og da får man bare krype til korset og låne de kronene det koster. OG som du sier, mannen fr penger den 10., så da er det jo ikke mange dagene du må låne pengene. Ha en fortreffelig aften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 4. mai 2006 #2843 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg lurte på om jeg skulle skrive noe om at jeg håpa det dalte ned ballonger i hagen deres med gavekort for 18500 kr... men det blei kanskje litt teit? :klø: Fint at det ordner seg med undersøkelsen på fredag, hvertfall. Blir bra å finne ut hva det er som gjør at du må plages med disse UVIene... Og hyggelig at det høres ut som om du trives som småbarnsmor! Synes du har grunn til å være skikkelig stolt av deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mu Skrevet 4. mai 2006 #2844 Del Skrevet 4. mai 2006 Ja, det går nok opp og ned her i livet... Også med økonomien... Kjenner til det, ja !! Ønsker deg ei riktig god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. mai 2006 #2845 Del Skrevet 4. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 4. mai 2006 #2846 Del Skrevet 4. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #2847 Del Skrevet 5. mai 2006 Huff! Nå kjenner jeg at jeg gruer meg!! Aner ikke hva som skal skje, om jeg skal drikke, få sprøyte, kanyle, eller hva... Og jeg klarer med nød og neppe og svelge en paracet (så problemer med å svelge ting) så hvis jeg får noe illeluktende ting jeg MÅ drikke så snurper halsen seg sammen og jeg brekker meg av noe på tunga.. Jeg synes det er fryktelig smertefullt å få kanyle i handa Og hørt at jeg trolig får det... Faen! kan de ikke bare kjøre meg inn i trommelen, ta det bildet de skal og så slippe meg ut igjen?? Uten å stikke fremmedlegemer inn under huden min eller ned i halsen min Eneste positive er at sambo er tidlig ferdig og jeg kan hente han så fort jeg er klar... Så skal vi sammen hente tulla i barnehagen! Og så har vi snakka sammen fort i går kveld om at vi trolig sier ja til å ha henne hver tredje helg... Hun er jo så søt! Og snill! Sjefen vet at vi er prøvere selv, så vi kan ta det litt som det kommer! Men hun trenger besøkshjem fort, så vi kan jo stille opp for en periode iallefall!! :hår: Håper jeg kommer levende ut derfra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. mai 2006 #2848 Del Skrevet 5. mai 2006 Lykke til vennen. Det har skal gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. mai 2006 #2849 Del Skrevet 5. mai 2006 Så tøffe dere er som vil bli fast besøkshjem Lykke til i dag, det går sikkert bra. Og etterpå er det helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 5. mai 2006 #2850 Del Skrevet 5. mai 2006 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 5. mai 2006 #2851 Del Skrevet 5. mai 2006 Hei! Lykk til hos legen i dag! Går nok bra! DU som er prøver og skal gjennom fødsel og greier, må jo klare denne lille forprøven! Krysser fingre for deg! Så snilt at dere har sagt ja til å ha jenten hver 3. helg, det blir sikkert kjempespennende og koselig! Du har jo masse tid, så det blir sikkert bare gøy! Og det er jo ikke sikkert du blir syk og sliten under gravidteten heller, så da er det jo bare koselig å ha litt å gjøre mens du venter! Det er jo ikke så ofte heller, og olk har jo greid å få sitt andre barn:) Da er det jo søsken som løper rundt hele tiden, så hver tredje helg går nok bra! Du er flink!! Snakkes, vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #2852 Del Skrevet 5. mai 2006 :grine2: Takk snuppa! Helt rett du, det skal nok gå så bra så!! Er bare innom for å si at det var ingen som var slemme mot meg idag!! Satt og grua meg så jeg var kvalm på venterommet, så ble jeg ropt opp, tok av meg bhen og ble lagt på en benk Så kjørte de meg ut og inn gjennom den trommelen! Så var jeg ferdig :grine2: Ingen kontrast eller kanyle Nå må vi forte oss og kjøre, skriver mer senere idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. mai 2006 #2853 Del Skrevet 5. mai 2006 Faen! kan de ikke bare kjøre meg inn i trommelen, ta det bildet de skal og så slippe meg ut igjen?? Uten å stikke fremmedlegemer inn under huden min eller ned i halsen min ← Er bare innom for å si at det var ingen som var slemme mot meg idag!! Satt og grua meg så jeg var kvalm på venterommet, så ble jeg ropt opp, tok av meg bhen og ble lagt på en benk Så kjørte de meg ut og inn gjennom den trommelen! Så var jeg ferdig :grine2: Ingen kontrast eller kanyle ← Noen på sykehuset leser tydligvis på KG Godt at de var snille med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 5. mai 2006 #2854 Del Skrevet 5. mai 2006 :grine2: Takk snuppa! Helt rett du, det skal nok gå så bra så!! Er bare innom for å si at det var ingen som var slemme mot meg idag!! Satt og grua meg så jeg var kvalm på venterommet, så ble jeg ropt opp, tok av meg bhen og ble lagt på en benk Så kjørte de meg ut og inn gjennom den trommelen! Så var jeg ferdig :grine2: Ingen kontrast eller kanyle Nå må vi forte oss og kjøre, skriver mer senere idag!! ← Og du som hadde grua deg så fælt... Stakkars!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 5. mai 2006 #2855 Del Skrevet 5. mai 2006 Så fint at ikke CT-en var skummel HÅper du får en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 5. mai 2006 #2856 Del Skrevet 5. mai 2006 God helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #2857 Del Skrevet 5. mai 2006 Bare innom en tur for å si at jeg lever!! Henta tulla tidlig idag, og tok med tantebarn også.. Så har vi kosa oss her hjemme idag, med trampoline, baller og alle dyra som finnes rundt i husene rundt oss Katter (7 stk), hund, pappegøye, kaniner (2 stk). Stor stas for begge barna da vettu... Tulla fikk bad og sovna kvart over åtte. Og jeg kjenner jeg er sliten.. Tror det blir trist å levere henne i mårra, men samtidig gleder jeg meg til å være alene med sambo i mårra kveld og søndags morgen.. Har jo EL på gang snart, så må jo øve! Har ikke blitt noe action med ei lita tulle på samme soverom til alle dere som titta innom!!! ja må ha vært noen av de som leste kg altså!! For jeg var sååå kvalm og uvel og gruet meg da jeg satt på venterommet... Og jeg svevde ut derfra etterpå!! Nå skal jeg slappe av på soffan, er så trøtt!! En forsinket Idol-chat!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. mai 2006 #2858 Del Skrevet 5. mai 2006 Kos deg med ungefri i helgen -hvis dere er flink til å øve, er det jo ikke sikkert det varer så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 5. mai 2006 #2859 Del Skrevet 5. mai 2006 Så godt å høre at undersøkelsen gikk bra!!! Og dere har vært tøffe som har vært småbarnsforeldre en uke. Det må jo ha gitt mersmak siden dere sier ja til mer? *imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mai 2006 #2860 Del Skrevet 5. mai 2006 Innom med en liten fredags- God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg