Gjest Myztica Skrevet 3. mai 2006 #2821 Del Skrevet 3. mai 2006 Takk for koselig hilsen i dagboka mi Ser du koser deg med ei lita tulle om dagen! Kanskje dere får deres egen om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 3. mai 2006 #2822 Del Skrevet 3. mai 2006 Åh, så koselig bilde av katten deres!! Katter er herlige dyr Det er så hyggelig å lese at dere koser dere med den lille jenta, og at hun også ser ut til å trives!! Hurra for dere Ha en finfin onsdag på plantasjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #2823 Del Skrevet 3. mai 2006 Takk jenter! Nå har jeg satt ut to feller til maurene, så får vi se om de vil spise gifta!! Kjøpte også noen stemorsblomster og to 17-mai sløyfer! Var også innom bestemor og bestefar som driver å flytter så jeg fikk en sniktitt i den nye leiligheten. Bestefar vil ikke flytte og er sur som en padde. Men når de er 70 og 75 år er det greit å få alt på ett plan, mot TRE som de har nå. Det går ikke i lengden, når han kun sitter i kjelleren og ser på tv og toalett er i 2. etg. Og han har aldri kasta noe som helst så de har nok å rydde i Fikk en stor suppekjele og mange norgesglass da! Nå skal jeg straks kjøre og hente tulla i barnehagen, og det blir torskefilet til middag idag!! Må huske å kjøpe poteter da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. mai 2006 #2824 Del Skrevet 3. mai 2006 Høres ut som morfaren min det der 83 år, mormor er 74, og de bor i en svær villa, men ikke tale om at han vil flytte. Han har begynt å innse at han begynner å bli gammel da, så de har ikke båt lenger, "bare" hus, hage, bikkje og hytte...Så sprek vil jeg også være når jeg blir gammel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. mai 2006 #2825 Del Skrevet 3. mai 2006 Det høres ut som samme situasjon som besteforeldrene mine var i! Hus over tre plan, der stua og badet var lengst fra hverandre. Og aldri kasta noe som helst, i tillegg til samlemani - steiner, bøker, frimerker, nips og alt mulig unødvendig dritt!! Og da de skulle flytte, ville farfar, men ikke farmor... farfar døde før de fikk flytta inn, men nå trives farmor veldig godt Kos deg i dag, med sambo, barn og sunn og god middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. mai 2006 #2826 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg måtte også av bestefaren din! Hehe. Kos deg videre med tulla og god middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. mai 2006 #2827 Del Skrevet 3. mai 2006 Sånn er bestefaren vår og, nekter å flytte. Men det ordnet seg på et vism flyttet sengen ned i stuen så da trenger han ikke gå i trapp. Stue, kjøkken og bad er på et plan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 3. mai 2006 #2828 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Kan tenke meg at jeg blir sånn jeg og hvis jeg får meg eget hus med sambo. Får håpe han kommer til å trives da!! Er nok til det beste selv om han kanskje ikke ser det nå. Edit: Masse leifer... Endret 3. mai 2006 av Little me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 3. mai 2006 #2829 Del Skrevet 3. mai 2006 Hei!!! Dette høres ut som mine besteforeldre. . Bortsett fra at min bestemor nå har fått teften av å flytte og synes tydeligvis at det er meget underholdende å flytte . Og bestefar, ja han er ikke like begeistret . Men jeg HÅÅÅPER at de blir der de bor nå. Håper tulla likte fisk. Og håper dere får en like rolig natt som natten i natt var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #2830 Del Skrevet 3. mai 2006 Missbumblebee: Tittei ja!! Iroim: Ja måtte jo innom når jeg så det var aktivitet i boka di!! Charmina: Sambo er super! Grattis med jobb!! :grine2: LinKri: Ja jeg koser meg vettu! Håper på en spire ja.,.. Valentine: Ja katten min er veldig søt!!! Hun er kvart perser, så sikkert derfor ansiktet er så søtt.. Men hun har perserlynnet og da Særingen min det! HildeSol: Ja jeg og vil være sprek altså!! Bestemor drømmer fortsatt om å kjøre rally, hun gjorde det for noen år siden, og synes det er såååå morsomt å kjøre fort!! søndagsengel: Ja hørtes ut som den samme situasjonen ja! miiip: Han er søt han bestefar og da... liv: Mange like bestefedre her skjønner jeg Bra det ordnet seg for han da!!! Little me: Jeg er dårlig til å kaste jeg og, må nok skjerpe meg Tulla sover og jeg unner meg litt kg!! Skulle sett åssen maurene gikk mann av huse for å spise gift istad!! Ser ut som om den virka fort, for ser ikke en eneste en jeg nå :klø: Sitter og teller kroner jeg da.. Altså, er helt skrapa på kontoene våre, og jeg skal jo egentlig på CT på fredag... Men den koster 200 kr i egenandel.. Og så skal vi i konfirmasjon til søndag, så skal ha gave der og!! Vi gir ikke så mye altså... Jeg fyllte full tank på bilen i går, sånn at jeg får tulla til og fra barnehagen, og til bommen har jeg brikke. Så det problemet jeg har nå er at jeg tror at jeg bare har en 200 lapp.... Den rekker ikke til både ct og konf. :klø: Sambo får lønn den 10. altså onsdag neste uke. Men det hjelper jo lite... Huff.. Må finne løsning.... Mat i helga og.. Hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 3. mai 2006 #2831 Del Skrevet 3. mai 2006 Er så kjedelig med dårlig råd... Har det sånn vi om dagen og. Jeg er flink til å kaste, men det å flytte fra et eget hus veit jeg at ikke blir lett. Er noen ganger LITT for flink til å kaste serru... Hender man plutselig savner et par ting da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 3. mai 2006 #2832 Del Skrevet 3. mai 2006 Kjedelig å ha dårlig råd. Men det er utrolig hvor mye mat man kan lage av det man finner i kjøkkenskap og fryser, det har hvertfall jeg erfart når det er litt for lenge til lønning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #2833 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Ja mat har vi!! Men værre med ting som bensin og gaver.. Ikke det man har i skapet Snakket med mamma og sa at jeg skulle avbestille ct'en og dermed kanskje besøke henne isteden, men da sa hun at hun ville låne meg pengene. For var ikke bare bare å få ny time til ct! Snille mamman min!! Pleier aldri å låne, og liker det ikke men... Vi klarer oss stort sett selv om det er fryktelig skrælt noen ganger... Da kjører jeg tulla i bh i mårra, så kanskje jeg henter henne tidlig så besøker vi mamma! Håper på strålende vær! Nå er det nattan for denne småbarnsfamilien Endret 3. mai 2006 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 3. mai 2006 #2834 Del Skrevet 3. mai 2006 Måtte snike meg inn hit før jeg bysselaller. til snille mamma'n din!!! Synes det er bra at du får tatt den ct'en nå jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. mai 2006 #2835 Del Skrevet 4. mai 2006 Innom med en god morgen jeg. Håper dagen din blir bra! Kjenner meg veeeldig godt igjen i den skrapa-konto-situasjonen ja... Det pleier å ordne seg bare man er litt forsiktige. Snillt av mamman din å låne deg litt, det hjelper så utrolig selv om det ofte bare er snakk om noen dager. Min kjære er ikke spesielt god på å priorietere, så her i huset må jeg alltid argumentere for å betale regninger og mat før han går å kjøper noe kjempeviktig som en vinkelsliper (som jeg hadde to av fra før...) Tror de fleste i besteforeldre-generasjonen er som dine, min bestefar sparte på ALT og litt til... Når vi tømte huset etter han fikk vi fire fulle kontainere på en dag, og likevel var huset stappfullt av ting, selv etter at arvingene hadde tatt alt det de ville ha... Ha en finfin dag da! Jeg skal i konfirmasjon i helgen jeg også, tenkte meg til byen etterpå å kjøpe gave.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 4. mai 2006 #2836 Del Skrevet 4. mai 2006 Ha en strrrrrrålende dag i det flotte været!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 4. mai 2006 #2837 Del Skrevet 4. mai 2006 God morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. mai 2006 #2838 Del Skrevet 4. mai 2006 Så fint du får låne litt penger slik at du kommer deg på ct. Jeg vet det er kjempekjedelig, men av og til så MÅ man bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. mai 2006 #2839 Del Skrevet 4. mai 2006 Flott at du kommer deg på den CTèn vennen, er jo ikke det letteste å få time igjen så fort bestandig. Og utrolig kjedelig å være blakk, gjett om jeg også har opplevd det noen ganger ja. Særlig når jeg bodde alene. Håper sola skinner på deg også i dag, her er det jo rene sommerværet Stor klem fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. mai 2006 #2840 Del Skrevet 4. mai 2006 Heia!!!!!!!! Du kjempeflinke småbarnsmor!! Jeg blir så glad og stolt når jeg leser her! Og håper jeg greier meg like fint når min kommer! Tenk for en erfaring du får nå snuppa! Det er jo genialt! Kule besteforeldre du har! De er nå ganske søte disse gamlingene våre! Og sååå bra at mammmaen din kunne låne deg penger,ellers kunne du fått lånt av meg. CT har jo så fælt lang ventetid og det er jo så toskete når det er snakk om få kroner og snart lønn for mannen. Men du vet,det ordner seg alltid for snille piker Og nok en gang ble det bevist! Nå må dere ha ei fantastisk helg alle tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg