Gjest gjest 0 Skrevet 1. mai 2006 #2801 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei hei!!! Det er jammen godt du har tulla i helga for da klarer jeg å henge med i dagboka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 1. mai 2006 #2802 Del Skrevet 1. mai 2006 Så nydelig pus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 1. mai 2006 #2803 Del Skrevet 1. mai 2006 Høres ut som om dere har hatt ei koselig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. mai 2006 #2804 Del Skrevet 1. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #2805 Del Skrevet 1. mai 2006 Fru Biscuit: Cr@sh: Først går du inn på galleri og laster opp bildet under den kategorien den passer. Så går du inn på det bildet du vil ha stort i galleri, og høyreklikker på bildet. Trykk på egenskaper. Kopier den snarveien du finner der, altså adressen til bildet. Så går du inn der du vil legge inn bildet (i dagboka f.eks.) og "skriv svar". Trykk knappen "IMG" og lim inn adressa du kopierte fra bildet. Og post innlegget. tror jeg Tulipan: Little me: Ja de kanarifugla var slemme!!! Vampyra: Ja det går litt saktere i dagboka nå ja!! Men din går til tider unna den og da Cons: Takk! Verdens søteste pus!! @nea: Ja helga har vært topp! Ja da var vi kommet hjem fra bursdag og tulla er ferdig badet og i seng!!!! Ikke ett knyst idag heller Snille tulla!!! Var stor stas med ei lita jente i bursdag, så da hun ble husvarm gikk det unna! Koslig med familieselskap altså!! Ellers har det ikke skjedd stort idag!! Jo! Jeg hadde jo så vondt i ryggen idag (mensen vondt) at jeg spurte sambo pent om han ikke kunne trille 5 min med tulla. og han sa ja med en gang Altså, får aldri han til å gå tur så jeg hadde trodd jeg måtte be pent... Men det var heeeeelt greit, og da fikk jeg dusja og ordna meg i fred og ro... Sambo måtte gå litt ekstra fordi hun ikke sovna med en gang... Naboen lo da han kom og mobba han litt for at han hadde bytta ut lastebilen med vogn og at det kler han Sambo lo han og!! Og jeg må skryte av sambo! Han er såååå flink med tulla! Tar ansvar og spør jeg om noe gjør han det med en gang, ikke sånn som til vanlig der alt går såååå sakte! Og det er så morro og se at han trives! Så jeg blir helt Dumt vi ikke har soverommet for oss selv Da skal jeg ta meg en runde her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #2806 Del Skrevet 1. mai 2006 Murmel: til deg og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mai 2006 #2807 Del Skrevet 1. mai 2006 :grine2: Jeg blir helt rørt jeg!! Ser så tydelig for meg hvor mye dere koser dere sammen med lille tulla!Og så herlig at mannen er så engasjert,flinke han! Og nå er du j i pp1!!!!!!Herremin som tiden flyr! Snart er det en tulle eller liten pjokk i magen din også! Før min kommer ut kanskje?! Det blir så rart... Nei,jeg må ikke bli sentimental nå!! Kos deg masse supermamma to be! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. mai 2006 #2808 Del Skrevet 1. mai 2006 Greit å få prøvd ut sambo før man får barn ja, så får man et lite innblikk i hva man kan forvente å få hjelp til Bra du har hatt en fin dag i dag da og at alt har gått bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mai 2006 #2809 Del Skrevet 1. mai 2006 Takk for instruksjon iss... Skal prøve jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. mai 2006 #2810 Del Skrevet 1. mai 2006 Så hyggelig å høre at samboern trives i rollen som reservepappa. Så håper vi at han snart er ordentlig pappa to be! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 2. mai 2006 #2811 Del Skrevet 2. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. mai 2006 #2812 Del Skrevet 2. mai 2006 Så fint at det har gått så bra som reserveforeldre og morsomt å lese om samboeren din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 2. mai 2006 #2813 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei!! Så fint at tulla oppfører seg. Og at mannen ikke var vanskelig å be om trilletur. Noen ganger så overrasker disse mennene oss skikkelig. ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #2814 Del Skrevet 2. mai 2006 Har jo ikke rekt å skrive i min egen bok idag!! Den lille kg tiden jeg har hatt ikveld har gått med til noen av deres bøker!! Men i mårra kommer jeg hjem etter å ha levert tulla i bh. Så da skal jeg kose meg litt hjemme og ut og kjøre en tur etterpå... Natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. mai 2006 #2815 Del Skrevet 2. mai 2006 Hvor lenge skal dere ha vesle tulla da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 3. mai 2006 #2816 Del Skrevet 3. mai 2006 Var det ikke hele uken at dere skal ha henne? Håper du ikke blir helt utslitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #2817 Del Skrevet 3. mai 2006 Skytte: Blir rørt selv jeg :grine2: Ja mannen er sååå flink og tar ansvar hele tiden! Ser at han koser seg han og! Tenk om jeg får spire raskt da! Ja da har jeg en i magen samtidig som din! Lucky: Ja greit å se hvordan de mannfolka oppfører seg, og denne mannen har overraska meg til det positive! Han gjør alt jeg ber han om og!! Cr@sh: Fått til store bilder??? Miiip: Ja! Real daddy to bee!!! Little me: Pi@: Ja vi har kosa oss masse!! Går som på skinner!! Tulipan: Ja tulla er bare eksemplarisk. Og de overrasker stadig de mennene, selv om vi har vært sammen i 8 år Liv: Vi skal levere henne til lørdag. Så det blir 8 netter tilsammen. Blir nok trist å levere henne igjen... IdaC: Blir nok ikke utslitt når hun er i bh på dagen resten av uka. Da går dagene så fort så... I natt sov tulla hele nattan, uten å måtte dytte inn smokk...Deilig! Da sov jo til og med jeg da jo! Nå er hun levert i bh, og jeg har fått dusja og spist i fred og ro.. Idag er planen å kjøre til bestemor og hente en kjele, så på plantasjen og kjøpe maurboks og noen stemorsblomster... Jeg liker egentlig ikke stemorer, men greit å ha nå som det fortsatt er frost om nattan.. Det tåler ikke blomster... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. mai 2006 #2818 Del Skrevet 3. mai 2006 Tittei! Håper du har en strålende fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 3. mai 2006 #2819 Del Skrevet 3. mai 2006 Koselig du stakk innom hos meg nå når jeg endelig er tilbake her på kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. mai 2006 #2820 Del Skrevet 3. mai 2006 Sambo høres ut som en topp mann. Og jeg krysser fingrene for at dere får deres egen lille pjokk/tulle snart! Ha en superfin dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg