iss Skrevet 30. april 2006 Forfatter #2781 Del Skrevet 30. april 2006 Sambo kom hjem nå, de spilte bare fra baren og opp til stadion fordi lillestrøm supporterne hadde kasta øl på dem og faktisk slått til trompetspilleren Hva i h****** er det de gjør??? Slår ikke ned folk i det andre lagets supporterkorps Idioter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 30. april 2006 #2782 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) J**** kanarifugler Er det mulig da! Sånn går det jo ikke an å oppføre seg må jeg få lov til å si, SELV om det er fotball det er snakk om Når vi drar frem til kamp og strid for klubbens navn, for fargene vi alle har så kjær. Vår tanke er kun hva der være til dens gavn, at vi dens ry på våre skuldre bær. Ikke bli sinna på meg for en liten supportersang i boka di da Sangen er forkortet i henhold til reglene. Hannen -mod Endret 1. mai 2006 av Hannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 30. april 2006 #2783 Del Skrevet 30. april 2006 Hei på deg!!! Høres ut som om du har hatt en fin helg. Håper du får tatt knekken på sukkermauerne. Ha en fin søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. april 2006 Forfatter #2784 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg blir bare i godt humør av en supportersang i boka mi!! Og siden jeg ofte ser sambo og korpset spille den sangen, så har jeg allerede melodien inne i hodet!!! Tulipan: Jeg har hatt en strålende kveld, noe uvant men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 30. april 2006 #2785 Del Skrevet 30. april 2006 Makan for noen teite folk!! Slå til korpset???!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. april 2006 Forfatter #2786 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Dette er en test for se om jeg klarer å legge inn store bilder :klø: Hvorfor ble det så lite a??? Endret 30. april 2006 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. april 2006 Forfatter #2787 Del Skrevet 30. april 2006 Nå da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. april 2006 Forfatter #2788 Del Skrevet 30. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. april 2006 #2789 Del Skrevet 30. april 2006 nydelig pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. april 2006 Forfatter #2790 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Er lille barnet mitt det, så når du sier sånn rører du meg langt inn i hjerterota.... Har drevet og lest litt i gamle milla-tråder idag, for skjønte ingenting av de diskusjonene som har kommet opp de siste dagene... Må bare Endret 30. april 2006 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 30. april 2006 #2791 Del Skrevet 30. april 2006 Fine katten! Den var kjempesøt. Ønsker meg katt jeg også, men mannen er helt i mot katter, så da blir det nok ikke no pus her... Håer du får en fin 1. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 1. mai 2006 #2792 Del Skrevet 1. mai 2006 Så nydelig katt Iss, jeg fikk ikke mindre lyst på katt nå ja Går det fremdeles bra med den lille eller? Begynner ikke å bli lei og altfor sliten? Ha en fin 1.mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. mai 2006 #2793 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei bestiss Vakre lille pus ja, ho er virkelig nydelig, men ikke altfor glad i meg da Takk for turen på lørdag da, det var jo rett så koselig. Lillemor var jo bare sååå vakker da. Smelta meg helt i allefall Godt alt har gått bra med dere da, og at du ikke blir helt utslitt av å være småbarnsmor Men i dag er vel sambo mer hjemme og så skal dere jo i bursdag, så da blir det vel litt avlastning Har sendt deg noen fler bilder som jeg håper du kan legge ut i boka mi Har sendt dem på yahoo mailen igjen Ha en fin dag...vi drar nok ut på tomta om ikke altfor lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 1. mai 2006 #2794 Del Skrevet 1. mai 2006 God morgen! Håper du får en finfin 1. mai. Nyyyydelig pus du har!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. mai 2006 #2795 Del Skrevet 1. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #2796 Del Skrevet 1. mai 2006 Fantus: Ja søte pusen min Du får smelte han med en kattunge!! Fin 1. mai til deg og!! IdaC: Ja pusen min er kjempesøt...... Verdens søteste!!! Her går det supert! Ikke lei og ikke sliten! Sambo er kjempeflink og hjelper til, og hun er jo så snill... Tror man får mer krefter og ork når man har barn altså!!! Merkes sånn ut! Lucky: Nei, hun eeeeeelsker nok ikke deg nei! Og tulla er jo skjønn, så skjønner at ho smelta deg ja! Sambo hjelper meg masse, og er nesten like innvolvert som meg! Det er supert! Vi pleier å si at han har ho om nattan og jeg om dagen, med hjelp fra han Jeg skal legge ut bildene jeg vettu! Nå har jeg jo lært meg å legge de ut stort også!! Kose dere på tomta!! Missb: takk for puseskryt... Ha en fin 1. mai du og!! Søndagsengel: Idag står bursdag på programmet, det blir koselig!! Og jeg fikk mensen igår, så idag har jeg vondt i ryggen Har ikke regna på EL, men blir vel rundt 13-14. mai da... Får ta en runde nå som tulla er rolig.... Får ikke skrevet så mye som jeg pleier å gjøre, men da vet dere at jeg har vært innom da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 1. mai 2006 #2797 Del Skrevet 1. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mai 2006 #2798 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg greier ikke å legge inn store bilder, jeg... Kan du fortelle hvordan du gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 1. mai 2006 #2799 Del Skrevet 1. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 1. mai 2006 #2800 Del Skrevet 1. mai 2006 Synes du skal bruke no løsemidler på de kanarifugla i tillegg til maura jeg... Får lov av meg altså!!! Så godt å høre at du koser deg med tulla!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg