Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Jeg svarer dere etterpå, skriver med jenta på fanget!

alt har gått bra, nå står lasagne i ovnen..

Sliten etter laaaang grille tur med jenta, lucky og gutten hun hadde på avlastning!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Little me
Jeg svarer dere etterpå, skriver med jenta på fanget!

alt har gått bra, nå står lasagne i ovnen..

Sliten etter laaaang grille tur med jenta, lucky og gutten hun hadde på avlastning!!

Skal tidlig krøkes med kg ja ;)

Kos dere!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampyra: Gått glipp av russen??? :ler: Det hadde jeg og frem til jeg stod i kø!!

Pondusa: Jo takk for lykkeønskninger, det har gått bra hittil ;)

Nivea: Åja! :ler: Trodde man ble flylady når man var blitt superflink :ler: Så er jeg enig med deg om rutinene. Jeg har ikke jobbet nå om dagen, men er flink og står opp før 9, og ordner meg ordentlig med sminke og greier! Joggedressen og soffan hører sammen, så når man kutter ut joggedressen så er det lettere å gjøre noe også !! :ler:

Little me: Ja du dumme maur og russ :frustrert: Vi koser oss med jenta!

Liv: Ja de måtte jo døpes den dagen jeg hadde foretrukket at de ikke skulle gjøre det :ler: Ja pakker ett par leker i stellebagen når vi kjører nå! Og vann og kjeks :ler:

Valentine: Hadde vært hysterisk om det var annen maur, men vet vi får kjøpe sånn boks på plantasjen i mårra så kanskje de forsvinner..... Ja vi skal kose oss med jenta!! Selv om vi fikk litt av en start :ler:

Cons: Fin helg du og!!! Jaaa!!! Dette nabolaget ruler :sjarmor: Gratulere!!!

Little me: :kyss:

Linkri: Hyggelig med vink fra deg!!! :klem:

Little me: Ja må starte tidlig med kg ja!!!

:hoho: Nå er det Allo Allo på NRK! Det har jeg ikke sett siden jeg var liten!! :ler:

Tror man automatisk får mer energi når man har små barn :ler: Selv om jeg blir mer sliten og... Kvelden har gått kjempegreit, ikke noe som helst problem!!! Tidligere idag gikk Luky og jeg med hvert vårt barn en laaang tur til en barnehage og grillet der! :tommel2: Var kjempekoselig!

Nå skal jeg hive meg i dusjen, fikk ikke dusja idag, så nå er håret mitt ekkelt :forvirret: Skal smøre meg inn med bodybutter kjøpt fra body shop, og den lukter bare sååååå godt!!!!!

Så ber jeg om tålmodighet for at jeg ikke får besøkt dere så ofte som jeg pleier... Og hender jeg leser men ikke får satt meg ned og skrevet... så vet dere det lissom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg er dessverre ikke så oppdatert i dagboka di og her var det maaaange sider... Er du under utredning fordi du prøver å bli gravid?

Kjempefint tiltak å si ja til å være besøkshjem! Og jeg synes det hører veldig koselig ut å ha ei jente på 1 1/2 år boende hos seg i perioder? Jeg har liksom ikke tenkt tanken før, men når jeg leste om det nå, så syntes jeg det hørtes veldig koselig ut :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Skjønner veldig godt at det er mange sider, og bare hyggelig at du spør!!

Utredningen er fordi jeg har hatt sikkert 6 urinveisinfeksjoner de siste 12 mnd, og det er så vondt så vondt. Så prøver å finne ut om det er en spes årsak til det ;)

Prøvingen starter igjen fra nå i mai, etter SA'en. Vi ble anbefalt å vente 1 mnd, men tok og venta enda en mnd etter det.. Det fordi jeg trenger å ha studert i 6 mnd for å fødselsstipend, og da må termin være fra februar og utover :ler: Mye å holde styr på skjønner du!!!

Ja, besøkshjem er koselig!! Denne uken er vi "beredskapshjem" fordi det er over så lang tid, normalt er besøkshjem hver tredje ELLER hver andre helg. Kommer litt an på..

Nå tror jeg at jeg skal tenke på å legge meg, for har jo småbarn i huset som ikke tar hensyn til at det er søndags morgen i mårra :ler:

Plan for dagen i mårra er å få kjøpt

- boks for å ta kverken på sukkermaur

- stemor blomster for å gi litt farge i beddene ut mot veien til 1 og 17 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres spennende men slitsomt ut å være i beredskap! ;) Tøft av dere å ta på dere en sånn oppgave.

Får man blomster og antimaurbokser på en søndag altså? :klø:

Kos deg i hvert fall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: plantasjen!

Tulla sov til 8, men sutret litt før da...

Har spist frokost, og nå skal jeg tørrmoppe over gulvet. Har to katter som røyter og en frøken som smuler med kjeks :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for link, Iss! :bukke:

Så tøft gjort av dere å være besøks/beredskapshjem!! Det trengs desverre alt for ofte.. Veldig flott at dere stiller opp! HAr tenkt tanken selv også, men synes det virker litt "skummelt".. Men når vi nå får en liten selv, og forhåpentligvis flere, og de vokser til, så kunne jeg tenkt meg det. Men nå virker det helt spooky!! "Hjelp en unge" :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja jeg så nok sånn ut ----> :overrasket: da jeg ble spurt... Tanken er skummel, men så viser det seg at det ikke er det lell...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror vi skal trille en tur jeg! Selv om det små regner, tror det er lettere å få henne til å sovne i vogna og så sette den i gangen slik at hun kan sove i den, enn å legge henne inn i senga for å sove.

Så snart bærer det ut på en liten trilletur.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg på tur! Har akkurat vært ute og trilla vi også. Deilig selv om det regnet litt! Er jo ikke kaldt i lufta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

Hei hei!

Godt dere koser dere!

Synd med den russedåpen i går da. Men det er nok sikkert glemt for hennes del nå.

Håpe du koser deg på trilltur, tross litt regn, for det er jo som søndagsengel sier, ikke spesielt kaldt i luften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rekt spes mye kg idag, selv om jeg har lest litt her inne innimellom.

Sambo har dratt avgårde for å spille til kamp, (altså i supporterkorpset) og jeg og tulla er alene hjemme. Sambo skal spille også ETTER kampen, så han kommer ikke hjem i pausa som han pleier. Jeg har laga bacon pizza som står i ovnen nå. Litt lite pålegg :ler:

Tulla er eksepsjonelt snill og grei!! Helt strålende!

Nivea: Ja greit å øve seg!! Og sambo og ikke minst!! Skriver mer om hvor flink sambo er etterpå...

Missb: :klem:

Søndagsengel: Ja var deilig i været!! Trilla en liten tur, så sov hun i vogna mens jeg slappa av på soffan... Deilig det og!

Baby-e: Vi har kosa oss og trilla ja!! Deilig!

Nå er pizzaen snart ferdig! Sulten nå ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...