iss Skrevet 29. april 2006 Forfatter #2761 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg svarer dere etterpå, skriver med jenta på fanget! alt har gått bra, nå står lasagne i ovnen.. Sliten etter laaaang grille tur med jenta, lucky og gutten hun hadde på avlastning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 29. april 2006 #2762 Del Skrevet 29. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 29. april 2006 #2763 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg svarer dere etterpå, skriver med jenta på fanget! alt har gått bra, nå står lasagne i ovnen.. Sliten etter laaaang grille tur med jenta, lucky og gutten hun hadde på avlastning!! ← Skal tidlig krøkes med kg ja Kos dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 29. april 2006 #2764 Del Skrevet 29. april 2006 Skal tidlig krøkes med kg ja :grine2: :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. april 2006 Forfatter #2765 Del Skrevet 29. april 2006 Vampyra: Gått glipp av russen??? Det hadde jeg og frem til jeg stod i kø!! Pondusa: Jo takk for lykkeønskninger, det har gått bra hittil Nivea: Åja! Trodde man ble flylady når man var blitt superflink Så er jeg enig med deg om rutinene. Jeg har ikke jobbet nå om dagen, men er flink og står opp før 9, og ordner meg ordentlig med sminke og greier! Joggedressen og soffan hører sammen, så når man kutter ut joggedressen så er det lettere å gjøre noe også !! Little me: Ja du dumme maur og russ Vi koser oss med jenta! Liv: Ja de måtte jo døpes den dagen jeg hadde foretrukket at de ikke skulle gjøre det Ja pakker ett par leker i stellebagen når vi kjører nå! Og vann og kjeks Valentine: Hadde vært hysterisk om det var annen maur, men vet vi får kjøpe sånn boks på plantasjen i mårra så kanskje de forsvinner..... Ja vi skal kose oss med jenta!! Selv om vi fikk litt av en start Cons: Fin helg du og!!! Jaaa!!! Dette nabolaget ruler Gratulere!!! Little me: Linkri: Hyggelig med vink fra deg!!! Little me: Ja må starte tidlig med kg ja!!! Nå er det Allo Allo på NRK! Det har jeg ikke sett siden jeg var liten!! Tror man automatisk får mer energi når man har små barn Selv om jeg blir mer sliten og... Kvelden har gått kjempegreit, ikke noe som helst problem!!! Tidligere idag gikk Luky og jeg med hvert vårt barn en laaang tur til en barnehage og grillet der! :tommel2: Var kjempekoselig! Nå skal jeg hive meg i dusjen, fikk ikke dusja idag, så nå er håret mitt ekkelt Skal smøre meg inn med bodybutter kjøpt fra body shop, og den lukter bare sååååå godt!!!!! Så ber jeg om tålmodighet for at jeg ikke får besøkt dere så ofte som jeg pleier... Og hender jeg leser men ikke får satt meg ned og skrevet... så vet dere det lissom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. april 2006 #2766 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg er dessverre ikke så oppdatert i dagboka di og her var det maaaange sider... Er du under utredning fordi du prøver å bli gravid? Kjempefint tiltak å si ja til å være besøkshjem! Og jeg synes det hører veldig koselig ut å ha ei jente på 1 1/2 år boende hos seg i perioder? Jeg har liksom ikke tenkt tanken før, men når jeg leste om det nå, så syntes jeg det hørtes veldig koselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. april 2006 Forfatter #2767 Del Skrevet 29. april 2006 Skjønner veldig godt at det er mange sider, og bare hyggelig at du spør!! Utredningen er fordi jeg har hatt sikkert 6 urinveisinfeksjoner de siste 12 mnd, og det er så vondt så vondt. Så prøver å finne ut om det er en spes årsak til det Prøvingen starter igjen fra nå i mai, etter SA'en. Vi ble anbefalt å vente 1 mnd, men tok og venta enda en mnd etter det.. Det fordi jeg trenger å ha studert i 6 mnd for å fødselsstipend, og da må termin være fra februar og utover Mye å holde styr på skjønner du!!! Ja, besøkshjem er koselig!! Denne uken er vi "beredskapshjem" fordi det er over så lang tid, normalt er besøkshjem hver tredje ELLER hver andre helg. Kommer litt an på.. Nå tror jeg at jeg skal tenke på å legge meg, for har jo småbarn i huset som ikke tar hensyn til at det er søndags morgen i mårra Plan for dagen i mårra er å få kjøpt - boks for å ta kverken på sukkermaur - stemor blomster for å gi litt farge i beddene ut mot veien til 1 og 17 mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 29. april 2006 #2768 Del Skrevet 29. april 2006 Høres spennende men slitsomt ut å være i beredskap! Tøft av dere å ta på dere en sånn oppgave. Får man blomster og antimaurbokser på en søndag altså? :klø: Kos deg i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 30. april 2006 #2769 Del Skrevet 30. april 2006 Ha en fin søndag!!! Miiip: Ja på plantasjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. april 2006 #2770 Del Skrevet 30. april 2006 Kos deg med lille snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. april 2006 Forfatter #2771 Del Skrevet 30. april 2006 plantasjen! Tulla sov til 8, men sutret litt før da... Har spist frokost, og nå skal jeg tørrmoppe over gulvet. Har to katter som røyter og en frøken som smuler med kjeks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 30. april 2006 #2772 Del Skrevet 30. april 2006 Takk for link, Iss! :bukke: Så tøft gjort av dere å være besøks/beredskapshjem!! Det trengs desverre alt for ofte.. Veldig flott at dere stiller opp! HAr tenkt tanken selv også, men synes det virker litt "skummelt".. Men når vi nå får en liten selv, og forhåpentligvis flere, og de vokser til, så kunne jeg tenkt meg det. Men nå virker det helt spooky!! "Hjelp en unge" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. april 2006 Forfatter #2773 Del Skrevet 30. april 2006 Ja jeg så nok sånn ut ----> da jeg ble spurt... Tanken er skummel, men så viser det seg at det ikke er det lell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 30. april 2006 #2774 Del Skrevet 30. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. april 2006 #2775 Del Skrevet 30. april 2006 Heia! Innom og ønsker deg en fin søndag! Så spennende å være beredskapshjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. april 2006 Forfatter #2776 Del Skrevet 30. april 2006 Tror vi skal trille en tur jeg! Selv om det små regner, tror det er lettere å få henne til å sovne i vogna og så sette den i gangen slik at hun kan sove i den, enn å legge henne inn i senga for å sove. Så snart bærer det ut på en liten trilletur..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 30. april 2006 #2777 Del Skrevet 30. april 2006 Så koselig å få "øve" seg litt som reserve mamma da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. april 2006 #2778 Del Skrevet 30. april 2006 Kos deg på tur! Har akkurat vært ute og trilla vi også. Deilig selv om det regnet litt! Er jo ikke kaldt i lufta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 30. april 2006 #2779 Del Skrevet 30. april 2006 Hei hei! Godt dere koser dere! Synd med den russedåpen i går da. Men det er nok sikkert glemt for hennes del nå. Håpe du koser deg på trilltur, tross litt regn, for det er jo som søndagsengel sier, ikke spesielt kaldt i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. april 2006 Forfatter #2780 Del Skrevet 30. april 2006 Ikke rekt spes mye kg idag, selv om jeg har lest litt her inne innimellom. Sambo har dratt avgårde for å spille til kamp, (altså i supporterkorpset) og jeg og tulla er alene hjemme. Sambo skal spille også ETTER kampen, så han kommer ikke hjem i pausa som han pleier. Jeg har laga bacon pizza som står i ovnen nå. Litt lite pålegg Tulla er eksepsjonelt snill og grei!! Helt strålende! Nivea: Ja greit å øve seg!! Og sambo og ikke minst!! Skriver mer om hvor flink sambo er etterpå... Missb: Søndagsengel: Ja var deilig i været!! Trilla en liten tur, så sov hun i vogna mens jeg slappa av på soffan... Deilig det og! Baby-e: Vi har kosa oss og trilla ja!! Deilig! Nå er pizzaen snart ferdig! Sulten nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg