Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har også pleid å få sukkermaur i stua på våren. Men i år skal kledningen byttes på den veggen :sjarmor: Vi får holde utkikk etter maur i mellomtiden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Jakten på den forsvunnede nyretuppen :ler:

Du, stod det noe om at du skal faste til CT??? Dersom ikke så får du det nok i en kanyle i en blodåre. . For husker jeg ikke feil så skal man faste før man drikker kontrast. Og da drikkes det 1liter på 1time. Slik er det i allefall hos oss. Skal man ikke faste gies kontrasten intravenøst.... :sjenert: tror nok CT'en skal gå bra jeg.

Den legen hørtes kjempe kjekk ut. Som bla fortalte så mye som han gjorde.

Ha en flott kveld. Og en fenomenal helg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se positivt på sukkermaurene - det er et sikkert vårtegn!! :ler:

Men kjedelig da.. 4000 husdyr er kanskje ikke akkurat ønskedrømmen nei.. (Holder med 14 hybelkaniner :ler: )

Hvordan går det med Flylady? Begynner du å få dreis på rutinene? Er det ikke greit vel? Anbefaler deg å innarbeide rutiner så godt som mulig mens du er hjemmeværende, så er det ikke så lett å skli ut når du begynner å jobbe/studere igjen! Det har ihvertfall "redda" meg tror jeg! Ja, bare meg og alle disse råda mine da... :ler:

Håper uansett du får en finfin helg, og at du klarer å la være å tenke på CT en. Ikke så kjekt å grue seg så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Jakten på den forsvunnede nyretuppen  :ler:

Du, stod det noe om at du skal faste til CT??? Dersom ikke så får du det nok i en kanyle i en blodåre. . For husker jeg ikke feil så skal man faste før man drikker kontrast. Og da drikkes det 1liter på 1time. Slik er det i allefall hos oss. Skal man ikke faste gies kontrasten intravenøst....  :sjenert:  tror nok CT'en skal gå bra jeg.

Den legen hørtes kjempe kjekk ut. Som bla fortalte så mye som han gjorde.

Ha en flott kveld. Og en fenomenal helg.

Nei, det står bare at jeg skal møte 30 min før timen fordi jeg skal ha kontraskvæske! :overrasket: Selv om det mest smertefulle jeg vet (bortsett fra det som skal ned i halsen), er kanyle i armen :forvirret:

Så da kan det hende jeg slipper unna med armen? Vet ikke hva som er værst jeg men... :ler:

Takk for flott innlegg... greit å ha jenter som dere som kan noe.... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se positivt på sukkermaurene - det er et sikkert vårtegn!!  :ler:

Men kjedelig da.. 4000 husdyr er kanskje ikke akkurat ønskedrømmen nei.. (Holder med 14 hybelkaniner :ler: )

Hvordan går det med Flylady? Begynner du å få dreis på rutinene? Er det ikke greit vel? Anbefaler deg å innarbeide rutiner så godt som mulig mens du er hjemmeværende, så er det ikke så lett å skli ut når du begynner å jobbe/studere igjen! Det har ihvertfall "redda" meg tror jeg! Ja, bare meg og alle disse råda mine da...  :ler:

Håper uansett du får en finfin helg, og at du klarer å la være å tenke på CT en. Ikke så kjekt å grue seg så!

:ler: Ja er jo ett vårtegn!

Er nok ingen flylady enda, holder meg på flybaby. Shiner vasken innimellom, pleier ikke å legge fram klær, men jeg vet hva jeg skal ha og har det såååå ryddig på badet nå så jeg vet akkuratt hvor det ligger!! Så går nesten ut på det samme!! Rutinen jeg liker best er å ordne meg. Altså, jeg dusjer, sminker meg og ordner håret før jeg går opp og spiser frokost. Det har hjulpet meg mest, å bli fresh med en gang :tommel:

Da er det lettere å komme igang på dagen og man føler seg rett og slett bra!

Jeg har øyet på ukens sone, og følger mange av dagens oppdrag. Så det kommer seg! Jeg setter pris på å ha det så fint rundt meg som det er nå! men hender det sklir litt ut.. Men det er lettere å ta seg sammen nå synes jeg!!!

Litt langt og rotete svar, men er sliten i hodet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starten på besøkshjemoppdrag var en 2 timers lang kø på 200 meter med en gang jeg henta henne i bhen!! :sur: For russen sprang ut, og det er ikke lett å ha en 1,5 åring i bilsete når bilen står stille på samme plass i to timer. Tror det er derfor jeg er så sliten nå, ble veldig intenst altså...

Men hun er herlig, bortsett fra skrikeanfall som bare må gå sin gang. Jeg føler meg streng, men konsekvent. Og jeg gir meg iallefall ikke :ler: Tror det skal gå bra!!!

Sambo har ikke kommet hjem enda! Noe som hadde skjedd med bremsene på lastebilen, og han tar ikke tlf. Så aner ikke når han kommer heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Skal dere ha jenta hele helgen? Det blir sikkert veldig koselig!! Håper sambo kommer snart hjem da!

Idag var jeg oppe av senga kl 0630 :overrasket: Måtte kjøre sambo på jobb fordi jeg trenger bilen. Så nå har jeg kosa meg med kokte egg på brødskiva og kg...

:overrasket: Vi har blitt invadert av sukkermaur. Oppdaga de igår, kommer inn under lista under vinduet i stua og går langsveggen mot kjøkkenet. Og da jeg skulle sette på oppvaskmaskinen var de jaggu inni der og :grine2: Så nå må vi kjøpe sånn middel, de hadde inni veggen der i fjor og, men da holdt de seg på utsiden av huset  :forvirret:

Må nok støvsuge her nå, masse kjekssmuler og maur :sjarmor:

Vi har slitt med masse maur her vi bor. Men vi er heldigvis ikke så uheldige som de var før her... Da var hele den ene langveggen på huset full av maur :overrasket: Men det var ikke vanlig sukkermaur da... Nå tror jeg vi har vanlig sukkermaur på badet og på kjøkkenet. Det er helt grusomt å ha de på kjøkkenet for da må man passe på alt man har der så de ikke går i maten :forvirret: Heldigvis har huseier et sprøytefirma som kommer og sprøyter innimellom og vi har satt frem sånne bokser med gift i. I tillegg skal de fjerne hellene vi har utafor og legge platteng i stedet for det skal visst hjelpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppiss!

Litt av en start på besøket ja...dumme dumme russen :ler: Kan vi si nå det se...hihi...var vel ikke akkurat noe bedre for 6 :overrasket: år siden vi heller :ler:

Slapp heldigvis unna den trafikken jeg da, kjørte jo motsatt vei så var ingen kø mot hankø :ler:

Godt det har gått bra i kveld da, noen skrikeanfall må til, men lurt å være konsekvent ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampyra: Hun skal være her i 8 netter, altså hele neste uke også... Så jeg slapper nok av mer etterhvert ja... Maur er dritt :sur:

Lucky: :ler: Vi var såååååå snille vi!! :sjenert: Men jeg kjente jeg startet å bli ganske sint da vi hadde stått på samme sted i 1,5 time.. Visste ikke om jeg kunne ta henne ut av setet heller, så jeg hadde ho i setet hele tiden...

Sambo blir kjempesen, de har enda ikke reparert det de skal og han står i mysen.. Så ble en brødskive som fredagsmiddag idag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok ingen flylady enda, holder meg på flybaby.

Det har hjulpet meg mest, å bli fresh med en gang :tommel:

Da er det lettere å komme igang på dagen og man føler seg rett og slett bra!

Jeg har øyet på ukens sone, og følger mange av dagens oppdrag. Så det kommer seg! Jeg setter pris på å ha det så fint rundt meg som det er nå! men hender det sklir litt ut.. Men det er lettere å ta seg sammen nå synes jeg!!!

Flylady er flylady - alle vi andre er flybabies :ler:

Enig med deg der! Nå som jeg jobber er det en selvfølge å kle seg og stelle seg med en gang jeg står opp, men når jeg var hjemme er det ingen selvfølge. Det var faktisk en av de tinga jeg fant ut før flylady, at jeg fikk såå mye mer av dagen hvis jeg bare kledde og stelte meg! For hvis jeg først havna i sofan i joggedressen, da hadde jeg en tendens til å bli der en stund! Så det måtte jeg bare slutte med :ler:

Flink du er!! Gjør ikke noe om man sklir ut litt, det er så greit å hente seg inn igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me

Slemme maur :frustrert:

Og slemme russ :frustrert:

Håper i hvert fall dere og jenta får det kjempekoselig til uka!!! :)

Ha en riktig god helg!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var vel dåp og sånt ved brua i dag så da blir det kaos ;)

Du får ha med et par leker i bilen så hun slipper å bli så rastløs om det skjer igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket::overrasket: De maurgreiene vet jeg ikke om jeg hadde taklet med en slik stoisk ro som du. Tror jeg hadde blitt bortimot hysterisk. Håper dere blir kvitt dem kjapt!!

Litt av en start på helgen med en liten i bilen og tullete russ utenfor :sinna: Ikke rart om den lille ble utålmodig og du sliten.

Lykke til resten av helgen, og kos dere masse sammen med den lille jenta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...