Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spennende med besøkshjem, håper tilvenningen gikk greit.

Gratulerer ellers med spisestue, send gjerne en pm med bilde....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Jeg ønsker deg også en fin kveld.

Ble kjempeimponert over at dere skal være besøkshjem! Uansett om barna man tar imot er vanskelige eller enkle å forholde seg til, er det et stort ansvar, og jeg er full av beundring. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg straks klar til å dra på røntgen og ultralyd.. Har ikke spist noe idag :overrasket: for jeg måtte faste, og for tre kvarter siden drakk jeg en halv liter cola.

Etter undersøkelsene skal jeg til massasje, så kommer jeg hjem for å shine litt etterpå, siden jenta jeg skal ha skal komme en tur hit sammen med moren sin i kveld.

*suuuuuulten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser det ikke ut, men jeg håper vi er unnskyldt i og med at vi flytter ;) Satser på at ingen andre enn de som skal hjelpe til å flytte kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!

Takk for bilde. Det var en fiiiiiiiin spisestue. Nesten slik jeg drømmer om (hverfall i samme stilen). :sjenert:

Innom for å ønske deg en fin, fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: og :kyss: til liv, søndagsengel, tulipan, little me, miiip, pondusa og valentine!!

Endelig tilbake etter Røntgen, ultralyd og massasje. På ultralyden så alt bra ut, bortsett fra at legen ikke så "tuppen" av den ene nyra. Så jeg skal tilbake neste fredag for CT :overrasket:

Var kjempekoselig lege, han spurte om jeg kunne noe anatomi og jeg måtte innrømme at jeg ikke hadde peiling :sjenert: Han forklarte og pekte på urinveier, livmor, eggstokker, skjede og sånn. Kjempehyggelig! Han ville ha meg til CT fordi han ikke så nederst på høyre nyre. Greit at de tar det grundig nå når jeg først har kommet meg til utredning..

Idag var massasjen deilig, og ikke like pain som sist. så nå sitter jeg her med skuldra nede på knea :ler: Deilig...

Har henta sambo, så han er også her når jenta kommer, det blir bra. Nå har jeg spist og skal sette igang med litt rydding her ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Little me

Hørtes ut som en ordentlig seriøs lege. :)

Mammsen min fikk vite at hu mangla ei nyre ved en tilfeldighet når hu tok CT for no helt annet. Godt man oppdager sånne ting så man kan ta forhåndsregler...

Ååååå.... ordentlig go' massasje... aaaaaahhhhhhh...

Jeg liker faktisk ikke å bli massert, men etterpå er det jo helt himmelsk!!!

Du MÅ fortelle hvordan det går med vesla som kommer til deg da!!!

Endret av Little me
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe at legen bare så litt dårlige, og at nyretuppen dukker opp på CT. Greit å få sjekka ut alt når du først er i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Hørtes helt snålt ut, at "nyretuppen" er forsvunnet!! :ler: Men siden jeg har en nyre må jeg vel ha en nyretupp??? :klø:

Ja little me, jeg skal nok formidle litt selv om jeg ikke kan si mye :sjenert: Taushetsplikt vettu. Idag er tilvenning, jeg henter henne i bh i mårra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til som beredskapshjem, synes du er kjempetøff som påtar deg det! Vi ser kanskje ikke så mye til deg den neste uka da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snille dere er som er besøkshjem!

Vi var selv beredskapshjem da jeg var yngre og bodde hjemme. Barn kom i perioder for å bo hos oss pga et eller annet. Alt fra at enslig mor måtte han en pause, ryggoperasjon, avlastning osv. Ville ikke vært det selv om jeg hadde hatt barn - tror jeg... Ganske tungt for barna...alle deres behov blir jo tilsidesatt. MEN, veldig glad for at vi var det likevel :Nikke:

Lykke til i kveld i hvertfall!

Og håper legen finner nyretuppen din :ler: . Den har nok bare gjemt seg litt ;)

GOD MIDDAG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen, for all skryt altså... Ja det var en tøff avgjørelse, men nå gleder vi oss litt! Barnet i er i bh på dagtid den uka, så jeg har fri på dagen :tommel:

Dere blir ikke kvitt meg så lett!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...