Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Vi får ta oss en tur til iss på besøk Søndagsengel?!

Kan du ikke ta med deg Leon og komme på besøk en dag da??? Jeg har lite med jobbing for tiden, så hadde bare vært koselig det!!

Jaaa!!! Vi kommer veldig gjerne! :hoppe: :grine2:

Kanskje vente til etter at dere er ferdige med uka som beredskapshjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:Nikke: Tror det er greit... For er jo lang vei til bh som ungen går i også, så tror vi venter.... Blir mye kjøring og sånn...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med spisestue! Og så utrolig tøft av deg å si ja til å være beredskapshjem! Håper det går bra!!!! (Det er jeg forresten sikker på at det gjør...)

:klem: Ha en fin dag iss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojj, så tøft av dere å si ja til beredsskapshjem! Det går nok bra skal du se, men utrolig flott av dere!!

Og gratulerer med spisestue, ja!

Åssen gikk det med fuktmålinga?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: Jeg går etter Oprah da...

:vinke: Hei Lita! Ja det er en tøff avgjørelse, og blir skummelt det der... Fuktmålinga gikk bra ja!! Han sa at det var helt fint, og ingen fuktskader. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me
:overrasket:

Nå har jeg sagt ja til å være "beredskapshjem" til ei jente i en uke, fra fredag til fredag. Kan ikke skrive så mye om det, men det er ingen akuttplassering altså!

Skremmende, men samtidig spennende! Så nå må jeg bruke resten av uka til tilvenning 

Væææææ, skummelt...

Oi oi!!! Beundringsverdig... :klappe:

Masse lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med spisestue!!

Høres spennende ut å være beredskapshjem, slike ting synes jeg det står respekt av. Er ikke alle som hadde åpnet hjemmet sitt på den måten. Lykke til!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppiss!!

Spisestua var bare så lekker da og passa skikkelig godt inn i huset deres! Var virkelig på tide med en spisestue der nå ja :klem:

Vært på tomta helt til nå etter jobben jeg da, så blir nok ikke så lenge før det blir nattan

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anea: Vi hjelper til der vi kan vettu ;)

Vampyra: Ja spisestua er lekker!! Og blir spennende en uke fremover nå...

Pi@: Ja du fikk en premiæretitt du!! :ler:

Kipa: Bilde er sendt på mail!

Lucky: Ja den var bare rååååå lekker.. Er så fornøyd altså!! På tide med ett møbel man kan sitte i altså...

Baby-e: Ja det er den jeg har drømt om!! Liv var så snill og krympa bildene for meg, jeg skjønner ikke bæret av sånt jeg :ler:

Nå har jeg bada litt i bubblekaret, og slappa av. Så har vi henta bilen på jobben til sambo så jeg har bil i mårra. Tenkte å ta kvelden straks jeg og, og legge meg på soffan og se frusterte fruer! UTEN pc :ler:

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...