Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er bare såååå deilig å se mot kjøkkenet da! Den spreke spisestua jo!! Kan ikke tro den er min!!!

I mårra må jeg opp tidlig, det kommer en mann fra ISS for å fuktmåle kjelleren kl 0745 :overrasket: Åssen skal jeg komme meg opp a??? :ler:

Har blitt et par stykker kake ikveld ja... Har ikke bil i mårra, så få ikke kommet meg på trening, men får vel traske meg en tur da! Får jo helt dårlig samvittighet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spisestue!!! :hoppe:

Vil gjerne se stua di... :sjenert:

Spennende å bli spurt om å være besøkshjem! Var det gjennom bvt hvor du jobbet? Vi var besøkshjem en periode, men det var for en på 7 år, så det er jo noe annet enn en ettåring. Det var mens jeg var heltidsstudent, og det gikk helt greit selv om jeg studerte. Men jeg tror ikke jeg hadde orket det nå når vi har en baby på heltid (og heller ikke til tider mens jeg var gravid). De få gangene jeg har mulighet til å slappe av uten Leon, vil jeg bruke tiden på meg selv og mannen!

Ha en fortsatt fin kveld, kos deg med resten av kaka (som hørtes utrolig god ut!!!) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me

Visste at jeg hadde iss fra et annet sted også!!!

Det er de som blant annet driver med renhold og sånt ja... :ler:

Så godt det er når sånne ting går opp for en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med spisestue!!! :hoppe:

Vil gjerne se stua di... :sjenert:

Spennende å bli spurt om å være besøkshjem! Var det gjennom bvt hvor du jobbet? Vi var besøkshjem en periode, men det var for en på 7 år, så det er jo noe annet enn en ettåring. Det var mens jeg var heltidsstudent, og det gikk helt greit selv om jeg studerte. Men jeg tror ikke jeg hadde orket det nå når vi har en baby på heltid (og heller ikke til tider mens jeg var gravid). De få gangene jeg har mulighet til å slappe av uten Leon, vil jeg bruke tiden på meg selv og mannen!

Ha en fortsatt fin kveld, kos deg med resten av kaka (som hørtes utrolig god ut!!!) :klem:

Kan du ikke ta med deg Leon og komme på besøk en dag da??? Jeg har lite med jobbing for tiden, så hadde bare vært koselig det!!

Visste at jeg hadde iss fra et annet sted også!!!

Det er de som blant annet driver med renhold og sånt ja...  :ler:

Så godt det er når sånne ting går opp for en...

:ler: Ja ISS driver faktisk og rydder opp i kjelleren etter "uhellet" vårt! Det er litt komisk da....

Så deilig med nye møbler! Kan tenke meg du er fornøyd ja. :Nikke:

Jaaa! Veldig fornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket:

Nå har jeg sagt ja til å være "beredskapshjem" til ei jente i en uke, fra fredag til fredag. Kan ikke skrive så mye om det, men det er ingen akuttplassering altså!

Skremmende, men samtidig spennende! Så nå må jeg bruke resten av uka til tilvenning

Væææææ, skummelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Så nå starter tilvenning i mårra allerede! Kjenner mor litt da.. Så går nok greit! Men skummelt allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy, det er virkelig en kjempejobb du har tatt på deg, men det går nok kjempefint.

Gratulerer med ny spisestue på plass i huset :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi!! DU er bare tøff altså! Heier på deg vi vettu! Dette fikser du nok helt fint!

Blir spennende å høre om dine erfaringer med dette!

Ha en fin dag snoopy! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...