Gjest Little me Skrevet 24. april 2006 #2621 Del Skrevet 24. april 2006 Tulipan: Nei, orker nok ikke tre stk nei! For den er saftig og mektig, men MÅÅÅÅÅ prøves altså! Jeg kjøpte en annen kaffelikør en den i oppskriften, går bra bare det er kaffelikør.... Tja, kan jo legge ut bilde hvis folk er intr i det Da må jeg jo rydde også da jo!! Little Me: Jaaaa, deg gjør nå det... Initialene mine... Hadde en skikkelig dårlig fantasi den dagen jeg registrerte meg ← Ikke mer spennende nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. april 2006 #2622 Del Skrevet 24. april 2006 Inne fra nettcafe og oppdatterer meg. Ser ikke ut til at vi får noe nett før vi flytter. Ha en forstatt fin mandag og kos deg med spisestuen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. april 2006 Forfatter #2623 Del Skrevet 24. april 2006 Hva hadde du gjetta på da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 24. april 2006 #2624 Del Skrevet 24. april 2006 Hva hadde du gjetta på da??? ← Trodde det var en mystisk forkortelse jeg ikke hadde fått med meg hva stod for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. april 2006 Forfatter #2625 Del Skrevet 24. april 2006 Nei, er ikke sååååå mystisk da Liv: Hyggelig å se deg, selv om det er fra en internettcafe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 24. april 2006 #2626 Del Skrevet 24. april 2006 *skuffet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. april 2006 Forfatter #2627 Del Skrevet 24. april 2006 Stjelte en oppskrift fra Peony jeg: Chicken Satay (4 pers) 4-6 kyllingfileter Saus: 1/2 løk 1 hvitløksfedd 250 g peanøttsmør 1/2 ts sambal oelek 1-2 ss soyasaus 1-2 dl vann Sett ovnen på 225C. Rør sammen peanøttsmør, sambal oelek, finhakket løk, presset hvitløk og soyasaus. Spe med vann til sausen er passe tykk. Tre kyllingstrimler på spidd og pensle dem med saus. Grill dem i ovnen i ca. 10 min. Server kyllingen med resten av sausen sammen med ris og salat. Viktig å huske på at man tar til side noe av sausen til pensling og heller sper på med mer fra bollen etterhvert, sånn at man ikke får "rå-kylling-bakterier" over i sausen man skal spise rå. Jeg synes forøvrig at sausoppskriften er litt gjerrig, så jeg pleier å lage endel mer - det som eventuelt blir til overs blir deilig dipp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. april 2006 #2628 Del Skrevet 24. april 2006 Her var det mye matprat - blir nesten sulten jeg (selv om jeg akkurat har spist lunsj! ). Saa forvillet jeg meg endelig inn hit - tusen takk for koselige besok i dagboken min, som minte meg paa at jeg hadde planer om aa stikke innom deg! Vil oenske deg lykke til med proevingen fremover! ((((babystov))))) Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. april 2006 Forfatter #2629 Del Skrevet 24. april 2006 :klø: Fikk spørsmål om jeg kunne være besøkshjem for ei jente jeg vet hvem er, ikke "kjenner". Det er snakk om hver tredje helg og en overnatting i uka... Kjenner jeg er skikkelig usikker altså! For det første har jeg ikke erfaring med ettåringer over flere dager For det andre passer det kanskje dårlig nå når jeg skal starte å studere?? Og det passer kanskje ikke helt siden vi er prøvere selv?? :klø: Tenker jo kontinuitet for barnet og da.. Orker vel ikke å ha ho i tillegg til eget barn om et år lissom?? Må tenkes mer på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 24. april 2006 #2630 Del Skrevet 24. april 2006 :klø: Fikk spørsmål om jeg kunne være besøkshjem for ei jente jeg vet hvem er, ikke "kjenner". Det er snakk om hver tredje helg og en overnatting i uka... Kjenner jeg er skikkelig usikker altså! For det første har jeg ikke erfaring med ettåringer over flere dager For det andre passer det kanskje dårlig nå når jeg skal starte å studere?? Og det passer kanskje ikke helt siden vi er prøvere selv?? :klø: Tenker jo kontinuitet for barnet og da.. Orker vel ikke å ha ho i tillegg til eget barn om et år lissom?? Må tenkes mer på.... ← Oida... dette er faktisk en ganske stor beslutning dette. Dere får tenke dere godt om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. april 2006 Forfatter #2631 Del Skrevet 24. april 2006 Telefonen ringte og displayet viste et så langt nummer at det ikke var plass til alle talla! Jeg tok den og hørte en automatisk stemme som snakket på urent engelsk at "congratulation (ett eller annet) qualify for a (ett eller annet) super duper leilighet eller tur eller noe" Jeg la på jeg da, da jeg skulle presse 9 for å bli conecta til en operator. Ække helt utte av mæ sjæl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 24. april 2006 #2632 Del Skrevet 24. april 2006 Telefonen ringte og displayet viste et så langt nummer at det ikke var plass til alle talla! Jeg tok den og hørte en automatisk stemme som snakket på urent engelsk at "congratulation (ett eller annet) qualify for a (ett eller annet) super duper leilighet eller tur eller noe" Jeg la på jeg da, da jeg skulle presse 9 for å bli conecta til en operator. Ække helt utte av mæ sjæl ← Clever girl!!! Men når kommer spisestua??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 24. april 2006 #2633 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg kjenner ei som er gravid og har to tvillinggutter på 2 år hos seg annenhver helg og en gang i uka. De kommer vel til å gi seg når hun får barnet. Men de synes iallefall at det er veldig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. april 2006 Forfatter #2634 Del Skrevet 24. april 2006 Ja jeg har jobba mye MED besøkshjem, så litt kan jeg.. Og virker kjempekost da... Spisestua kommer når sambo er ferdig på jobb!! Vi må hente den da! men så har sambo over 10 meter bil, så skulle vel få plass til den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 24. april 2006 #2635 Del Skrevet 24. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. april 2006 #2636 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg har internett igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 24. april 2006 #2637 Del Skrevet 24. april 2006 Tjoho, så gøy med spisestua som snart er i hus! Det er jo et kompliment å bli spurt om å være besøkshjem, da. Men som andre sier: en ganske stor beslutning. Mamma og pappa var både det og fosterforeldre i perioder da jeg var yngre. Regner med at du veit ganske mye om dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. april 2006 #2638 Del Skrevet 24. april 2006 Er dere å henter spisestua nå??!! Oioi..stor beslutning det der ja..Må nok snakkes en del om,men dere finer det nok ut! Jeg hadde sikkert ikke kunne levert henne fra meg til slutt.......... Sånn ellers så er jeg faktisk på msn i skrivende øyeblikk! Det er lenge siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. april 2006 Forfatter #2639 Del Skrevet 24. april 2006 Nå skrur vi bord!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 24. april 2006 #2640 Del Skrevet 24. april 2006 GRATTIS!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg