iss Skrevet 22. april 2006 Forfatter #2581 Del Skrevet 22. april 2006 Kos deg i kveld! Det er litt deilig å være alene hjemme i blant! ← Ja jeg har kosa meg jeg!! Kos deg i kveld da!! ← Takk! Hei på deg!!! Nå leste jeg masse sider tilbake... Tar litt tid med meg Så dere er sånn arve-mennesker dere også... Her i dette huset er det nesten bare arve ting. Sofasallong, spisebord, sengen (med madrasser!!! ), et høyskap, vitrineskap +++++. Gleder meg til den dagen mannen lar meg kjøpe ny sofa feks... . Vi fant en her om dagen. Både mannen og jeg falt pladask. Og hadde ikke mannen holdt meg igjen, så hadde jeg hatt en ny 2+3 skinnsalong i mørkebrunt skinn i stuen min... (tror det hadde sett stilig ut med Caffe Latte fargen på veggene). Men, men.... Den dagen kommer vel da jeg får noe nytt også.... Og du Hiprex er et normalt middel til bruk dersom man er palget av kronisk UVI. Skal liksom gjøre så man ikke får UVI da... Jeg var for en tid tilbake (rett før jeg ble gravid) vedlig plaget av UVI etter . Men det har gått ver nå.... Hmm??? Ha en nydelig kveld alene hjemme. Det er deilig til tider ← Ja vi er arvemennesker ja... Tar allt vi får, fått mye av naboen faktisk!! og senga er arva, soffan, stoler, spisestue, sjenker og bord Lest mange sider, det er ikke påkrevd her altså! Så du har erfaring med Hiprex! Aldri hørt om det før jeg, og de er veeeeldig sitron smak på de... Litt for ekkelt... Jeg har huska å ta de i to dager, så får se om jeg klarer meg videre... Glemmer alltid sånnt jeg! Nå har jeg kosa meg ikveld, lagd nyyyyydelig wok og surfa nettet. Dårlig tv kveld på lørdager altså... Var en tur oppe, men så kom det så mange mennesker at jeg gikk ned. Ikke like morsomt når man ikke drikker selv, og det sitter 11 andre mennesker som begynner å bli fulle Nå spiller de LITT høyt synes jeg hmmm.. Vet at de skal på byen, så håper de kan dra før jeg må si ifra... Er så redd for naboene, for bor i boligfelt og hun ene ødela helt bursdagen min i september. Skikkelig kaos med kjefting og grining og hele pakka Orker ikke sånn... Planen er at jeg skal hente sambo i kveld, men sa til han at hvis han skal hentes kl 0600 er det uaktuelt! Så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 23. april 2006 #2582 Del Skrevet 23. april 2006 God morgen Iss! Grattis med krøller!! Jeg har også krøller.. egentlig.... Men jeg føner de ut for den sveisen jeg har nå er ikke pen med krøller... Kanskje jeg får skaffe meg ny sveis så jeg kan få frem krøllene mine igjen. hmmm... Jeg satt også hjemme og kosa meg i går! Det er så godt innimellom! Håper du får en fin søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 23. april 2006 #2583 Del Skrevet 23. april 2006 Et søndags- til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. april 2006 #2584 Del Skrevet 23. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 23. april 2006 #2585 Del Skrevet 23. april 2006 Gooood søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2006 #2586 Del Skrevet 23. april 2006 Hiprex smaker appelsin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. april 2006 Forfatter #2587 Del Skrevet 23. april 2006 Vampyra: Det er morro med krøller!! Og sant, det er så godt å være alene innimellom... Little me: Crash: Fantus: Rosin: Ja! appelsin! men hvorfor smaker den det når man skal svelge den?? Er bare ekkelt at det kommer en kjempesmak i det man skal svelge den Nå har sambo klart å komme seg ut i stua, han er jo fyllesyk stakkars! Jeg henta han i natt, og da jeg skulle sove igjen, kom selvf bølingen i 2. etg hjem Så jeg tok i øreproppene jeg, og lå og drømte om den nye spisestuen min som kommer I MÅRRA!!!!! De oppe har spurt om vi blir med ut å grille, men sambo er "sykemeldt". Og jeg har vel egentlig mer lyst å være hjemme enn å bli med den gjengen ut idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2006 #2588 Del Skrevet 23. april 2006 Det aner jeg ikke, men det verste med tablettene er at de er så store synes jeg. De finnes i brusetabletter også, og da smaker det ihvertfall appelsin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. april 2006 Forfatter #2589 Del Skrevet 23. april 2006 Ja de er digre! klarer så vidt å svelge de, men jeg takler ikke brusetabletter.... Brekker meg av de... Så jeg får presse ned de store tablettene jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. april 2006 #2590 Del Skrevet 23. april 2006 Jasså,det har vært fest i kåken!! Hehe! Du får hilse din syke mann så mye! Blir bare en kjappis dette for jeg holder på å koke over her jeg sitter,det er så varmt!! Pcn begynner vel å bli temmelig het nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 23. april 2006 #2591 Del Skrevet 23. april 2006 Goood søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 23. april 2006 #2592 Del Skrevet 23. april 2006 HEI iss! Så MORO med spisestua da, er så utrolig mye fint på Bohus. Både av møbler og tingogtang! Vi har ei gammel, arva furuspisestue som vi har beisa i mørk eik vi - ser i hvert fall mye dyrere ut enn det den er Ellers er også HER mye av tingene arvet/fått, er vel egentlig bare sofaen vår som vi har kjøpt sammen. Ellers er seng, kjøkkenmøbler, div. seksjoner/vitrineskap osv gaver fra foreldra til sambo :-D Så moro med krøller da! Jeg å har sånt hår med fall, og nå som jeg begynner å få langt hår igjen hender det jeg har skikkelig korketrekkere (på en GOD hårdag, dessverre få av de...), ellers er det bare fall i det. Lurer på hvorfor vi kvinner er så opptatt av håret vårt, jeg blir i hvert fall aldri fornøyd Håper dagen i det fine været er bra! Jeg lader opp til siste natt på jobb, deilig å gjøre litt igjen. Håper ryggen ikke begynner å krangle igjen, er så kjedelig å være sykemeldt... fra Rødtoppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. april 2006 #2593 Del Skrevet 23. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. april 2006 #2594 Del Skrevet 23. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. april 2006 Forfatter #2595 Del Skrevet 23. april 2006 Hei jenter!!! Nå har jeg baka mississippi mud cake!! Lukter himmelsk, står i ovnen nå, ferdig om ca en time! Er sånn kake som skal være litt rå.... Og med kaffelikør i Istad kjørte jeg ned til byen og henta pizza til oss, så da fikk jeg meg mat og! Surrer litt på kjøkkenet nå, men er så kjedelig... Mye mer spennende på kg Åh!!!! 24 timer til spisestua står her!!!!! Den gamle skal svoger ha. Ringte han istad, og han har ikke kjøkkenbord. Så da slipper vi å kaste det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 23. april 2006 #2596 Del Skrevet 23. april 2006 Hei hei Titter innom en liten tur for å hils på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. april 2006 #2597 Del Skrevet 23. april 2006 Hvis du føler for det så er jeg veldig msn skravlesjuk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 23. april 2006 #2598 Del Skrevet 23. april 2006 Hallaien krølltopp! Blir gøy med spisestue i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. april 2006 Forfatter #2599 Del Skrevet 23. april 2006 Hei hei Titter innom en liten tur for å hils på! ← Heisann!! Hvis du føler for det så er jeg veldig msn skravlesjuk ← Så det ikke før nå jeg!!! Neste gang får du plinge på meg på msn.... Hallaien krølltopp! Blir gøy med spisestue i morra! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. april 2006 #2600 Del Skrevet 23. april 2006 Moro at dere får spisestua i morgen allerede! Prøver å se deg for meg med krøller, men det er litt vanskelig! Du er sikkert kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg