iss Skrevet 20. april 2006 Forfatter #2541 Del Skrevet 20. april 2006 Lucky: Ja den er fiiin!! Og fine møbler i samme serien også... Ja du får røske opp i trynet før bryllupp!! Rødtoppen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. april 2006 #2542 Del Skrevet 21. april 2006 Nå står 5 av 6 kaffelattekrus på kontoret mitt . Og hvorfor i allverden skulle jeg skrive det i dagboka di :klø:???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. april 2006 Forfatter #2543 Del Skrevet 21. april 2006 Synes det bare er koselig jeg da!!! Da vet jeg hva du drikker Nå er frokosten fortært, og første runde her på kg. Idag har jeg ikke store planer.. siden det er fredag må jeg hente sambo på jobb.. Og hvis han er ferdig tidlig skal jeg lure han innom bohus Det var den spisestua da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. april 2006 #2544 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg drikker ikke SÅ mye kaffe , men jeg bruker å ta med frokostkaffen opp på kontoret, og så er det ikke så lett å ta koppene ned igjen Heier på Bohustur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. april 2006 #2545 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg holder personlig en knapp på Møbelringen jeg da.......Men siden Bohusfolka hos deg sikkert er myyye mer trivelige enn de her i byen(annet går ikke an så!) så heier jeg litt på Bohusrunde jeg også!! Men så har jeg bad news......... Jeg får besøk ikveld av ei venninne som jeg skal bort sammen med imorgen...Så skal vi dra tidlig derfor ligger hun her inatt.Det blir jo koselig detmen jeg går glipp av idolchat IGJEN *hulk* *hulk* *snyyytemeg* *hikst* Bortsett fra at det gjør meg trist så håper jeg dere får ei finfin helg! Hils leieboeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. april 2006 Forfatter #2546 Del Skrevet 21. april 2006 Jaja, vi får ta det igjen senere da snuppa.. Overlevde sist, så tror ikke jeg dør denne gangen heller uten deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. april 2006 Forfatter #2547 Del Skrevet 21. april 2006 Ja du er en kaffedrikker ialelfall pi@ Da har jeg kommet meg hjem etter 1,5 timers laaaang tur med nabohunden!! Jeg gikk og gikk og gikk, men visste ikke hvor! Eller. jeg gikk i en retning, og visste at jeg en eller annen gang skulle svinge til høyre Men det kom aldri noen sti når jeg hadde gått så lenge, så jeg gikk i ett traktorspor, over noen fjell og innimellom noe og over ett par bekker (der hunden self skulle uti ) så kom jeg på lysløypa. Nå er jeg sulten!! Har en kyllingfilet i kjøleskapet som jeg tenkte jeg skulle angripe.. Sambo ringte nå og han er ferdig sånn i 5 tida.... Men nå, MAAAT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. april 2006 #2548 Del Skrevet 21. april 2006 Nå fortjener du virkelig kyllingfillet. Jeg er nok ei skikkelig kaffekjerring , men jeg prøver å holde meg i sjøl i tøylene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. april 2006 #2549 Del Skrevet 21. april 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 21. april 2006 #2550 Del Skrevet 21. april 2006 Her er vi fortsatt i møbelmodus ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 21. april 2006 #2551 Del Skrevet 21. april 2006 :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. april 2006 Forfatter #2552 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg SKAL ha den spisestua.... Jeg måtte sove litt på soffan jeg da... Ble akutt trøtt, så var ingen annen utvei. Ble visst sliten av gåturen! Har hatt litt hodepine i hele dag, så virker som om den forsvant nå! :klø: Blir vel kanskje taco ikveld.... Lenge siden sist nå, minst to uker Får vel lurt sambo på bohus, jeg kan jo bare kidnappe han dit jeg! Hvis han slår seg helt vrang så får vi ta det i mårra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. april 2006 Forfatter #2553 Del Skrevet 21. april 2006 Nå fortjener du virkelig kyllingfillet. Jeg er nok ei skikkelig kaffekjerring , men jeg prøver å holde meg i sjøl i tøylene. ← God helg! ← Her er vi fortsatt i møbelmodus ja. ← Skal ha skal ha skal ha skal ha skal ha :hoppe: ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 21. april 2006 #2554 Del Skrevet 21. april 2006 Her er 'siter+' knappen brukt flittig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 21. april 2006 #2555 Del Skrevet 21. april 2006 Hei på deg! Bare innom for å ønske deg en god helg jeg, her blir det jobbing i helga - så jeg skal vel sove bort det fine være som er meldt... Hehe! Blir penger av det da... fra Rødtoppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. april 2006 #2556 Del Skrevet 21. april 2006 Ble det noe bohus eller?? satse på at du fikk kipnappet han til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. april 2006 Forfatter #2557 Del Skrevet 21. april 2006 Vi har nå kjøpt spisestue!! Tok betalingsutsettelse i 2 mnd!! Nå forter jeg meg til å lage mat, så jeg blir klar til idol-chat!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 21. april 2006 #2558 Del Skrevet 21. april 2006 Grattis med ny spisestue Ble det de brune stolene? Håper du får ei flott hælg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. april 2006 #2559 Del Skrevet 21. april 2006 Når får du den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. april 2006 Forfatter #2560 Del Skrevet 21. april 2006 Sånn! Da har jeg spist deilig taco med strimla svinekjøtt Jeg får spisestua på mandag!!!!! etter kl 1800!!! Så nå gleder jeg meg vilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg