Gjest Little me Skrevet 19. april 2006 #2521 Del Skrevet 19. april 2006 Hvis noen har noen ekstra cm i benlengde å avse er det bare å gi til meg... Jeg sliter nemlig ikke med det problemet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. april 2006 #2522 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Legen min er utrolig forsiktig, og når ho tar deg i handa for å si hei, det er den slappeste hånda jeg noen gang har kjent Og så fniser ho ← Høres helt ut som legen min! Kanskje vi har samme lege? (K.S.) Endret 20. april 2006 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. april 2006 Forfatter #2523 Del Skrevet 20. april 2006 Ja!! Ho er nå rar da! Mamma er IKKE fornøyd med henne, med oppfølging av hjerte ting og alt som ho føler er galt i kroppen.. Men vært grei mot meg da! kanskje hun liker graviditeter?? Åssen synes du ho var da?? nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2006 #2524 Del Skrevet 20. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. april 2006 Forfatter #2525 Del Skrevet 20. april 2006 Nå kom N på besøk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. april 2006 #2526 Del Skrevet 20. april 2006 Legger igjen en til deg også, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 20. april 2006 #2527 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg er ALLTID utålmodig når jeg vil ha noe... derfor fyller sambo meg fint ut, for han er eeeeevigheten selv... Hihi, dette er visst en vanlig arbeidsdeling... Jeg vil ha bil NÅ! Jeg vil ha soverommet ferdig i går. Jeg vil ha knøttet ut snart osv. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. april 2006 Forfatter #2528 Del Skrevet 20. april 2006 Hvis noen har noen ekstra cm i benlengde å avse er det bare å gi til meg... Jeg sliter nemlig ikke med det problemet... ← Jeg har akkuratt passe jeg!! så du får snylte noen cm av noen andre ← Legger igjen en til deg også, jeg.... ← tilbake! Hihi, dette er visst en vanlig arbeidsdeling... Jeg vil ha bil NÅ! Jeg vil ha soverommet ferdig i går. Jeg vil ha knøttet ut snart osv. Ha en fin dag! ← Tror at samboen min, din, niveas og skyttes er klonet Var superkoselig å få besøk idag!! Først satt vi her i en time og skravla.. Vi skravler alltid masse Hun begynner å bli stor!! Fiiiiin mage!!! Skravla om alle studievenninnene våre, og sånn.. Så dro vi til byen og spiste på tobias! Superduperkost! Så var vi innom Clas Olson og jeg fikk kjøpt meg sånn bildeskjærer!! Sist da jeg ordna albummene ble jeg gal av å klippe skjevt Har tatt meg en runde her inne nå, men turde ikke skrive noe Ingen topp ti liste nå!!! Litt trøtt kjenner jeg, men kan ikke sove.. Da blir kvelden heeeelt ødelagt... ps. ja jeg husket å hilse fra dere liv og søndagsengel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 20. april 2006 #2529 Del Skrevet 20. april 2006 Så koselig da!!! Ikke turt å skrive noe nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 20. april 2006 #2530 Del Skrevet 20. april 2006 Hei!!! Innom for å si takk for besøk i boka mi de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 20. april 2006 #2531 Del Skrevet 20. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. april 2006 Forfatter #2532 Del Skrevet 20. april 2006 Så koselig da!!! Ikke turt å skrive noe nei ← Nei jeg har nesten holdt meg unna tastaturet!!! Men nå er jeg ute av lista så da tør jeg skrive igjen!! Hei!!! Innom for å si takk for besøk i boka mi de siste dagene. ← Bare koselig du!! Synes du er knakende kjekk jeg så følger gjerne med deg jeg.. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. april 2006 #2533 Del Skrevet 20. april 2006 Heeeiiiaaa!!! Jeg svinser innom for å konstantere at hjelpes som sidene dine flyr Jeg henger ikke med i hele tatt lengre............. Har dere bestemt dere for møbler nå?! på deg snuppi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. april 2006 Forfatter #2534 Del Skrevet 20. april 2006 Hei skytte!! e litt på deg jeg... Ja her flyr sidene avgårde!! Har mange herrrrlige jenter som er innom i løpet av dagen.. Og sidene flyr spesielt fort når man skal synse og mene om møbler og sånn altså!!! Jeg har bestemt meg for møbler ikke sambo enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. april 2006 #2535 Del Skrevet 20. april 2006 Så bra at det var koselig å møte N igjen. Ikke at jeg forventet at det skulle være noe annet i koselig. For det ville vært overraskende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. april 2006 Forfatter #2536 Del Skrevet 20. april 2006 Aldri vanskelig å få tiden til å gå med henne!!! Vi er utrolig like.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 20. april 2006 #2537 Del Skrevet 20. april 2006 Merka lange bein på bussen idag... Gammel buss så satt med knærne trøøøkt inn i setet foran... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. april 2006 Forfatter #2538 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Ja vi har en grusom hverdag!!!! Helt øm i kroppen av killer-dama som knadde meg til kjøttdeig i går, men underlig nok så føles det bedre selv om jeg har vondt :klø: Gleder meg egentlig til neste gang, selv om jeg har såååå dårlig samvittighet på å bruke penger på massasje Men men , sambo vil jeg skal det og.... Snille gutten edit: skriveleif Endret 20. april 2006 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. april 2006 #2539 Del Skrevet 20. april 2006 Hei snuppiss Hørtes rimleig digg ut med masaje ja...fikk meg til å huske på gavekortet mitt på hudpleie ja....på tide å rense opp litt i tryne igjen snart Skikkelig fin spisestue...satt faktisk med reklamen fra bohus i går og sikla på den og regna ut hva den ville koste og hvor i mitt nye hus den skulle stå...driver å møblerer om dagen se...hehe....vet det er veldig tidlig, men klarer jo ikke la være å tenke på det da Ha en god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 20. april 2006 #2540 Del Skrevet 20. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg