Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempefine møbler! Jeg har også stuebord i samme stil som det spisebordet..

Og er enig i at de dyreste stolene var finest! Var veldig fin brunfarge på de, pluss at de så litt mer elegante ut enn de andre!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Jeg er ALLTID utålmodig når jeg vil ha noe... derfor fyller sambo meg fint ut, for han er eeeeevigheten selv... :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me

:ler:

Nå er terrassemøblene ferdigmontert her, og de blei fine :)

Håper du får møblene dinr i mårra da :)

(ellers synes jeg synd på sambo'n din ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baby-E
:sjenert: Jeg er ALLTID utålmodig når jeg vil ha noe... derfor fyller sambo meg fint ut, for han er eeeeevigheten selv... :ler:

da er våre samboere like ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Og det kan være for***** irriterende altså! Men han har redda meg fra dårlige impulsting flere ganger :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
:ler: Og det kan være for***** irriterende altså! Men han har redda meg fra dårlige impulsting flere ganger :sjenert:

jeg takker han nok sikkert i morgen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Idag har det blitt mange innlegg!! for må jo

:sinna:

og

til stuebordet ditt!!!

:sjenert: Har så mange dagbøker jeg er gjennom, og idag har jeg vært alene hjemme, så har rasa gjennom hele forumet også :ler: Ikke rart det blir noen innlegg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Satt kjapt i dem istad, og mener at den dyre er den høyeste, så stemmer nok at den andre er litt lav...

Med korte i setet mener jeg at når du sitter på stolen går ikke setet langt nok ut mot kneet, hvis du skjønner. Det er viktig at låret får nok hvile når man skal sitte godt lenge. Sjelden noe problem for kortbente, men for oss langbente derimot... :sjenert: (Må bare forsikre meg at du skjønner hva jeg mener FØR du kjøper stolene så du ikke kommer og kaldkveler meg etterpå!!! :ler: )

Hvis de dyreste er de beste, så go for de ja!! to tusen fra eller til er ikke mye når det er snakk om noe man skal bruke i maange år!! Så gøy å kjøpe nye møbler for første gang da!!!!! Da blir det heeelt deres!! :ler:

:overrasket: Har du klonet min mann???!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me

Her hjemme er det nesten omvendt. Sambo har veldig mye "men-tenk-hvis"-mentalitet, mens jeg kan være litt for laid back innimellom... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Jeg skjønner hva du mener nivea!! Og åssen vet du at jeg har mange meter med ben?? :ler: Sliter med biler jeg da, mange går ikke an å heise i fronten på setet for å få den støtten... Kan ikke bare skyve bakover for da rekker jeg ikke rattet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...