iss Skrevet 19. april 2006 Forfatter #2481 Del Skrevet 19. april 2006 :grine2: Søte jentene mine! Dere gjør dagen min når jeg kommer hjem og ser alle hilsnene!! Dagen idag har gått unna!! Her er referat for spesielt intresserte.. Lege kl 1100. Måtte vente litt, men ikke lenge. Legen min er utrolig forsiktig, og når ho tar deg i handa for å si hei, det er den slappeste hånda jeg noen gang har kjent Og så fniser ho Uansett klarte hun igjen og spørre om jeg var gravid da jeg kom inn Det gjorde hun sist da jeg kom med UVI og. Så måtte jeg forklare, og ja da, da stod det på skjermen... Resultatet av timen var rekvisisjon til ultralyd og røntgen av urinveier og det andre som er nedi der.. Greit det! For å sjekke ut lissom.. Ho snakka om noen stener eller noe. Så fikk jeg blå resept på noe som heter Hiprex. Er visst mot urinveissykdom. Skal taes to ganger om dagen. Hjelp, åssen skal jeg huske det da!! Denne skal jeg ta frem til jeg blir gravid, så skal vi vurdere videre.. Står at ingen kjente skader, men hun var litt usikker allikevel.. Så fikk jeg en stor pakke selexid som jeg skal ha hjemme. Hver gang vi skal jeg ta to stk for å prøve å forebygge. Hjelpes, pillevrak jeg nå!! OG jeg som ikke klarer svelge piller engang! Etter legen var det innom røntgeninstituttet for å bestille time, og fikk time torsdag kl 0930. Så var det til apotek og ut med reseptene. :klø: Betalte bare 170 eller noe. Selv om det var en pakke selexid OG hiprex! Er det billigere når de var på blå resept?? Og fikk ordna meg frikort, så må huske å føre opp på det fremover. Kan jo bli litt nå som jeg starter utredning og sånn. Så kjørte jeg til et kjøpesenter og spiste kinamat Rusla en runde, skulle egentlig til bohus. Men så var det en frisør som hadde ledig time a gett! Så da fikk jeg klippa tuppene! Og kjøpt meg ny shampooooo.. Så stakk jeg oppom Bohus og fant spisestue!! Må opp og se sammen med sambo, men hvis det var en plate ekstra på hver side er det plass til 12 på bordet! Var vel en 3 000 for bordet eller sånn. De hadde flere ulike skinnstoler, kr 900 og 1200. Begge var ok, så må prøvesitte en gang til.. Tror jeg må få med sambo på lørdag!!!! Er det lang leveringstid på sånt og?? Må bestille nå kanskje?? Må jeg betale nå da?? :klø: Synes alltid det er deilig å surre rundt alene jeg da! Alene eller sammen med Lucky! Klarer ikke shoppe med noen andre!! Nok om det, etter bohus dro jeg tilbake til byen og ned til massasjedama. Au!!! Tror ho var sterkere i klypa enn sambo !!! Tror det var bra jeg tok 50 min, selv om det kosta 500. 25 min hadde vært altfor lite! Ho knadde ivei, deilig men smertefullt!!! Føler at skuldrene har sunket noen hakk nå... Fant et par steder jeg var ekstra øm, og jeg lærte å tøye ut disse musklene.. Gleder meg til jeg skal tilbake neste torsdag Så var det hjem og lage middag til sambo, som han ikke rakk og spise For det var kø på vei hjem, og han skal på musikke nå! Men han varmer opp når han kommer hjem. Vant med det nå... Jo!! Og på bohus fant jeg tre sånne plastbokser med lokk med rosa mønster... Kanskje jeg skal ta bilde av de??? Har jo stash på badet som er knall rosa! Nei nå må jeg gi meg!! Og nå sitter jeg her da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. april 2006 #2482 Del Skrevet 19. april 2006 Høres ut som en travel men fin dag. Husk å hilse N masse i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 19. april 2006 #2483 Del Skrevet 19. april 2006 Så deilig med massasje da! *misunnelig* Skal krysse fingrene for deg i neste pp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 19. april 2006 #2484 Del Skrevet 19. april 2006 Poenget med blå resept er at man skal få medisiner man bruker over lengre tid billigere Jeg får allergipillene mine på blå resept, siden jeg har litt andre allergier i tillegg til pollenallergi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 19. april 2006 #2485 Del Skrevet 19. april 2006 Heisann! Om du må bestille møbler avhenger av om de har på lager. Er det det samme som i butikken - og ikke annet treverk, stoff etc så er sjansen god for at de har på lager. Selv om du må bestille, betaler du først når du henter, hvis du ikke ønsker å betale med en gang da. Unntaket er hvis du bestiller noe som må spesiallages (feks en sofa i annet stoff enn utstilt) da må du som regel betale depositum. Avhengig av om produsenten har på lager el ikke hvor lang leveringstida er. Max 6-8 uker, hvis de ikke er tomme for deler hos produsenten.. Og JA jeg har jobba på møbelbutikk Hva heter spisestua du vil ha...? Litt nysgjerrig bare... (Og møbelinteressert!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. april 2006 Forfatter #2486 Del Skrevet 19. april 2006 *løper inn og leter etter møblene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. april 2006 #2487 Del Skrevet 19. april 2006 Her er det liv ser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. april 2006 Forfatter #2488 Del Skrevet 19. april 2006 Bordet jeg vil ha!!! Vil ha et grovt bord, orker ikke lyst treverk og furu og sånn. Vil ha et mørkt bord som ser "ferdig ødelagt" ut lissom!! Var sånne "pinner" til å trekke ut på hver side av bordet, så der kan man vel legge ekstra plater??? Må har bord til 12 nå når vi tar oss råd!! Marie spisestol! Den dyreste av de to! Men er brun, og det er et + Sandra stol! Litt billigere men er svar da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 19. april 2006 #2489 Del Skrevet 19. april 2006 Hihi, jeg trenger jo ikke akkurat å legge ut av min beskjedne kunnskap til møbelkjøp, ser du allerede har fått assistanse av noen som KAN dette! Ha en strålende aften! PS: Jeg har hørt om noen som har bedt om å få med morkaka hjem og gravd den ned i hagen og planta trær i den... Jeg synes det var sært nok, jeg. Men SPISE den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 19. april 2006 #2490 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Kule møbler!! Jeg har stuebord i samme serie som spisebordet ditt! Tror begge stolene er bra kvalitet, så velg den stolen du syns er best å sitte på! (Mener å huske at en av de er litt kort i setet? Og da er de ikke så gode å sitte på lenge) Men det er generelt utrolig gode stoler å sitte på!! Jeg og vil ha... Men enn så lenge har vi to salonger i stua istedet. Så sjelden vi trenger spisestue at vi drøyer det til senere. Men gleeeder meg til vi skal ha spisestue ja... Endret 19. april 2006 av Nivea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. april 2006 Forfatter #2491 Del Skrevet 19. april 2006 Liv: Jeg skal huske å hilse N vettu!!! @nea: Ja var deilig den massasjen.. Ja kryss det du har neste mnd!! Da blir det Vampyra: Takk for info! Aldri fått blå resept jeg se, bare masse selexid på hvit og det ble dyrt Da skjønner jeg vettu! Nivea: Du er min shoppingassistent fra nå av!! Takk for info til deg og!!! Xavia: Ja har vært full rulle her inne siden jeg kom inn døra!! Miiip: Trær i den?? Alt som har med morkake å gjøre er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. april 2006 Forfatter #2492 Del Skrevet 19. april 2006 Kule møbler!! Jeg har stuebord i samme serie som spisebordet ditt! Tror begge stolene er bra kvalitet, så velg den stolen du syns er best å sitte på! (Mener å huske at en av de er litt kort i setet? Og da er de ikke så gode å sitte på lenge) Men det er generelt utrolig gode stoler å sitte på!! Jeg og vil ha... Men enn så lenge har vi to salonger i stua istedet. Så sjelden vi trenger spisestue at vi drøyer det til senere. Men gleeeder meg til vi skal ha spisestue ja... ← Skjønner at du har peiling ja!! Satt kjapt i dem istad, og mener at den dyre er den høyeste, så stemmer nok at den andre er litt lav... Må regne på det!! Vil gjerne ha 8 stoler med en gang, og bordet da.... *løper inn og regner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. april 2006 Forfatter #2493 Del Skrevet 19. april 2006 10 555 for bord og de billigste stolene 12 955 for bod og de dyreste stolene Tror jeg allerede har overtalt meg selv om å kjøpe de dyre!! De er brune!!! og litt høyere i setet!! Må få med sambo til lørdag!!! Nå kan skattepengene baaaaaare komme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 19. april 2006 #2494 Del Skrevet 19. april 2006 Skal virkelig fråtse i flotte møbler du nå da, det fortjener du vettu! Lykke til med tablettkurene, håper du blir bedre, er pes det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 19. april 2006 #2495 Del Skrevet 19. april 2006 jeg får ikke opp bilde av bordet eller stolene jeg...kommer bare til et sted hvor jeg må skrive inn postnr mitt :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 19. april 2006 #2496 Del Skrevet 19. april 2006 fikk det opp nå! Kjempe stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. april 2006 Forfatter #2497 Del Skrevet 19. april 2006 Flott du fikk det opp!! Her skal det fråtses little me!!! Vi har aldri kjøpt et nytt møbel noen gang vi Bare tatt imot alt som alle andre skal kvitte seg med!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 19. april 2006 #2498 Del Skrevet 19. april 2006 Fine møbler! Jeg stemmer for brune stoler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. april 2006 Forfatter #2499 Del Skrevet 19. april 2006 Ja tror det blir det fineste... Gjenstår bare å forsikre seg om at bordet kan dekkes til 12 da det finner vi ut på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 19. april 2006 #2500 Del Skrevet 19. april 2006 Flott du fikk det opp!! Her skal det fråtses little me!!! Vi har aldri kjøpt et nytt møbel noen gang vi Bare tatt imot alt som alle andre skal kvitte seg med!!! ← Da er det jo ekstra artig!!!! Det er skikkelig kick... for min del i hvert fall. Kjøp det dyreste du ellers kommer du til å angre på at dere ikke la ned de ekstra pengene... Du blir nok storfornøyd med det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg