Pi@ Skrevet 18. april 2006 #2461 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg velger å tro at han bare sier det for å sjokkere, og slik at han kan få litt oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 18. april 2006 #2462 Del Skrevet 18. april 2006 Oh my good!!! ← Stakkars Katie som er sammen med en sånn, han er jo stein stokk sprø... Men litt enig medPi@, man vet jo at det skrives mye rare rykter om kjendiser, så denne tar jeg faktisk med en klype salt... Men at han er stein stokk sprø, -det tror jeg så gjerne -Heldig som har fri på dagene enda!! "Savner litt friheten"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. april 2006 #2463 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg jobber litt over halv dag akkurat nå, så tar jeg det heller igjen på fredag/mandag at jeg jobber litt mindre dager da. Skal bli riktig timeantall i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 18. april 2006 #2464 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Morkake som delikatesse ja... Blir jo kannibalisme det da... Måtte løpe inn en tur til deg og siden du la igjen en hilsen hos meg! Endret 18. april 2006 av Little me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2465 Del Skrevet 18. april 2006 Sove nå!! Legetime kl 11 og massasje kl 15. Innimellom der drar jeg vel til bohus for å sjekke ut spisestue.. Må opp før 7 i mårra, må kjøre sambo på jobb for å ha bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 18. april 2006 #2466 Del Skrevet 18. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. april 2006 Forfatter #2467 Del Skrevet 19. april 2006 Nå har jeg kjørt sambo på jobb, dusja, spist frokost :klø: gjøre nå a?? Husket urinprøve idag også, selv om sambo hadde flyttet på prøveglasset jeg hadde satt på dolokket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 19. april 2006 #2468 Del Skrevet 19. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. april 2006 Forfatter #2469 Del Skrevet 19. april 2006 Da har jeg rydda inn og ut av oppvaskmaskinen, rydda kjøkkenbenkene, hengt opp en maskin tøy og støvsuga over badegulvet siden jeg stod opp kvart på syv og kjørte sambo.. Kanskje jeg må stå opp tidligere oftere?? Som jeg har skrevet før skal jeg straks til legen. Det er en utredning for alle UVIene jeg har hatt! Legen på legevakta sa jeg burde gjennomgå en utredning fordi jeg får det så ofte Så tenkte jeg meg en tur på bohus og skeidar, for å se etter potensielle spisestuer!! Etter det skal jeg til massasje kl 15! Gleder meg!!!! Må hoppe for en i magen til Liv!!!! :grine2: Det går så fort!! Og nå skal vi snart prøve igjen og!!! bare 3-4 uker igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 19. april 2006 #2470 Del Skrevet 19. april 2006 Åh! Massasje!!! *drømme drømme* Nyt det, Iss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 19. april 2006 #2471 Del Skrevet 19. april 2006 Må forresten hoppe litt for snarlig prøving!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 19. april 2006 #2472 Del Skrevet 19. april 2006 Hei på deg! Lenge siden jeg har vært her nå... Lykke til hos legen etterpå. Håper onsdagen din blir superduper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. april 2006 Forfatter #2473 Del Skrevet 19. april 2006 Takk epona Blir helt gira av å tenke på at neste EL, da er det kjør!! For hadde EL her om dagen... Ikke lenge igjen!!! Massasje ja.. Aldri hatt det jeg! Men håper det kan minke alt hodevonten jeg har hatt de siste mnd.. Er konstant anspent, og er vondere en det jeg vil innrømme... Men men Glemte å si at jeg skal møte ei studievenninne i mårra!!! Ho som er graivd, hun kommer hit så skal vi spise på Tobias i byn!!! Kjempekoselig, lenge siden jeg har sett henne nå... savner henne jeg Men sånn blir det når vi bor i ulike byer og studiene sluttet.. Og jobber på hver vår kant! Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. april 2006 #2474 Del Skrevet 19. april 2006 DARLING!!!!!!!!!!!! Herremin nå har a Hjørdis fått sæ nye gardinær Så lenge siden sist!!! Så presterte jeg å tro jeg var ferdige her i dette nabolaget og begynte på et nytt...men så tenkte jeg at her var det noe som ikke stemte gitt!!! Men nå er jeg her!!!!!!! Og ser at du har det bare bra!! Så heldig du er som skal få massasje....*drømme* Og spennende hva legen finner ut...Hmm.. Men det beste er jo at det SNAAART blir prøving igjen!!!!!!!! Hælledussan som jeg gleder meg til å følge med nå!!! Kommer til å være like spent som deg! Er så glad for at det går så bra med deg og at du taklet alt så bra! Du kommer til å få verdens beste frø i magen og bli verdens besteste mamma! Nemlig! See ya later Christian Slater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 19. april 2006 #2475 Del Skrevet 19. april 2006 Oi så gøy med prøving snart da!! Håper det klaffer fort for dere! Lykke til hos legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 19. april 2006 #2476 Del Skrevet 19. april 2006 Håper det snart spirer i magen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 19. april 2006 #2477 Del Skrevet 19. april 2006 Æsj, så ekkelt å spise morkaken!! Jeg så en dokumentar på tv en gang, der de stekte morkaken og laget små kanapéer av den, som de serverte i et selskap etter fødselen Så koselig at du skal treffe N i morgen! Du får hilse henne og gratulere så mye med spiren i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. april 2006 #2478 Del Skrevet 19. april 2006 Æsj, så ekkelt å spise morkaken!! Jeg så en dokumentar på tv en gang, der de stekte morkaken og laget små kanapéer av den, som de serverte i et selskap etter fødselen ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. april 2006 Forfatter #2479 Del Skrevet 19. april 2006 Skytte: Må innrømme at jeg fikk en liten tåre i øyekroken da jeg leste innlegget ditt.. Du er nå herlig du og da! Ikke kjent deg lenge, men setter ILLE stor pris på deg.. :grine2: Takk for at du er stolt over meg.. Da blir jeg litt stolt selv også! Jeg har latt meg kjenne på mine egne følelser hele tiden gjennom dette, og jeg vet ikke åssen jeg hadde hatt det uten KG Tror jeg har bearbeidet mye gjennom å skrive her, og syte og klage til dere Så nå er det snart prøving igjen !! Vampyra: Jaa!!! Snart prøving! Tror sambo er litt mer klar for prøving nå som han kjente på gleden av å være gravide i noen dager.. Og nå får han viljen sin med å få ett vår barn Så han bør være klar! Jeg minner han stadig om det da, så tror ikke han har glemt det... Little me: Koslig at du er innom igjen!! Ja vi håper på en spire!!! søndagsengel?: Minn meg på at neste gang jeg får tilbud om en kanape, så skal jeg spørre hva det er først Jeg skal hilse så mye fra deg vettu!! Gleder meg!! Hildesol: Ja er jo helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. april 2006 #2480 Del Skrevet 19. april 2006 Hvordan var masajen? Hjalp det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg