liv Skrevet 13. april 2006 #2381 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Skal du sitte barnevakt da eller?? Får se hva som skjer på lørdagen, pleier å ta de på sparket! ← Jepp! Så kan du få hilse på verdens herligste brødre og! Endret 13. april 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. april 2006 Forfatter #2382 Del Skrevet 13. april 2006 Får se åssen dagen blir!! Nå kjører vi straks i bursdag, gleder meg!! Men finner ingenting å ha på meg.... Har kjøpt meg masse fine klær i det siste, men det er hverdagsklær, ikke penklær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. april 2006 Forfatter #2383 Del Skrevet 14. april 2006 Fant meg noe til slutt!! Ble fornøyd og! Var super koselig med hele familyn og.. Og begge tanteguttene mine.. Nå skal vi snart kjøre en tur til svigermor, men håper på å ikke bli for sen altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2006 #2384 Del Skrevet 14. april 2006 God tur til svigermor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. april 2006 #2385 Del Skrevet 14. april 2006 Ønsker deg en flott påskehelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. april 2006 #2386 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Takk for oppkriften! Kanskje jeg lager den etterpå! Endret 14. april 2006 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 14. april 2006 #2387 Del Skrevet 14. april 2006 Ha en fin kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 14. april 2006 #2388 Del Skrevet 14. april 2006 Håper du koser deg og strikker flittig hos svigermor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. april 2006 Forfatter #2389 Del Skrevet 14. april 2006 Tilbake!! Ble ingen strikking da men.. Ble mat og alt som hører til.. Stakkars svigermor kan ikke lage mat da men.. heller ikke bake noe særlig Men det går nå ned Ble en lenger dag en jeg hadde beregnet, men overlever det og! bror og søs + svoger + nieste og kjæreste var der også, og alle var i strålende humør så var rett så hyggelig! Fikk til og med kobla lys i tusenmeterene på bilen (lysa ble satt på i høst, men fikk først kobla det elektriske nå ) Gleder meg til å ta en tur på kg nå, lenge siden jeg hadde god tid her inne!! Håper kaka smakte for de som baka den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 14. april 2006 #2390 Del Skrevet 14. april 2006 Ha en kjempe fin påskehelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 14. april 2006 #2391 Del Skrevet 14. april 2006 Stakkars svigermor kan ikke lage mat da men.. heller ikke bake noe særlig Men det går nå ned ← Håper ikke svigermor leser kg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 15. april 2006 #2392 Del Skrevet 15. april 2006 Fortsatt god påske; god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 15. april 2006 #2393 Del Skrevet 15. april 2006 Innom med en go påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. april 2006 #2394 Del Skrevet 15. april 2006 Hei! Nå har jeg bakt sukker- og kanelkaka. Har ikke smakt på den, men den ser god ut og lukter kjempegodt!! (Det som slo meg da jeg lagde den, var at det er akkurat som eplekake, bortsett fra eplene!?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. april 2006 Forfatter #2395 Del Skrevet 15. april 2006 Ha en kjempe fin påskehelg! ← Du og!! Håper ikke svigermor leser kg da... ← Slæpp off, ho fikk ikke ut vannet fra det nye boblebadet sitt engang.. Og hun sier computer.. Og jeg TROR hun vet åssen hun skrur på tven.. Fortsatt god påske; god helg! ← Hyggelig å se deg her inne igjen!! God påske til dere tre og! Innom med en go påske ← Takk!! tilbake Hei! Nå har jeg bakt sukker- og kanelkaka. Har ikke smakt på den, men den ser god ut og lukter kjempegodt!! (Det som slo meg da jeg lagde den, var at det er akkurat som eplekake, bortsett fra eplene!?) ← Ja de sier så!! Liker ikke eplekake jeg da, så kan ikke helt svare på det.. Men god er den Nå driver sambo og raker ute, mens jeg tar en etterlengtet opprydning inne.. ser jo ikke ut her Og har på CC Cowboys på full guffe, så her blir det rent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. april 2006 #2396 Del Skrevet 15. april 2006 Litt opprydding kan være greit å få gjort både ute og inne! Vet det trengs godt inne hos oss i allefall! Mannen har sagt han skal vaske badene i dag, men kjenner jeg han rett bli det gjort 5 min før jeg kommer inn døren i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. april 2006 Forfatter #2397 Del Skrevet 15. april 2006 Glemte å si at det ikke blir noe besøk på meg vært å sett på huset som lucky bygger, og vi koser oss hjemme ikveld.. Sjelden kost at vi er hjemme samtidig vettu.. Ja jeg tror nok han panikkvasker i mårra... Nå har vi spist biffsnadder og chips Var usedvanlig godt idag! Sett på borettslaget og ser på tore på sporet.. Blir nok en slaraffenkveld idag, men er deilig å være hjemme begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 15. april 2006 #2398 Del Skrevet 15. april 2006 Nå er jeg hjemme igjen! Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. april 2006 Forfatter #2399 Del Skrevet 15. april 2006 Der var du jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. april 2006 #2400 Del Skrevet 15. april 2006 Innom med en stooor påske- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg