Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Ja det hadde vært noe!! Må finne noen påskekyllinger da, og gul marsipan... Hva kan jeg lage av den gule marispanen da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes veldig bra ut med masasje, men litt kjedelig å vente til over påske. Jeg er utålmodig på det området også :ler:. Hvis jeg bestiller time til noe så skal det skje med det samme. Frisøren f.eks. Når jeg først bestemmer meg for å klippe meg, så er jeg ikke interessert i å vente ei uke. Det skal skje med det samme, ellers kan det bare være.

Hvis du er msnskravlesjuk så sitter jeg har foran pc'en....og egentlig prøver å uttrykke meg på engelsk....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på denne lekre soffaen!!! Den er brun!! og fåes i 4 seter!!!

Har konferert med Pi@ på msn, og hun er helt enig i at den var fin!! Har måla og greier, og det er perfekt med 4 seter!! Vi kan ikke ha 3+2 pga store fine vinduet mitt, og ikke hjørne heller av samme årsak. Så det vil passe perfekt med 4 seter , en lang benk/brisk eller noe under vinduet, en stol og en puff

:hoppe: Sambo synes den så fin ut men han er så skeptisk vettu.. Må jo være god i ryggen :ler: Enig med han, men jeg synes den ser helt perfekt ut!!

Må nok ta en tur til oslo en lørdag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en kjempefin sofa! :hoppe:

Jeg vil også ha massasje!

Blei det sjokoladekake med gul marsipanpynt, forresten? Det hørtes DIGG ut... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Skjønner at vi henger i de samme dagbøkene miiip, og at du har tatt runde, for det stod miiip på ALLE nedover mine innlegg

Baker den i mårra!! Kjøpt marsipan så må jo ha det litt morro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Hei!

Kul soffa!!

Jeg er ikke sikker men jeg tror kjøpesentrene stenger litt tidligere i dag, 16 eller 18 kanskje?

*sjekker nettsidene*

Det står at strømmen storsenter er oppe til 20 iallefall, så da er det håp for vanlige åpningstider på de fleste kjøpesentrene.

Endret av Vampyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEI PÅ DEG!!!!

Du har vært innom meg, så da får jeg vel komme innom deg også.

Men jeg må innrømme: orker ikke lese alle siden hos deg altså.... :sjenert:

Men den sofaen var stilig. :) Jeg vil også ha ny sofa :sur:

Du får ha en fortreffelig

GOD PÅSKE

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare kjapt innom før jeg drar til byen! Må kjøpe gaver fordi det er bursdagsselskap i mårra, og jeg må bake kaker.. Så vil jeg gjerne være med lucky til to andre venninner i kveld, så jeg må rekke alt!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere til Oslo på lørdag? (jeg skal nemlig til fr.stad i løpet av lørdagen..) Håp om å få sitte på om dere ikke skal være i Oslo hele ettermiddagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...