søndagsengel? Skrevet 8. april 2006 #2301 Del Skrevet 8. april 2006 Det er ingen bra studier i Oslo... ← Betyr det at du søker i Halden? Eller blir det ingen studier på deg? (Skjønner det i såfall godt, siden du har termin ved studiestart!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. april 2006 Forfatter #2302 Del Skrevet 8. april 2006 Liv: Ja håper det ordner seg med ISS snart! Synd det ikke var noen bra studier i Oslo! Hva gjør du da? Søndagsengel: Har ikke sendt den enda, men ligger ferdig utfyllt og med kopier klare. Ja, blir nok spes ped og krl på meg. Spes ped er noe jeg vil, krl er bare et enkelt fag for å utfylle... Vi får holde sammen når liv svikter oss Missbublebee: Ønsker deg og en superduper helg og påske!! Nå spiser vi en sen frokost, jeg lå lenge i senga idag... Deilig da! Idag skal sambo spille i byen, det er serieåpning i fotball idag! Da må jeg vel en tur ned og se på dem! Synd ikke ffk effektene mine er ferdig da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. april 2006 #2303 Del Skrevet 8. april 2006 Ha en fin helg og en kjempe fin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 8. april 2006 #2304 Del Skrevet 8. april 2006 Kos deg masse i helga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 8. april 2006 #2305 Del Skrevet 8. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 8. april 2006 #2306 Del Skrevet 8. april 2006 Ha en superduper lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 8. april 2006 #2307 Del Skrevet 8. april 2006 Håper du får en bra helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 8. april 2006 #2308 Del Skrevet 8. april 2006 Håper fotballkampen gikk bra trass manglende supportereffekter! Fortsatt god helg og god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. april 2006 Forfatter #2309 Del Skrevet 8. april 2006 iingvild, nivea, linkri, cons og fantus: God helg til dere alle!!! Idag har vi kosa oss med taco, borettslaget og tore på sporet! Og jeg har ikke sittet med laptoppen på fanget Tar meg heller en runde nå som sambo ser på Med hjartet på retta staden... Synes sambo er uimåtståelig idag, nybarbert og med turkis t-skjorte som gjør at de blå øyne hans lyser!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 8. april 2006 #2310 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) håper du hadde en fin lørdag, og at du får en fin søndag Endret 8. april 2006 av fluesopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. april 2006 Forfatter #2311 Del Skrevet 9. april 2006 Miiip hadde sneket seg inn jo!! Var ikke kamp, bare litt seriestartstyr... Fluesopp: til deg og! Vi satser på at denne søndagen blir flott! Nå har vi spist deilig frokost, og jeg skal sette igang med å sette bilder inn i et album. Det er bildene fra danmarksturen/studieturen vi tok da jeg studerte. Har album og bildene, og fikk kjøpt sånne klistrelapper til å ha bak i går... Så nå skal de settes inn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 9. april 2006 #2312 Del Skrevet 9. april 2006 Vi glemte hele borettslaget!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. april 2006 Forfatter #2313 Del Skrevet 9. april 2006 Det var litt dumt vampyra.... Nå er jeg ferdig med albumet, og det ble bra! Ikke noe scrapping, men helt greit fint album!! Sorte sider, sølv skrift og fine bilder!! Nå måå du komme på besøk og se, gjesten min (les: ellen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. april 2006 #2314 Del Skrevet 9. april 2006 Så koselig med album. Jeg er helt tallentløs når det gjelder slike ting. Eller særdeles lite interessert er kanskje mer riktig . Skulle ønske det kom ferdig fiksa fra fotobutikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 9. april 2006 #2315 Del Skrevet 9. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 9. april 2006 #2316 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg også har lyst til å lage album! Bruker bare å ha bildene på maskina til vanlig, kanskje jeg burde begynne å fremkalle noen også etter hvert :klø: Håper iallefall at du får en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. april 2006 Forfatter #2317 Del Skrevet 9. april 2006 Du bør nok enten fremkalle noen eller i allefall ta kopi på cd eller noe... Jeg ble svett da jeg hadde virus kræsj... Men alle bildene var intakt!! Jeg lagrer de på vg.no der jeg har eget fotoalbum, så hvis pcen kræsjer så har jeg de lagra der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. april 2006 Forfatter #2318 Del Skrevet 9. april 2006 Ting til å se fram til!! - Prøving om 4 uker!! - Konfirmasjon til søskenbarn i mai! - påske! - sambo har fri i påska - skattepenger - ny spisestue for skattepenger!! - seriestart for FFK - sommer sol og samba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2006 #2319 Del Skrevet 9. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. april 2006 #2320 Del Skrevet 10. april 2006 Innom for å ønske deg en riktig god påske! Vet du.. jeg har lagt en sånn liste over ting å se fram til jeg også... men tror du ikke jeg har glemt å nevne skattepenegene? Er det mulig å glemme de? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg