Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Det er ingen bra studier i Oslo...

Betyr det at du søker i Halden? Eller blir det ingen studier på deg? (Skjønner det i såfall godt, siden du har termin ved studiestart!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liv: Ja håper det ordner seg med ISS snart! Synd det ikke var noen bra studier i Oslo! Hva gjør du da?

Søndagsengel: Har ikke sendt den enda, men ligger ferdig utfyllt og med kopier klare. Ja, blir nok spes ped og krl på meg. Spes ped er noe jeg vil, krl er bare et enkelt fag for å utfylle... :sjenert: Vi får holde sammen når liv svikter oss :grine:

Missbublebee: Ønsker deg og en superduper helg og påske!! :klem:

Nå spiser vi en sen frokost, jeg lå lenge i senga idag... Deilig da! Idag skal sambo spille i byen, det er serieåpning i fotball idag! Da må jeg vel en tur ned og se på dem! Synd ikke ffk effektene mine er ferdig da men.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iingvild, nivea, linkri, cons og fantus: :kyss: God helg til dere alle!!!

Idag har vi kosa oss med taco, borettslaget og tore på sporet! Og jeg har ikke sittet med laptoppen på fanget :ler: Tar meg heller en runde nå som sambo ser på Med hjartet på retta staden...

:sjarmor: Synes sambo er uimåtståelig idag, nybarbert og med turkis t-skjorte som gjør at de blå øyne hans lyser!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miiip hadde sneket seg inn jo!! :kyss: Var ikke kamp, bare litt seriestartstyr...

Fluesopp: :kyss: til deg og! Vi satser på at denne søndagen blir flott!

Nå har vi spist deilig frokost, og jeg skal sette igang med å sette bilder inn i et album. Det er bildene fra danmarksturen/studieturen vi tok da jeg studerte. Har album og bildene, og fikk kjøpt sånne klistrelapper til å ha bak i går... Så nå skal de settes inn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Det var litt dumt vampyra....

Nå er jeg ferdig med albumet, og det ble bra! Ikke noe scrapping, men helt greit fint album!! Sorte sider, sølv skrift og fine bilder!!

Nå måå du komme på besøk og se, gjesten min (les: ellen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så koselig med album. Jeg er helt tallentløs når det gjelder slike ting. Eller særdeles lite interessert er kanskje mer riktig :ler:. Skulle ønske det kom ferdig fiksa fra fotobutikken.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har lyst til å lage album! Bruker bare å ha bildene på maskina til vanlig, kanskje jeg burde begynne å fremkalle noen også etter hvert :klø:

Håper iallefall at du får en flott søndag!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør nok enten fremkalle noen eller i allefall ta kopi på cd eller noe... Jeg ble svett da jeg hadde virus kræsj... Men alle bildene var intakt!! Jeg lagrer de på vg.no der jeg har eget fotoalbum, så hvis pcen kræsjer så har jeg de lagra der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting til å se fram til!!

- Prøving om 4 uker!!

- Konfirmasjon til søskenbarn i mai!

- påske!

- sambo har fri i påska

- skattepenger

- ny spisestue for skattepenger!!

- seriestart for FFK

- sommer sol og samba :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en riktig god påske! :briller2:

Vet du.. jeg har lagt en sånn liste over ting å se fram til jeg også... men tror du ikke jeg har glemt å nevne skattepenegene? Er det mulig å glemme de? :klø:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...