iss Skrevet 6. april 2006 Forfatter #2281 Del Skrevet 6. april 2006 Sambo fikk igjen 4 000!! Så det er jo helt greit!! <---- meg etter å ha tilbragt to timer i soffan hos naboen, der jeg er 24 og de var 40 + Makan til skravling, og dama som hadde det party var lissom ikke dominant... Slitsomt.. Men nå får jeg fryse ned brødene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. april 2006 #2282 Del Skrevet 6. april 2006 Ble det noe shopping på partyet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 7. april 2006 #2283 Del Skrevet 7. april 2006 Ha en finfin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. april 2006 #2284 Del Skrevet 7. april 2006 TADAAAAA!!!!!!! Jasså gitt,du trodde jeg hadde glemt deg helt nå ja?!?! Men det har jeg ikke!!! Nå er jeg bare sååå gla for å være tilbake på runden min!! Har to timer på meg nå så jeg skal prøve å få unna hele! Hørtes ut som en koselig tur til Bergen! Minus den forferdelige ørevondten da...auauauau....Bra det gikk over! Og så shopping da Det er jo bare herlig! Shoppa mye igår jeg,men ikkeno til meg selv...Og da er det ikke like morsomt! Grattis med skatten! Penger FRA staten er alltid digg! Hadde man bare kunne flådd dem skikkelig så Problemer med autoriteter jeg?!? Neeeei.....! Jeg aner ikke hvordan kvelden min blir så foreløpig tror jeg ikke jeg får med meg hverken chat eller selve idol Men kanskje en liten oppsummering i boka mi...................og en påminnelse om når reprisen er.......... Ha ei alldeles fantastisk helg snuppeluppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. april 2006 Forfatter #2285 Del Skrevet 7. april 2006 Ble det noe shopping på partyet da? ← Jeg kjøpte en osteklokke, eller hva det heter! Jeg flyr rundt med plastikkposer, så tenkte å prøve en sånn boks.. Ha en finfin dag!! ← Håper du og får en fin dag! TADAAAAA!!!!!!! Jasså gitt,du trodde jeg hadde glemt deg helt nå ja?!?! Men det har jeg ikke!!! Nå er jeg bare sååå gla for å være tilbake på runden min!! Har to timer på meg nå så jeg skal prøve å få unna hele! Hørtes ut som en koselig tur til Bergen! Minus den forferdelige ørevondten da...auauauau....Bra det gikk over! Og så shopping da Det er jo bare herlig! Shoppa mye igår jeg,men ikkeno til meg selv...Og da er det ikke like morsomt! Grattis med skatten! Penger FRA staten er alltid digg! Hadde man bare kunne flådd dem skikkelig så Problemer med autoriteter jeg?!? Neeeei.....! Jeg aner ikke hvordan kvelden min blir så foreløpig tror jeg ikke jeg får med meg hverken chat eller selve idol Men kanskje en liten oppsummering i boka mi...................og en påminnelse om når reprisen er.......... Ha ei alldeles fantastisk helg snuppeluppa! ← Deilig å få unna runden sin kan jeg tenke meg! Du var vel utålmodig du nå!! Overlever uten deg på idol-chat, men bare såvidt.. Hehe, jeg var jo ikke med forrige fredag jeg heller.. Tror verden gikk videre for det! Skal sørge for en oppsummering av chatten i boka di jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 7. april 2006 #2286 Del Skrevet 7. april 2006 !!! GOD PÅSKE !!! påskeklem fra Hannemor/Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. april 2006 Forfatter #2287 Del Skrevet 7. april 2006 Har hatt litt hodepine idag og.. Ganske irriterende å ha det i en uke i strekk.. Kjenner at jeg er kjempe spent i skuldrene, og at det kryper oppover i hodet.. Jeg har ikke tatt tabletter, fordi jeg synes jeg spiste nok i forrige uke og i bergen... Lurer på om jeg skal kjøpe meg sånn Zoooooooon (heeele kroppen) For å få myka opp i skuldrene.. Sambo kommer hjem halv åtte, med burger til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. april 2006 #2288 Del Skrevet 7. april 2006 Hodepine er ikke noe gøy, men det går nok over tilslutt (jeg vet, det er mager trøst mens det står på). Gikk rundt med nærmest konstant hodepine i bortimot to uker, før det forsvant like plutselig som det kom. Hjelper nok med litt ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. april 2006 #2289 Del Skrevet 7. april 2006 <---- meg etter å ha tilbragt to timer i soffan hos naboen, der jeg er 24 og de var 40 + ← Da er vi like gamle. I allefall hvis du er født i 81 Idolchatt i kveld???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. april 2006 Forfatter #2290 Del Skrevet 7. april 2006 Jepp til begge! født i 81 og veeeldig klar for chatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 7. april 2006 #2291 Del Skrevet 7. april 2006 Å lite kul shoppingrunde du hadde her om dagen da... Jeg får nøye meg med to påskekort og to øyenskygger idag!! God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. april 2006 #2292 Del Skrevet 7. april 2006 GOD PÅSKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. april 2006 Forfatter #2293 Del Skrevet 7. april 2006 Takk! Da er jeg på vei opp i plaskebassenget mitt.. Håper det kan hjelpe på en vond nakke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. april 2006 Forfatter #2294 Del Skrevet 7. april 2006 Nå ble det bare et lite dypp i karet, for vannet var kaldt Mååå få ordnet den nye varmtvannstanken. Men da må ISS bli ferdig og vi må legge gulv osv...... Men men, rakk avstemninga av idol, og fikk meg nå en ansiktsmaske! Og får med meg senkveld og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. april 2006 #2295 Del Skrevet 7. april 2006 Takk for i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. april 2006 Forfatter #2296 Del Skrevet 7. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. april 2006 #2297 Del Skrevet 7. april 2006 Dritt med kaldt vann! Håper det ordner seg snart med ISS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. april 2006 #2298 Del Skrevet 7. april 2006 Har du sendt inn søknaden til skolen enda? Ble det spes.ped og krl på deg? Jeg kom på at jeg hadde glemt å få rett kopi-stempel på det ene vedlegget, så jeg sendte mail og spurte om jeg skulle sende ny søknad, men det behøvde jeg heldigvis ikke Håper vi kommer inn på spes.ped. begge to! Nå som liv kanskje svikter oss og greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. april 2006 #2299 Del Skrevet 7. april 2006 Det er ingen bra studier i Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 8. april 2006 #2300 Del Skrevet 8. april 2006 Heia! Innom med ønske om en superdupoer helg og en fantastisk påske til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg