Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Ja, Epica, det ble shopping :overrasket:

Jeg gikk til byen i tolv-halv ett tiden. Surra rundt på Kapphal av alle steder, da lucky ringte og sa hun var ferdig på jobb.. Hun kom til byen og jeg fikk meg noe mat. Herregud som jeg har shoppa idag, jeg som aldri finner meg noe! Men jeg hadde spart penger fra den gode lønninga i februar, så jeg gikk igang med shopping med innstilling at jeg kunne kjøpe det jeg ville ha!!

Fant meg

- Lys bukse

- mørk linbukse

- stripete topp

- to hekla sjal

- brun tynn jakke

- smykke

- strikkepinner

- garn rødt og hvitt

- gule påskelys

- turkise lys ting med lys

- hvit bh med to truser

- to hipstere

- en treningsbhtopp

- glass krukke til kaffe

- rosa svamp til badet

- oljeduft

Tror det var det, men det var mer en nok :ler:

:hoppe: Fikk selvangivelsen!! Får igjen 15 000!!!!

Men spm er sambo sin ligning, den har ikke kommet enda. Går opp i opp dersom han får baksmell lissom!! Må få den i mårra :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest miiip

WOW! Du har virkelig gjort en solid innsats på shoppingfronten i dag! :ler:

Og grattis med penger tilbake på skatten! Krysser fingre for at samboern din ikke får baksmell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg hadde penger idag, og når jeg går alene eller sammen med Lucky får jeg alltid handla!! Gleder meg til å legge det i skapet!! Nå har jeg alle klærne her i stua i pappeskene som de kom i fra renseriet.. Ville ikke ta de ned før ISS var ferdig, men har jo ikke hørt mer fra dem og kan ikke la det stå her!

Så da vil jeg kose meg med klesskap sorterering i kveld eller i mårra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av en shoppingrunde ja!! Så deilig!

Og grattis med penger igjen på skatten! Var jo en god slump det!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, snakk om intensiv shopping :ler:

:hoppe: litt for masse penger igjen på skatten :hoppe: Får tilbake jeg også, men ikke like mye som deg da. Hadde vært godt med 15 000 gitt... *misunnelig*

Endret av @nea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilige pulsvarmere! Du er flink :)

Takk!! :sjenert: jeg slet litt med alle de pinnene altså, men ble jo bra til slutt.. Skulle opprinnelig bli en sokk, men kan ikke strikke hæl!! :ler:

Oj, snakk om intensiv shopping  :ler: 

:hoppe:  litt for masse penger igjen på skatten  :hoppe:  Får tilbake jeg også, men ikke like mye som deg da. Hadde vært godt med 15 000 gitt... *misunnelig*

Ja jeg er sliten etter shoppinga jeg! vondt i bena! Og har ikke gått opp for meg det med skattepengene.. Tror jeg drøyer med å juble til sambors har kommet i mårra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine de ble!! Tror kanskje jeg skal prøve meg på et par, jeg også! Grattis med skatten! Håper det ordner seg for R. også! Da har du i hvertfall råd til en tur til Bergen til sommeren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja det skulle jeg ha råd til da vettu!! vi får håpe på pene tall i morgen!! Lurer på å ta Fantasy nå i mai, for å komme oss bort sammen litt... Men må se i mårra..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei iss!

Gratulerer med skattepenger, alltid godt å få litt ekstra sånn før sommeren. Fikk igjen 3500 kr jeg, men her i huset er det også sambo sin vi venter på, det kan være litt mer kluss der, fordi han byttet jobb etc i fjor. Hvis han ikke får baksmell, så vurderer vi også å ta en sånn danskebåttur. Har ikke råd eller anledning til å reise bort en uke til syden eller noe, selv om det selvfølgelig hadde vært best da ;) Danskebåten får duge :ler: har du tatt Fantasy-båten før eller? Er den fin? Forrige gang vi dro med båten, husker ikke hvilken, så hadde vi en ganske ok lugar, med ordentlig seng og tv, minibar, inkl frokost og stort vindu. Det var jo så herlig å slippe de trange lugarene med køyesenger, det skal jeg ikke bestille en gang til altså, blitt bortskjemt nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosin: Nei, ikke tatt den båten før, men har ei venninne som har jobba på den nå før hun fikk permisjon fordi hun er gravid. Og jeg var med henne ombord da hun skulle tømme skapet sitt! Og båten er jo kjempefin og lukseriøs!

Spent på sambo sin selvangivelse..... *utålmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her finnes jo video klipp av alt mulig rart!!! Bare å søke og stå på!! Morsomt!! Jeg som er kurt fan har self linka til kurt :ler:

Fikk linken av baby-e altså....

Hildsol: Alt er vel!! Litt hodepine men men....

Pi@: Bare en time eller to til jeg får vite!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen post enda desverre..

Og jeg kjenner at det er skuldrene som er to store knuter, derfor murrer det i hodet...

Nå står tre brød i stekeovnen, ingers rugbrød!! Lukter så godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Men hvordan gikk det med skatten til sambo da....?

Jeg er så nysgjerrig på hva andre får jeg ass, skjønner virkelig ikke det :sjenert: Jeg fikk igjen 7200 selv så jeg er fornøyd :) sambo fikk bare 1500... Men alt som er pluss er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...