Fru Blå Skrevet 3. april 2006 #2201 Del Skrevet 3. april 2006 Morn du! Håper det ble en vellykket bergenstur og at du har sovet søtt i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. april 2006 #2202 Del Skrevet 3. april 2006 Håper du får en fin uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 3. april 2006 #2203 Del Skrevet 3. april 2006 Ååå, har du vært i Bergen!! Håper du koste deg i hjembyen min da! God uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. april 2006 #2204 Del Skrevet 3. april 2006 Mandags fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 3. april 2006 #2205 Del Skrevet 3. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2006 #2206 Del Skrevet 3. april 2006 Sovet godt? Planer for mandagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. april 2006 #2207 Del Skrevet 3. april 2006 HALLOOOOOOOOOOOOOO??????? Hvor er du?!?! Nå har jeg savnet deg masse altså!Sover du enda? Føler veldig for å sove jeg nå i allefall... Ha ei fin uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. april 2006 Forfatter #2208 Del Skrevet 3. april 2006 Skrev et kjempelangt innlegg og skulle poste for sikkerhets skyld så det ikke skulle forsvinne, så klikka det... Må bare roe meg ned litt før jeg skriver videre.... Hormonbombe idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. april 2006 #2209 Del Skrevet 3. april 2006 Så, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 3. april 2006 #2210 Del Skrevet 3. april 2006 Hei snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. april 2006 #2211 Del Skrevet 3. april 2006 Hvem postet i: Hva som skjer av ting i mitt liv! Poster Innlegg iss 714 liv 117 Nivea 116 søndagsengel? 99 Skytte 89 miiip 84 Vampyra 73 Lucky117 72 Fantus 63 HildeSol 63 cons 52 Rosin 42 baby-E 41 LinKri 41 @nea 41 Hannen 39 Lille Ballerina 31 Charmina 31 pondusa 29 Anerikke 28 Pi@ 27 Rognebær 25 Heisan 23 Missbumblebee 23 fluesopp 23 marta 19 IdaC 18 Diddlina 15 Snøengel 15 Rødtoppen 14 Epica 13 Fru Blå 10 Epona 9 Cr@sh 8 Jayli 7 Oktavia 7 Cymbidium 7 La Traviata 6 Within my guitar 6 Xavia 6 reddelinnea 5 -Mathea- 4 Murmelmy 4 monja 4 Little me 4 Freyja 4 Hulderjenta 3 MammaSarius 3 *MissS* 3 Funshine 3 jolie 2 kipa81 2 Ephemera 2 -TeddyToria- 2 magnhild 2 iingvild 1 Somebodys darling 1 ~Alwa~ 1 Bellatrix 1 Gjesta 1 NinaL 1 synseren 1 Cathie 1 Kverula 1 Principessa 1 Grace 1 Lita84 1 Izaria 1 Molly Mu 1 Heidi76 1 Vindelspev 1 Hope 1 Jeg og Nivea ligger ganske likt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. april 2006 Forfatter #2212 Del Skrevet 3. april 2006 :klø: Fant du den hen a?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. april 2006 Forfatter #2213 Del Skrevet 3. april 2006 Sånn... Nå prøver jeg igjen.. Skriver i word først nå Torsdag Lucky og jeg tok toget fra fredrikstad kl 2137, og var endelig på vei!! Venta bare en halv time i Oslo før bergenstoget kjørte videre. Vi hadde vanlig seter, for sovevogn var så dyrt! Men vi fikk gratis pledd, sovemaske og ørepropper av NSB, så det var deilig!! Turen opp var kald, og jeg hadde ørespreng til tusen.. Trodde jeg hadde pådratt meg en ørebetennelse og så for meg at jeg hadde ødelagt helga for alle andre, og en dag på legevakt.. Så vondt var det.... Men så stoppa det, og jeg var fornøyd! Men så startet det igjen, da skjønte jeg at det var trykk i øra. Siden jeg er potte tett i nese og hode fra før, ble det trykket i det lille hodet mitt så voldsomt at det gikk utover øregangene... Må innrømme at jeg felte en tåre eller to på vei ned fra fjellet, så vondt var det... Fredag Da vi ankom Bergen var det ett øre som virket, og ett øre som ikke virket i det hele tatt! Men ett av to er ikke ille da!! Venninne I ventet på oss og hadde frokost til oss da vi kom! det smakte kjempegodt, og vi fikk ett gjensyn med lille gullklumpen hennes på 9 mnd. Han var såååå glad for å se tantene sine!!! Etter å ha skravla og styra med lille L, tok vi turen til byen utover formiddagen. Der fikk jeg endelig shoppa hudpleieprodukter og litt sånt. Rart med det at man orker lissom shoppe ting når man ikke er i sin egen by! For jeg var jo på et vanlig apotek Vi tusla rundt i Bergen og kosa oss. Spiste baguetter på burger king sammen med Gunnar Pettersen, landslagstreneren i håndball (+sønn hans) og Tv2s Guro Fostervold.. Sammen og sammen, ved siden av da i allefall!! Fredagskveld brukte vi til å kose oss i leiligheten, da samboeren til venninne I jobba.. Vi strikka (alle tre) og så på idol og spiste ovnsbakt nachos Det var yammi! Ble ikke så veldig sent da vi var slitne etter togturen... Lørdag Lørdag startet med god frokost, og kosing med lille L. Utover formiddagen gikk vi nedover til byen, og tok Fløybanen opp til toppen! Det var stas! Så til og med noen jeg kjenner fra hjemstedet mitt, de ble paffe over å se meg og I. De gikk av vognen og vi på vognen da, så fikk bare nikket til dem.. Greit egentlig, for de er ikke noen jeg har noe å snakke med om Oppe på Fløyen spiste vi boller på en krakk og koste oss. Hadde blå himmel hele dagen! Tittet litt på utsikten og dro ned til sentrum igjen. Tok en runde i byen, og vi fikk alle tre kjøpt oss rødt og hvitt garn og strikke pinner, til FFK sokker Jeg skal strikke FFK pulsvarmere da, for venter litt med å lage hæl, det er angstfyllt det se... Vi kosa oss med litt strikking og sminking før vi tok oss en tur ut på kvelden. Satt på bryggen ute under terrassevarmere og tok en drink. Så dro vi til et utested venninne I pleier å være på, Garage. Det er der de har spellemanspriser som dørhåndtak! Vi kom tidlig nok til å få et bord for oss selv, og kosa oss masse med drikke. Fikk møte ei super hyggelig venninne av I også! Dro hjem i ett-to tiden kanskje, så ikke på klokken Søndag Togen gikk halv elleve, så vi tok taxi kl 10. Var trist å si hadet , men vi ser henne snart igjen! Togturen hjem ble litt annerledes enn planlagt. Fikk tidlig vite at det var muligheter for at vi måtte over i busser ganske tidlig hvis de ikke klarte å rydde sporet etter en ulykke der et tog hadde kjørt ned en kjøreledning. Lucky og jeg strikket og koste oss på toget, og tok oss noe å spise siden vi ikke visste hva som ville skje. Og ganske riktig, på Nesbyen måtte vi over i busser for å kjøres til Hønefoss, en tur på to timer. Kaos med bagasje og alle de menneskene! Fremme i Hønefoss måtte vi vente på tog, og de andre bussene. Skikkelig tragisk. Men vi kom oss avgårde mot oslo, og var i oslo en time forsinket. Dermen måtte vi ta neste toget hjem. Og det toget skulle jaggu faren til Lucky ta også Deilig å komme hjem, særlig siden formen er helt ok, men ikke på topp... Hele helga har jeg tygget antibiotika og paracet for å holde meg oppe. Så idag har jeg bestemt meg for å ikke spise paracet, må på "avvenning" Formen idag har vært dårlig egentlig, eller jeg har vært tung i hode og kropp... Fikk mensen på toget i går også, så merker hormonene ja.. Dakkar sambo... Men jeg er sur på han fordi han ikke gjorde den ENE tingen han fikk beskjed om mens jeg var vekk da.. Så ikke bare hormoner, men berettiget og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 3. april 2006 #2214 Del Skrevet 3. april 2006 Kremt, litt ivrig her inne jeg visst... litt for det ja!!! :hoppe: (Og ja hvis noen enda ikke har skjønt det så EEER jeg seriøst hekta på kg.................) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 3. april 2006 #2215 Del Skrevet 3. april 2006 Hørtes ut som en fin helg forresten, håper formen blir bra fort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. april 2006 Forfatter #2216 Del Skrevet 3. april 2006 Er glad for at du er ivrig jeg Nivea!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 3. april 2006 #2217 Del Skrevet 3. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. april 2006 #2218 Del Skrevet 3. april 2006 Høres ut som en fin tur da! Sist da jeg var i Bergen så var det så mye tåke at vi droppet fløybanen, så der har jeg aldri vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. april 2006 #2219 Del Skrevet 4. april 2006 Det hørtes ut som en fin tur ja! Jeg liker Bergen kjempegodt, og kaller meg i blant for halvt bergenser (mamma er derfra) Var på Garage da jeg var i Bergen med FO-studentene! Så du er i gang med å strikke FFK-effekter, ja? Fikk dere idéen til sokkene fra VG-reklamen med Vivi Haug eller? Jeg trilla forresten tur forbi huset som Plankehaugen bygger til Raymond Kvisvik, og de har skrevet FFK kjempestort med takstein på taket hans! ikke spesielt stilig! Håper formen er bedre! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. april 2006 Forfatter #2220 Del Skrevet 4. april 2006 Ja jeg så bildet av det huset i avisa!! Med FFK skrevet i takstein! Morro det da! Ja, det var Lucky som fikk ideen av vivi haug... Lucky strikker sokker, men jeg må øve meg på å holde styr på fem pinner før jeg strikker hæl, så de jeg lager nå blir enten leggings eller pulsvarmere. Tenkte sambo kunne ha på seg de når han spiller i supporter korpset!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg