Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

HALLOOOOOOOOOOOOOO???????

Hvor er du?!?! Nå har jeg savnet deg masse altså!Sover du enda?

Føler veldig for å sove jeg nå i allefall...

Ha ei fin uke!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: Skrev et kjempelangt innlegg og skulle poste for sikkerhets skyld så det ikke skulle forsvinne, så klikka det...

:frustrert: Må bare roe meg ned litt før jeg skriver videre.... Hormonbombe idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem postet i: Hva som skjer av ting i mitt liv!

Poster Innlegg

iss 714

liv 117

Nivea 116

søndagsengel? 99

Skytte 89

miiip 84

Vampyra 73

Lucky117 72

Fantus 63

HildeSol 63

cons 52

Rosin 42

baby-E 41

LinKri 41

@nea 41

Hannen 39

Lille Ballerina 31

Charmina 31

pondusa 29

Anerikke 28

Pi@ 27

Rognebær 25

Heisan 23

Missbumblebee 23

fluesopp 23

marta 19

IdaC 18

Diddlina 15

Snøengel 15

Rødtoppen 14

Epica 13

Fru Blå 10

Epona 9

Cr@sh 8

Jayli 7

Oktavia 7

Cymbidium 7

La Traviata 6

Within my guitar 6

Xavia 6

reddelinnea 5

-Mathea- 4

Murmelmy 4

monja 4

Little me 4

Freyja 4

Hulderjenta 3

MammaSarius 3

*MissS* 3

Funshine 3

jolie 2

kipa81 2

Ephemera 2

-TeddyToria- 2

magnhild 2

iingvild 1

Somebodys darling 1

~Alwa~ 1

Bellatrix 1

Gjesta 1

NinaL 1

synseren 1

Cathie 1

Kverula 1

Principessa 1

Grace 1

Lita84 1

Izaria 1

Molly Mu 1

Heidi76 1

Vindelspev 1

Hope 1

Jeg og Nivea ligger ganske likt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn... Nå prøver jeg igjen.. Skriver i word først nå :ler:

Torsdag

Lucky og jeg tok toget fra fredrikstad kl 2137, og var endelig på vei!! :hoppe: Venta bare en halv time i Oslo før bergenstoget kjørte videre. Vi hadde vanlig seter, for sovevogn var så dyrt! Men vi fikk gratis pledd, sovemaske og ørepropper av NSB, så det var deilig!! Turen opp var kald, og jeg hadde ørespreng til tusen.. Trodde jeg hadde pådratt meg en ørebetennelse og så for meg at jeg hadde ødelagt helga for alle andre, og en dag på legevakt.. Så vondt var det.... Men så stoppa det, og jeg var fornøyd! Men så startet det igjen, da skjønte jeg at det var trykk i øra. Siden jeg er potte tett i nese og hode fra før, ble det trykket i det lille hodet mitt så voldsomt at det gikk utover øregangene... Må innrømme at jeg felte en tåre eller to på vei ned fra fjellet, så vondt var det...

Fredag

Da vi ankom Bergen var det ett øre som virket, og ett øre som ikke virket i det hele tatt! Men ett av to er ikke ille da!! Venninne I ventet på oss og hadde frokost til oss da vi kom! det smakte kjempegodt, og vi fikk ett gjensyn med lille gullklumpen hennes på 9 mnd. Han var såååå glad for å se tantene sine!!! Etter å ha skravla og styra med lille L, tok vi turen til byen utover formiddagen. Der fikk jeg endelig shoppa hudpleieprodukter og litt sånt. Rart med det at man orker lissom shoppe ting når man ikke er i sin egen by! For jeg var jo på et vanlig apotek :ler:

Vi tusla rundt i Bergen og kosa oss. Spiste baguetter på burger king sammen med Gunnar Pettersen, landslagstreneren i håndball (+sønn hans) og Tv2s Guro Fostervold.. :ler: Sammen og sammen, ved siden av da i allefall!! :ler:

Fredagskveld brukte vi til å kose oss i leiligheten, da samboeren til venninne I jobba.. Vi strikka (alle tre) og så på idol og spiste ovnsbakt nachos :sikle: Det var yammi! Ble ikke så veldig sent da vi var slitne etter togturen...

Lørdag

Lørdag startet med god frokost, og kosing med lille L. Utover formiddagen gikk vi nedover til byen, og tok Fløybanen opp til toppen! Det var stas! Så til og med noen jeg kjenner fra hjemstedet mitt, de ble paffe over å se meg og I. De gikk av vognen og vi på vognen da, så fikk bare nikket til dem.. Greit egentlig, for de er ikke noen jeg har noe å snakke med om :ler:

Oppe på Fløyen spiste vi boller på en krakk og koste oss. Hadde blå himmel hele dagen! Tittet litt på utsikten og dro ned til sentrum igjen. Tok en runde i byen, og vi fikk alle tre kjøpt oss rødt og hvitt garn og strikke pinner, til FFK sokker :ler: Jeg skal strikke FFK pulsvarmere da, for venter litt med å lage hæl, det er angstfyllt det se...

Vi kosa oss med litt strikking og sminking før vi tok oss en tur ut på kvelden. Satt på bryggen ute under terrassevarmere og tok en drink. Så dro vi til et utested venninne I pleier å være på, Garage. Det er der de har spellemanspriser som dørhåndtak! Vi kom tidlig nok til å få et bord for oss selv, og kosa oss masse med drikke. Fikk møte ei super hyggelig venninne av I også! Dro hjem i ett-to tiden kanskje, så ikke på klokken ;)

Søndag

Togen gikk halv elleve, så vi tok taxi kl 10. Var trist å si hadet :tristbla: , men vi ser henne snart igjen! Togturen hjem ble litt annerledes enn planlagt. Fikk tidlig vite at det var muligheter for at vi måtte over i busser ganske tidlig hvis de ikke klarte å rydde sporet etter en ulykke der et tog hadde kjørt ned en kjøreledning. Lucky og jeg strikket og koste oss på toget, og tok oss noe å spise siden vi ikke visste hva som ville skje. Og ganske riktig, på Nesbyen måtte vi over i busser for å kjøres til Hønefoss, en tur på to timer. Kaos med bagasje og alle de menneskene! Fremme i Hønefoss måtte vi vente på tog, og de andre bussene. Skikkelig tragisk. Men vi kom oss avgårde mot oslo, og var i oslo en time forsinket. Dermen måtte vi ta neste toget hjem. Og det toget skulle jaggu faren til Lucky ta også :ler:

Deilig å komme hjem, særlig siden formen er helt ok, men ikke på topp...

Hele helga har jeg tygget antibiotika og paracet for å holde meg oppe. Så idag har jeg bestemt meg for å ikke spise paracet, må på "avvenning" :ler: Formen idag har vært dårlig egentlig, eller jeg har vært tung i hode og kropp... Fikk mensen på toget i går også, så merker hormonene ja.. Dakkar sambo... Men jeg er sur på han fordi han ikke gjorde den ENE tingen han fikk beskjed om mens jeg var vekk da.. Så ikke bare hormoner, men berettiget og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sabia

Kremt, litt ivrig her inne jeg visst... :sjenert:

:ler:

:hoppe: litt for det ja!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

:klem:

(Og ja hvis noen enda ikke har skjønt det så EEER jeg seriøst hekta på kg.................) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en fin tur da! Sist da jeg var i Bergen så var det så mye tåke at vi droppet fløybanen, så der har jeg aldri vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en fin tur ja! :) Jeg liker Bergen kjempegodt, og kaller meg i blant for halvt bergenser (mamma er derfra) ;) Var på Garage da jeg var i Bergen med FO-studentene!

Så du er i gang med å strikke FFK-effekter, ja? Fikk dere idéen til sokkene fra VG-reklamen med Vivi Haug eller? :ler: Jeg trilla forresten tur forbi huset som Plankehaugen bygger til Raymond Kvisvik, og de har skrevet FFK kjempestort med takstein på taket hans! ikke spesielt stilig! :riste:

Håper formen er bedre! Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg så bildet av det huset i avisa!! Med FFK skrevet i takstein! :ler: Morro det da!

Ja, det var Lucky som fikk ideen av vivi haug... Lucky strikker sokker, men jeg må øve meg på å holde styr på fem pinner før jeg strikker hæl, så de jeg lager nå blir enten leggings eller pulsvarmere. Tenkte sambo kunne ha på seg de når han spiller i supporter korpset!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...