Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Huff, du må ikke bli sjuk! :tristbla:

Når skal du til Bergen? I helga?

GOD BEDRING! :troest::klem:

Der var du og jo!! JA, vi reiser herfra torsdags kveld! Gleder meg masse! Så jeg blir IKKE syk.....

*atsjo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sabia

Sender over masse godbedringvibber!!! :frustrert: Skremmer bort alle baselusker!!! :frustrert:

Håper du får en fin dag og at UVI går fooort over!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter!!

:syk: Litt ute av form kan man si. Men jeg må jobbe i mårra, men har avtalt å komme kl 9 da! Og tar en halv time å kjøre dit.. Satser på å være på legesenteret når de åpner kl 8. Gjør sikkert ikke noe om jeg kommer ett par minutter for sent på jobb..

Vurderte å ringe legevakta, fordi jeg har UVI og feber samtidig, og det er ikke bra... Tegn på nyrebekkenbetennelse... Men feberen kommer sikket av forkjølelsen og har ingen smerter heller... Så da tar jeg det i mårra tidlig isteden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Æsj, kjipings at du har feber! :tristbla:

Men heldig som skal til Bergen! Etter å ha lest inne hos Lucky skjønte jeg at dere skal reise sammen og besøke ei venninne... Det blir jo kjempekoselig, så du KAN bare ikke bli sjuk nå!

:frustrert: :frustrert: *Skremme basilluskene på dør fortere enn svint!* :frustrert: :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: stakkar deg vennen. God bedring da, ikke noe pencilin på deg da...må jo ta noe å drikke til helga når vi første er på tur da :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at jeg mååååå ha antibiotika!!! Ellers blir jeg :hår:

Men kan jo spørre legen åssen det er med alkohol?? Mange sier at det er en myte at det er så farlig.. Så kan jeg spørre fantus!! *løper inn til fantus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke:

Blitt syk du da!! *skremme bort alle basilusker*

Så kjedelig å slite så mye med UVI.. Kanskje du ikke får tømt blæra ordentlig?? Da kan det jo fort hope seg opp noen bakterier som ikke skal være der... Det var bare en tanke... :sjenert:

GOD BEDRING :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må virkelig undersøke det nå altså!! Trodde problemet var løst etter jeg gikk på do etter sx, for sist jeg hadde UVI så skulka jeg unna det :sjenert: Men nå er det ingen grunn til at jeg skulle få det :klø:

Legen på legevakta sa at jeg burde ta en utredning fordi noen sykdommer gjør en lettere mottakelig for UVI'er. Så jeg får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Ja, det er kanskje greit å få sjekka det ut :)

Har du prøvd tranebær da?? Det skal visst være forebyggende... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linkri: Jeg bare brakk meg og hadde det grusomt da jeg prøvde tranbærkapsler.... Så nei takk til dem! Men kanskje et annet merke??

Fantus: Løper inn og sjekker straks!

Søndagsengel: Ja bra alle kan brukes til noe her inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fantus
Linkri: Jeg bare brakk meg og hadde det grusomt da jeg prøvde tranbærkapsler.... Så nei takk til dem! Men kanskje et annet merke??

Har du prøvd de som heter Cran-Actin (eller no sånt...) De er tyggetabletter, smaker som c-vitamintabletter omtrent. Da slipper du hvertfall å svelge. Ellers så finnes det konsentrert tranebærsaft å få kjøpt. Enten kan man blande som vanlig saft (jeg syns det blir fryktelig surt) ellers så kan man ta et par skjeer rett ned uten å blande ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Kan jo prøve tyggetabletter, selv om jeg synes det er ekkelt.. Kanskje det går an å presse ned ublanda saft?? Jeg er så pyse og brekker meg så fort.. Men verdt et forsøk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk jeg faktisk glipp av en hundresidersfest? :sur: Sånn er det å være treig i rompa. Hrmf.

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også bruker jeg mitt første besøk her inne på å være sur :ler: Jaja, hils på den gravide hormonelle.. :sjenert:

Hei og sånn! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...