iss Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #2121 Del Skrevet 28. mars 2006 Huff, du må ikke bli sjuk! Når skal du til Bergen? I helga? GOD BEDRING! ← Der var du og jo!! JA, vi reiser herfra torsdags kveld! Gleder meg masse! Så jeg blir IKKE syk..... *atsjo* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 28. mars 2006 #2122 Del Skrevet 28. mars 2006 Sender over masse godbedringvibber!!! Skremmer bort alle baselusker!!! Håper du får en fin dag og at UVI går fooort over!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 28. mars 2006 #2123 Del Skrevet 28. mars 2006 God bedring. Håper alle viruser og basiller løper sin vei før torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 28. mars 2006 #2124 Del Skrevet 28. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #2125 Del Skrevet 28. mars 2006 Takk jenter!! Litt ute av form kan man si. Men jeg må jobbe i mårra, men har avtalt å komme kl 9 da! Og tar en halv time å kjøre dit.. Satser på å være på legesenteret når de åpner kl 8. Gjør sikkert ikke noe om jeg kommer ett par minutter for sent på jobb.. Vurderte å ringe legevakta, fordi jeg har UVI og feber samtidig, og det er ikke bra... Tegn på nyrebekkenbetennelse... Men feberen kommer sikket av forkjølelsen og har ingen smerter heller... Så da tar jeg det i mårra tidlig isteden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 28. mars 2006 #2126 Del Skrevet 28. mars 2006 Æsj, kjipings at du har feber! Men heldig som skal til Bergen! Etter å ha lest inne hos Lucky skjønte jeg at dere skal reise sammen og besøke ei venninne... Det blir jo kjempekoselig, så du KAN bare ikke bli sjuk nå! :frustrert: *Skremme basilluskene på dør fortere enn svint!* :frustrert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. mars 2006 #2127 Del Skrevet 28. mars 2006 stakkar deg vennen. God bedring da, ikke noe pencilin på deg da...må jo ta noe å drikke til helga når vi første er på tur da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #2128 Del Skrevet 28. mars 2006 Tror nok at jeg mååååå ha antibiotika!!! Ellers blir jeg :hår: Men kan jo spørre legen åssen det er med alkohol?? Mange sier at det er en myte at det er så farlig.. Så kan jeg spørre fantus!! *løper inn til fantus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. mars 2006 #2129 Del Skrevet 28. mars 2006 Blitt syk du da!! *skremme bort alle basilusker* Så kjedelig å slite så mye med UVI.. Kanskje du ikke får tømt blæra ordentlig?? Da kan det jo fort hope seg opp noen bakterier som ikke skal være der... Det var bare en tanke... GOD BEDRING Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #2130 Del Skrevet 28. mars 2006 Ja jeg må virkelig undersøke det nå altså!! Trodde problemet var løst etter jeg gikk på do etter sx, for sist jeg hadde UVI så skulka jeg unna det Men nå er det ingen grunn til at jeg skulle få det :klø: Legen på legevakta sa at jeg burde ta en utredning fordi noen sykdommer gjør en lettere mottakelig for UVI'er. Så jeg får se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. mars 2006 #2131 Del Skrevet 28. mars 2006 Ja, det er kanskje greit å få sjekka det ut Har du prøvd tranebær da?? Det skal visst være forebyggende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 28. mars 2006 #2132 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei iss Svar klart til deg i boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. mars 2006 #2133 Del Skrevet 28. mars 2006 Jammen godt å ha en Fantus! Håper du blir bra før dere drar til Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #2134 Del Skrevet 28. mars 2006 Linkri: Jeg bare brakk meg og hadde det grusomt da jeg prøvde tranbærkapsler.... Så nei takk til dem! Men kanskje et annet merke?? Fantus: Løper inn og sjekker straks! Søndagsengel: Ja bra alle kan brukes til noe her inne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 28. mars 2006 #2135 Del Skrevet 28. mars 2006 Linkri: Jeg bare brakk meg og hadde det grusomt da jeg prøvde tranbærkapsler.... Så nei takk til dem! Men kanskje et annet merke?? ← Har du prøvd de som heter Cran-Actin (eller no sånt...) De er tyggetabletter, smaker som c-vitamintabletter omtrent. Da slipper du hvertfall å svelge. Ellers så finnes det konsentrert tranebærsaft å få kjøpt. Enten kan man blande som vanlig saft (jeg syns det blir fryktelig surt) ellers så kan man ta et par skjeer rett ned uten å blande ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #2136 Del Skrevet 28. mars 2006 :klø: Kan jo prøve tyggetabletter, selv om jeg synes det er ekkelt.. Kanskje det går an å presse ned ublanda saft?? Jeg er så pyse og brekker meg så fort.. Men verdt et forsøk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 28. mars 2006 #2137 Del Skrevet 28. mars 2006 Gikk jeg faktisk glipp av en hundresidersfest? Sånn er det å være treig i rompa. Hrmf. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 28. mars 2006 #2138 Del Skrevet 28. mars 2006 Også bruker jeg mitt første besøk her inne på å være sur Jaja, hils på den gravide hormonelle.. Hei og sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. mars 2006 #2139 Del Skrevet 28. mars 2006 Huff har du blitt sjuk, det var ikke bra. Innom med en kombi godnatt og god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2006 #2140 Del Skrevet 28. mars 2006 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg