Daria Skrevet 27. mars 2006 #2101 Del Skrevet 27. mars 2006 Koke potet?:klø: Mener du at de kommer i andre former enn chips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #2102 Del Skrevet 27. mars 2006 Ja de finnes også på butikken, og ikke bare på kiosken og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 27. mars 2006 #2103 Del Skrevet 27. mars 2006 iss skrev: Irriterende vanskelig bevegelig puzzlespill!!!!! ← Det der gadd jeg ikke prøve å forstå en gang!!!!! søndagsengel? skrev: Jeg skjønte det ikke, jeg... :klø: ← :klø: Godt det er flere enn meg... iss skrev: Så jeg har laga meg indisk ris idag og! og stekt kyllingfilet, banket flat med hvitløkssmør i mitdten og rulla sammen m. tannpirker Det var godt det! ← Oi - det hørtes godt ut!! Selv om jeg er mett etter nettopp å ha spist middag!! -Daaa høres det godt ut da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 27. mars 2006 #2104 Del Skrevet 27. mars 2006 iss skrev: Irriterende vanskelig bevegelig puzzlespill!!!!! ← Hjelpes, det der ble litt for innvikla for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #2105 Del Skrevet 27. mars 2006 Nivea: Var et puslespill der man måtte snu på brikkene i tillegg til å pusle det riktig. Klarte det til slutt, når jeg skjønte det ble det enkelt nesten! Fantus: Nå er kjøkkenet heeeeelt strøkent Har shina der idag.. Fjerna rot, og vaska under ting og... Og har shina vasken med en sånn spray for børsta stål! Ble så blank og fin atte!! Så har jeg vanna alle orkideene mine, skal vi se, jeg har *telle* 10 stk! De ropte etter vann, var helt uttørra stakkars.. Også har jeg en Kristi Tornekrone som er 1 meter høy! Jeg har fått den av bestemor, som fikk den av min jevnaldrende tante, som fikk den av sin oldemor. Så det eneste jeg vet er at den er GAMMEL... Den har trivdes veldig godt her de siste to åra, men nå for et par mnd siden startet den å krangle med meg! Den var sinnsykt frodig, masse grønne blader og knall rosa blomster.. Nå har jeg strippa den helt ned så det nesten ikke er mer blader igjen.. Nesten alle bladene var knusk tørre og visna .. Men nå har den fått litt TLC, og håper den vil komme seg igjen! Har hørt at de har perioder der den kaster blader, men denne var ekstrem.. Jaja, nok kjatring fra min side!! Er jo alene hjemme og ingen å prate med, bortsett fra kattene da! Og det er jo ikke Akutten lenger på mandagskveldene.... Var lissom fast det.. Nei, nå skal jeg flakse rundt på kg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. mars 2006 #2106 Del Skrevet 27. mars 2006 iss skrev: klarte det på tid: 785!!! Nå er jeg fornøyd med meg selv Jeg klarte det på 333!!! Hihi. Kjempegøy asså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 27. mars 2006 #2107 Del Skrevet 27. mars 2006 iss skrev: Nivea: Var et puslespill der man måtte snu på brikkene i tillegg til å pusle det riktig. Klarte det til slutt, når jeg skjønte det ble det enkelt nesten! ← Enkelt du liksom!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #2108 Del Skrevet 27. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #2109 Del Skrevet 27. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 28. mars 2006 #2110 Del Skrevet 28. mars 2006 Kan ikke du komme og vanne orkideene mine også? Jeg er så utrolig elendig med blomster, stakkart mannen kjøper hele tiden, men han lurer på hva vitsen med det er siden jeg bare dreper dem kjapt og effektivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. mars 2006 #2111 Del Skrevet 28. mars 2006 iss skrev: Og har shina vasken med en sånn spray for børsta stål! ← Spray? Elsker effektive sprayer! Hva heter den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #2112 Del Skrevet 28. mars 2006 IdaC: Det hjalp her i huset da jeg tok en fast dag som plantedag, vært søndag for meg! Kjøp gjerne grønnplanter, de er vanskeligere å drepe Xavia: *løper og sjekker sprayen* Ser ut som om den er kjøpt i sverige. "WIZZ" heter den, "rengöring för rostfritt stål" Helt lik flaske som "JIF", så er nok den svenske varianten! Idag er visst formen synkende, bommull i hodet, snørr i nesa, feberhud (øm hud).. Men bare litt! Ikke syk, men hanglete lissom... Så jeg får konsentrere meg om å bli frisk for til Bergen SKAL JEG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 28. mars 2006 #2113 Del Skrevet 28. mars 2006 http://www.eyezmaze.com/eyezblog/2005/10/m...uzzle_ver0.html Klarte det på 300! På den lette varianten da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mars 2006 #2114 Del Skrevet 28. mars 2006 God bedring! Så deilig med Bergen-tur Oppdaget plutselig at 1. mai er en mandag i år, hvilket jo åpner muligheter for langhelg, så nå lurer jeg på Bergen eller Trondheim... Sa noen luksus-problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 28. mars 2006 #2115 Del Skrevet 28. mars 2006 Ønsker deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #2116 Del Skrevet 28. mars 2006 Takk jenter!! Hyggelig at dere er innom!! Av alle ting kjenner jeg en urinveisinfeksjon komme krypende, selvfølgelig ikke tidsnok til å komme meg til legen min med prøve.. Tok to paracet, for feber og UVI, og kjenner de virker nå.... Deilig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. mars 2006 #2117 Del Skrevet 28. mars 2006 Æsjda!!!! Det er jo skikkelig vondt også, har jeg hørt. Har vært heldig og aldri hatt det. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. mars 2006 #2118 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei snuppiss!! UVI nå igjen Du er virkelig uheldig med det der ja, jeg har jo aldri hatt det engang *bank i bordet*. Formen min er ikke helt på topp i dag den heller...vondt i halsen og slækk....trykker i øyne og nese når jeg bøyer meg ned Skal jo ikke bli syk nå da Ha en forsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 28. mars 2006 #2119 Del Skrevet 28. mars 2006 Huff, du må ikke bli sjuk! Når skal du til Bergen? I helga? GOD BEDRING! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #2120 Del Skrevet 28. mars 2006 Anerikke skrev: Æsjda!!!! Det er jo skikkelig vondt også, har jeg hørt. Har vært heldig og aldri hatt det. God bedring! ← :klø: Nå lurte jeg fælt på om det var et nytt ansikt! Men så kjente jeg igjen tærne dine!! Forrige gang måtte jeg på legevakta, for var så vondt. Jeg har aldri trodd smertestillende har virket mot UVI, men fikk tips av legevakta om å ta de! Og det virker! Sånn at det går an å fungere vanlig! Lucky117 skrev: Hei snuppiss!! UVI nå igjen Du er virkelig uheldig med det der ja, jeg har jo aldri hatt det engang *bank i bordet*. Formen min er ikke helt på topp i dag den heller...vondt i halsen og slækk....trykker i øyne og nese når jeg bøyer meg ned Skal jo ikke bli syk nå da Ha en forsatt fin dag ← Ja er noe skit det med UVI. Vær glad du ikke har det problemet! Denne gangen husket jeg å gå på do etter og, så skjønner ikke hvorfor jeg skal ha det problemet Bra vi hangler nå da! Så rekker vi å bli friske til torsdags kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg