Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Det er et puslespill med en ball som spretter!!! Vanskelig, jeg måtte gi opp i går kveld, øya gikk i kryss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Hatt en fin helg? Gratulerer med 100+ sider!

:klem:

Endret av HildeSol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å ønske deg en god dag :) Det puslespillet klarer ikke jeg i allefall :sjenert:

Kjenner til den latfølelsen ja, jeg er ofte sånn jeg i det siste

:klem: Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte det puslespillet! :hoppe:

Fant meg en teknikk på en måte.

Fått klærne dine fra ISS, da? Eller har iss måttet kjøpe seg nye klær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart det lette pusslespillet, men ikke det vanskelige enda...

Jeg har fått 11 pappesker med tøy fra ISS så iss slapp å kjøpe seg nytt!! Nå gjenstår bare problemet med å få vaska det vi bruker, for jeg vasker ikke i en vaskemaskin full av bæsj altså...

Sitter og fyller ut søknad til spes ped nå! Det blir :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Morsomt puslespill!!! Men den vanskelige er det et eller annet rart med. Snurrer bitene rundt eller noe? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart det lette pusslespillet, men ikke det vanskelige enda...

Jeg har fått 11 pappesker med tøy fra ISS så iss slapp å kjøpe seg nytt!! Nå gjenstår bare problemet med å få vaska det vi bruker, for jeg vasker ikke i en vaskemaskin full av bæsj altså...

Sitter og fyller ut søknad til spes ped nå! Det blir :tommel:

Ja den vanskelige bare forvirrer meg. Ser ut som om det er mange baller, men så er det bare en, men så klarer jeg ikke å snu brikkene

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja på den vanskelige må lissom brikkene snues :klø: Det skjønte ikke jeg igår da jeg var stup trøtt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakka med sambo, og det viser seg at siden han venta så mange timer på båten i Horten, må han kjøre selv til sverige for å laste.. Det betyr at han er hjemme sånn i 2 tiden i natt.

Så jeg har laga meg indisk ris idag og! og stekt kyllingfilet, banket flat med hvitløkssmør i mitdten og rulla sammen m. tannpirker :sikle: Det var godt det!

Så har jeg fått vaska en maskin med tøy hos naboen! Siden vår ikke er sjekka ut av ISS.. Så nå har jeg rene bukser til Bergensturen!! :hoppe: Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke lyst til å komme og lage god middag til meg også da? ;) Er ikke hjemme før om en time, og er sulten alt nå. Tror det blir noe enkelt i dag også ja... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes digg ut ja... :sjenert:

Vaskemaskinen går i spinn her også, så jeg har noen rene klær å ha med meg :ler:

Blir så koselig :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hildesol: Har vært veldig mye enkelt her i det siste og altså... Kan ikke huske sist jeg kokte en potet!! :ler:

Lucky: Heldigvis fikk jeg nesten alt ferdig vaska på døra da :ler::hoppe: TUUUUR!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...