Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Blir nok en stund til da, ho skulle sende mld når ho våkner, så blir sikkert i 12 tiden og så skal jeg stripe håret så det tar jo tid...men dukker plutselig opp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Hvis Lucky kommer innom kan du kanskje benytte sjansen til å høre litt om spes.ped.?? :sjarmor:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epona og Miiip: :klem: Har hatt en fin helg! Enn dere da??

Ikke gjort så mye idag, bare egentlig sett på tv :sjenert: Har ikke vært motivert til noe som helst! Ikke å spise engang, så jeg satt i flere timer og var sulten men hadde ikke mat.. Titta i frysa, og der fant jeg en liten klump med strimla svinekjøtt. Og kokte ris med indisk smak! (og lukt) og kjøttet stekte jeg med masse deilig hvitløk og finskjært sopp. :sikle: Det lukter her enda!! Og de oppe klagde så jeg måtte lage det samme til dem og :ler:

FØler meg skikkelig lat idag! Kanskje mensen er rundt hjørnet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempekoselig at du stadig er innom dagboken min...;) Bare så synd jeg må skuffe deg med null fødsel hver gang! :lol:

God søndag!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei lucky, det har jeg glemt! Vi kan vel ta det neste gang vi er der...

:overrasket: Det snør bare mer og mer!! Og jeg som var ferdig med snø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke enda! Ikke kommet så mye, og det roer seg litt nå... Så trolig klarer de å salte det vekk.. Han tror han må ut i løpet av nattan, så vi får se!!

Sendte ei melding til ei gammel venninne som jeg vet går hjemme for tiden.. Hun er gravid og har termin i mai!! Samboeren hennes jobber skift på båt, og jeg vet hun kjeder seg når han er på jobb. Så hvis hun er alene hjemme sa jeg at hun mer enn gjerne kan ta seg en tur i mårra eller tirsdag! Jeg må være hjemme i tillfelle ISS kommer....

Ikke fått noe svar fra henne... Hadde vært koselig altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...